![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dit hypocrisie noemen is pervers. Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het mij om gaat is dat iemand die deel uitmaakt van een partij, die zich uitdrukkelijk verzet tegen het dragen van hoofddoeken, nu plots zelf met een hoofddoek in de schijnwerpers treedt. Dat is HYPOCRISIE. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Staatssecretaris
|
![]() dus als jij in een sollicitatiegesprek uw geaardheid verzwijgt ben je even hypocriet ? genoteerd!
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 31 mei 2009 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit mijn geaardheid verzwegen bij een sollicitatiegesprek. Dat is nog nooit ter sprake gekomen. Waarom zou het ook? Een potentiële werkgever heeft daar immers geen zaken mee. Nochtans staat op mijn CV duidelijk te lezen dat ik samenwoon met een man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en ook op scholen "moet het kunnen" nietwaar Raf? ![]() De afdeling "diversiteit" van het Antwerpse stadsbestuur: ![]() w�*t is het probleem toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2009 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo lang het gezicht herkenbaar is, heb ik er geen probleem mee. De gevolgen ervan moeten ze wel zelf dragen natuurlijk.
Meestal zijn hun gezichten echter NIET herkenbaar: ![]() Zulke "helden" zijn immers alleen "heldhaftig" als ze in grotere groepen zijn en durven meestal niet uitkomen voor hun ware aard. Ze willen liever niet herkend worden. Maar dat wist je zelf natuurlijk ook wel. Laatst gewijzigd door Raf : 31 mei 2009 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haaa�*�* en wat zouden die gevolgen kunnen zijn volgens Raf? RESPECT voor hun overtuiging toch, mag ik aannemen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2009 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen de roze pluimen in 't gat van gay paraders interesseert hem omdat die een statement willen maken. De moslimas met kankerdoeken die maken geen statement : die dragen kankerdoeken omdat het modieus en trendy is om kankerdoeken te dragen als je geen kanker hebt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Vreemdeling
|
![]() Men mag niets tegen haar zeggen, inderdaad! Bijna zo erg als durft men een opmerking over homo's, lesbo's, negers, moslims, joden, transseksuelen, Indiërs, Aziaten, ... maken.
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(en omgekeerd) Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 mei 2009 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemd, toen ik enkele minuten geleden op hln.be ging stond het artikel vooraan in't groot met foto en al en bijzonder veel reacties.
Nu is het weggemoffeld in de marge en zijn het centraal artikelen die niemand interesseert (geen reacties). Een kwade telefoon van het VLD-bestuur?
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie geen verschil tussen die helden en de ge-niqaabte heldinnen : beide groepen dragen een laken met kijkgaten, en beiden hangen ze een verachtelijke ideologie aan. Maar waarom ze dat doen interesseert me niet. Camouflagepakken - het weze de macro of mini-versie -moeten minstens verboden worden in openbare instellingen, scholen, rechtbanken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |