![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste forumleden,
Aangezien uw favoriete duikboot nu al maanden op allerlei wijzen het leven wordt zuur gemaakt door een alhier bekend vrouwmens, heeft hij besloten onder te duiken. Ik weet niet juist meer hoe het begonnen is. Op een bepaald moment, vorig jaar, raakten het vrouwmens en ik met elkaar aan de praat op MSN. Het meisje had wat probleempjes, en uw favoriete duikboot, de kwaadste nog niet, bood een luisterend oor. Wat er in het hoofd van het meisje omging, alleen Allah weet het, maar ze vatte kennelijk een soort genegenheid op die ik uiteraard niet kon beantwoorden. Daarna was er geen land meer mee te bezeilen. Ze begon te schelden omdat ik haar zogezegd negeerde en te veel actief was op een holebiforum. Daar kwam een jaloezie en een hatelijkheid van die bij vlagen hoge toppen scheerde. De kuren hielden aan. Ik kreeg regelmatig haatmails via pm, mejuffrouw registreerde zich op het genoemde holebiforum om mij op de chat aldaar verder zwart te maken, en ik kon hier geen bericht plaatsen of ik werd voor hoer uitgescholden of ander fraais. Onlangs werd ze geband op dat holebiforum; inmiddels heeft ze alweer een andere account aangemaakt. Trop is te veel. Ook uw favoriete duikboot is maar een mens. Ik heb genoeg aan mijn hoofd zonder cyberstalksters en psychoten. Bijgevolg zit er voorlopig niets anders op dan hier weg te blijven of anoniem en discreet onder een andere nick te herrijzen. Ik zoek nog een oplossing voor de Voorspel-de-doden-wedstrijd. Vriendelijk dank voor uw begrip, Den Duisteren Duikboot |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kan de juffrouw in kwestie iets doen met het luisterend oor van ... Knipp ?
Zonder de details te kennen, zou 't jammer vinden als je zou verdwijnen Duisteren. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 mei 2009 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Torpederen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Kan je ze niet gewoon negeren?
![]() |
#5 |
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer
Welk holebi forum trouwens? Laatst gewijzigd door toccata : 29 mei 2009 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had Uh-Huh geen haat-liefde verhouding met je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Allah heeft ne snackbar !
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zag Kallikles een topje voor haar kiezen uit dat zelfde rek. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 mei 2009 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig. Je kan misschien terugkomen als "Dorsetshire" of "Potemkin".
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Daaaaag Duisteren ! <deur klapt dicht>
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Winkelen met Uh-huh... Wat een nachtmerrie. Smaak zal ze ook niet hebben. Haar winkelroutines zijn vast algoritmiseerbaar.
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 29 mei 2009 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of als Lorelei
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even vreugde mag in't leven. Want wanneer wij straks gaan slapen, zal je nog altijd een 100 kg dikke impotent zijn, en ik niet. |
|
![]() |
![]() |