Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2009, 12:41   #241
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Nee, jij kan moeilijk verbergen dat de haat en frustratie van je afdruipen.
Er is zo'n spreekwoord..., iets met een pot en een ketel....
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 12:43   #242
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent duidelijk vervult van haat tegen iedereen die een probleem heeft met
- het vreemdelingenbeleid (voor zover we van beleid kunnen spreken)
- massa-migratie en de impact hiervan
- de buitenproportionele criminaliteit waarmee een bepaalde groep migranten zich van generatie op generatie in het nieuws werkt
- sociale fraude , ook al een geliefkoosde bezigheid bij diegenen die de maatschappij officieel komen verrijken.
- mensen met een andere mening dan diegene die de linkse multikulfascisten door ieders strot willen jagen

Een leven vol haat en frustratie ....
Copycat!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 31 mei 2009 om 12:44.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 13:15   #243
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
En we zijn weer weg..... zij, zij, zij, Moslims dit, negers dat, Chinezen zo....
U bent klaarblijkelijk nog dommer dan ik me al voorstelde, want in plaats van eens trachten inhoudelijk te reageren, legt u me woorden in de mond die ik helemaal niet gebruikt heb. Waar heb ik in mijn post die u citeert "moslims dit, negers dat, Chinezen zo" gebruikt? Nou?

En ontkent u verder dat multiculturele 'verrijkers' vaker een uitkering hebben dan autochtonen? Dat multiculturele 'verrijkers' zich vaker schuldig maken aan crimineel gedrag dan autochtonen? Dat multiculturele 'verrijkers' vaker bizarre religieuze eisen stellen dan autochtonen? Dat multiculturele 'verrijkers' vaker voor diverse vormen van overlast zorgen dan autochtonen?

U bent een typisch voorbeeld van een jong en domgehouden, danwel door indoctrinatie op school domgemaakt gansje dat braaf nazegt wat er in het hopeloos verouderde en foutieve lesmateriaal van het vak maatschappijleer staat, en waar de schuld voor alle problemen met multiculturele 'verrijkers' steevast bij de witte autochtone bevolking wordt gelegd. (Zij, die witte autochtonen dus, zijn het immers die onverdraamzaam zijn en discrimineren en alle andere problemen van, door en met multiculturele 'verrijkers' komen daar uit voort - volgens die lesboekskes toch.)
Hoe oud bent u eigenlijk?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 13:55   #244
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
U bent klaarblijkelijk nog dommer dan ik me al voorstelde, want in plaats van eens trachten inhoudelijk te reageren, legt u me woorden in de mond die ik helemaal niet gebruikt heb. Waar heb ik in mijn post die u citeert "moslims dit, negers dat, Chinezen zo" gebruikt? Nou?

En ontkent u verder dat multiculturele 'verrijkers' vaker een uitkering hebben dan autochtonen? Dat multiculturele 'verrijkers' zich vaker schuldig maken aan crimineel gedrag dan autochtonen? Dat multiculturele 'verrijkers' vaker bizarre religieuze eisen stellen dan autochtonen? Dat multiculturele 'verrijkers' vaker voor diverse vormen van overlast zorgen dan autochtonen?

U bent een typisch voorbeeld van een jong en domgehouden, danwel door indoctrinatie op school domgemaakt gansje dat braaf nazegt wat er in het hopeloos verouderde en foutieve lesmateriaal van het vak maatschappijleer staat, en waar de schuld voor alle problemen met multiculturele 'verrijkers' steevast bij de witte autochtone bevolking wordt gelegd. (Zij, die witte autochtonen dus, zijn het immers die onverdraamzaam zijn en discrimineren en alle andere problemen van, door en met multiculturele 'verrijkers' komen daar uit voort - volgens die lesboekskes toch.)
Hoe oud bent u eigenlijk?
Mij is inderdaad een realistische kijk op de maatschappij bijgebracht!

U leeft blijkbaar in een droomwereld....

De wereld die U zou willen bestaat niet en zal nooit bestaan!
België=multicultureel
België=gekleurd
Er zal zelfs rekening gehouden moeten worden met een percentage Moslims in België....

Dit gaat niet veranderen!!!!
Hallooo!!! Wakker worden!!

Binnenkort verkiezingen, en het Vlaams BElang gaat NIET deelnemen aan de regering!!!
Stoppen met dromen!!!

Laatst gewijzigd door Princessje : 31 mei 2009 om 13:55.
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 17:16   #245
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Als u met uw 'realistische' kijk de visie van een struisvogel bedoelt, heeft u gelijk ja. Of dat van die drie aapjes natuurlijk; horen, zien en zwijgen en vooral keihard ontkennen en blijven ontkennen.

Citaat:
U natuurlijk helemaal niet he? U heeft als (geestelijk) 14-jarige immers de gehele wijsheid in pacht. Toch?

