![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 31 mei 2009 om 12:44. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ontkent u verder dat multiculturele 'verrijkers' vaker een uitkering hebben dan autochtonen? Dat multiculturele 'verrijkers' zich vaker schuldig maken aan crimineel gedrag dan autochtonen? Dat multiculturele 'verrijkers' vaker bizarre religieuze eisen stellen dan autochtonen? Dat multiculturele 'verrijkers' vaker voor diverse vormen van overlast zorgen dan autochtonen? U bent een typisch voorbeeld van een jong en domgehouden, danwel door indoctrinatie op school domgemaakt gansje dat braaf nazegt wat er in het hopeloos verouderde en foutieve lesmateriaal van het vak maatschappijleer staat, en waar de schuld voor alle problemen met multiculturele 'verrijkers' steevast bij de witte autochtone bevolking wordt gelegd. (Zij, die witte autochtonen dus, zijn het immers die onverdraamzaam zijn en discrimineren en alle andere problemen van, door en met multiculturele 'verrijkers' komen daar uit voort - volgens die lesboekskes toch.) Hoe oud bent u eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U leeft blijkbaar in een droomwereld.... De wereld die U zou willen bestaat niet en zal nooit bestaan! België=multicultureel België=gekleurd Er zal zelfs rekening gehouden moeten worden met een percentage Moslims in België.... Dit gaat niet veranderen!!!! Hallooo!!! Wakker worden!! Binnenkort verkiezingen, en het Vlaams BElang gaat NIET deelnemen aan de regering!!! Stoppen met dromen!!! Laatst gewijzigd door Princessje : 31 mei 2009 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
U natuurlijk helemaal niet he? U heeft als (geestelijk) 14-jarige immers de gehele wijsheid in pacht. Toch? Citaat:
Dat denk ik ook vaak ja. Ik hoop elke dag weer wakker te worden uit de multiculturele nachtmerrie die men van hogerhand over onze hoofden heeft uitgestort - uiteraard zonder onze mening daaromtrent eerst gehoord te hebben. Citaat:
Tot slot nog even de opmerking dat uw kwistig strooien met uitroeptekens geen enkele indruk maakt, en dat het ook uw non-argumenten verder geen enkele kracht bijzet. Het kenschetst eerder de machteloosheid van 'n klein meiske dat denkt dat het klaar is voor de grote-mensen-wereld. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Doe eens een kleine inspanning en probeer je in te beelden wat je zou zeggen als j�*j het was die om de een of andere reden naar het buitenland zou moeten vluchten... Pas op, ik zeg niet dat iedereen een goede reden heeft, maar degenen die dat wel hebben zouden op een hartelijk welkom moeten kunnen rekenen i.p.v. op een muur van vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij vooral stoort is dat de azielige-mensenredders nooit zelf de daad bij het woord voegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Belgi en europa zijn multicultureel gemaakt he?! Sommige mensen hebben daar heel veel geld aan verdiend en doen het nu nog. en over dat percentage moslims waar we meer en meer rekening mee moeten houden hebben we te danken aan... U doet precies of dat een gunst is. Ik denk persoonlijk niet dat het er beter op zal worden met meer en meer moslims om rekening mee te houden. Kijk naar bvb Thailand. Hier vinden ze zich ook onderdrukt en belaagd door een racistisch volk, hetwelk hen wel een beter leven geeft, maar soit. In Thailand en zoveel anderen, vinden ze het nodig om gewapenderhand uit hun slachtofferrol te kruipen, lees : met geweld de sharia implementeren en de ongelovigen het leven zo zuur mogelijk maken. Nergens doen ze dat met een rechtstreekse confrontatie, maar met aanslagen en overvallen op schooltjes. Hoe hard u ook roept dat het hier multicultureel is en zal blijven, ik vind het niet leuk. Het werd mij en vele anderen opgedrongen. En ik denk niet dat de toekomst er rooskleurig uitziet
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dekolonisatie heette dat. Dat kan hier ook gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, man, man... Hier vergelijk je echt appelen met peren, hoor.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() sommige wijken lijken hier gekoloniseerd hoor : Matongee , Molenbeek , Borgerhout
en tot wat nut ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die Afrikaanse volkeren werden veelal zwaar onderdrukt (lees: apartheid). Ik denk niet dat wij als autochtonen in dezelfde situatie zitten als die mensen pakweg 60 jaar geleden. Uw vergelijking is dan ook volkomen belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
'One love' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon in Molenbeek en ga regelmatig uit in Matonge. Kolonisatie is iets anders hoor. Dat is gewapende mannen die een dorp binnenvallen en alle mannen ouder dan zeven neerschieten, en vervolgens de vrouwen verkrachten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() Haatcampagnes. Is dat het nieuwe woord van de islamofiele apologeten zonder argumenten als ze geconfronteerd worden met islamkritiek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elle est vraiment, Elle est vraiment fénoménale... Lalalalalalala Lalalalalala!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bij de minste 'scheet' neemt men de moslims hier (op dit forum) op de korrel. Jij zal het islamkritiek noemen, maar ik vind 'haatcampagne' een betere verwoording. En neen, ik ben geen islamofiele apologeet. De islam is heeft zeker zijn gebreken (wie niet eigenlijk?), maar bepaalde mensen overdrijven (om het nog maar zacht uit te drukken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ontkenning van feiten werkt verlammend en staat de oplossing van het multiculturele drama in de weg. http://www.nrc.nl/opinie/article2249...ele_Marrokanen |
|
![]() |
![]() |