Citaat:
België=multicultureel
België=gekleurd
Er zal zelfs rekening gehouden moeten worden met een percentage Moslims in België....

Oh, maar ik hou daar al lang rekening mee prinseske. Wees gerust. Ik hou inmiddels al een paar jaar rekening met de almaar voortschrijdende balkanisering en daaruit voortvloeiend op burgeroorlog lijkende toestanden in West-Europa in de niet al te verre toekomst. U kent dat spreekwoord over die kruik en te water gaan vast wel.

Citaat:
Dat denk ik ook vaak ja. Ik hoop elke dag weer wakker te worden uit de multiculturele nachtmerrie die men van hogerhand over onze hoofden heeft uitgestort - uiteraard zonder onze mening daaromtrent eerst gehoord te hebben.

Citaat:
Binnenkort verkiezingen, en het Vlaams BElang gaat NIET deelnemen aan de regering!!!
Stoppen met dromen!!!
Hoe kunt u dat zo stellig beweren? Kristallen bol thuis?

Tot slot nog even de opmerking dat uw kwistig strooien met uitroeptekens geen enkele indruk maakt, en dat het ook uw non-argumenten verder geen enkele kracht bijzet. Het kenschetst eerder de machteloosheid van 'n klein meiske dat denkt dat het klaar is voor de grote-mensen-wereld.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 18:04   #246
Somu
Vreemdeling

Somu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent duidelijk vervult van haat tegen iedereen die een probleem heeft met
- het vreemdelingenbeleid (voor zover we van beleid kunnen spreken)
- massa-migratie en de impact hiervan
- de buitenproportionele criminaliteit waarmee een bepaalde groep migranten zich van generatie op generatie in het nieuws werkt
- sociale fraude , ook al een geliefkoosde bezigheid bij diegenen die de maatschappij officieel komen verrijken.
- mensen met een andere mening dan diegene die de linkse multikulfascisten door ieders strot willen jagen

Een leven vol haat en frustratie ....
Geen haat hoor, van mijn kant enkel medelijden met mensen die zo'n kortzichtige kijk op de wereld hebben dat ze nauwelijks tot het einde van hun eigen bed raken.
Doe eens een kleine inspanning en probeer je in te beelden wat je zou zeggen als j�*j het was die om de een of andere reden naar het buitenland zou moeten vluchten...
Pas op, ik zeg niet dat iedereen een goede reden heeft, maar degenen die dat wel hebben zouden op een hartelijk welkom moeten kunnen rekenen i.p.v. op een muur van vooroordelen.
Somu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 18:09   #247
Somu
Vreemdeling

Somu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat te doen met Vlaamse graaiers?
Interessante vraag...
Laten we ze naar Wallonië sturen en rekenen bij de 'Waalse graaiers' aldaar
Somu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 18:48   #248
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Somu Bekijk bericht
Geen haat hoor, van mijn kant enkel medelijden met mensen die zo'n kortzichtige kijk op de wereld hebben dat ze nauwelijks tot het einde van hun eigen bed raken.
Doe eens een kleine inspanning en probeer je in te beelden wat je zou zeggen als j�*j het was die om de een of andere reden naar het buitenland zou moeten vluchten...
Pas op, ik zeg niet dat iedereen een goede reden heeft, maar degenen die dat wel hebben zouden op een hartelijk welkom moeten kunnen rekenen i.p.v. op een muur van vooroordelen.
Heet jij ze maar welkom en speel jij maar ocmw van heel de wereld, maar dan voor eigen rekening hé. T'is gemakkelijk om zeggen dat 'de maatschappij ervoor moet opdraaien' terwijl er in die maatschappij veel belastingbetalers zijn die het belastinggeld anders besteed willen zien.
Wat mij vooral stoort is dat de azielige-mensenredders nooit zelf de daad bij het woord voegen.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 18:51   #249
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heet jij ze maar welkom en speel jij maar ocmw van heel de wereld, maar dan voor eigen rekening hé. T'is gemakkelijk om zeggen dat 'de maatschappij ervoor moet opdraaien' terwijl er in die maatschappij veel belastingbetalers zijn die het belastinggeld anders besteed willen zien.
Wat mij vooral stoort is dat de azielige-mensenredders nooit zelf de daad bij het woord voegen.
In de meeste gevallen behoren ze ook niet tot de zwaar betalende belastingbetalers... of hebben ze verder ook geen enkele verantwoordelijkheid buiten handje ophouden bij pa en ma.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 18:51   #250
Pist*on
Schepen

Pist*on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

België=multicultureel
België=gekleurd

Stoppen met dromen!!!

Belgi en europa zijn multicultureel gemaakt he?!
Sommige mensen hebben daar heel veel geld aan verdiend en doen het nu nog.

en over dat percentage moslims waar we meer en meer rekening mee moeten houden hebben we te danken aan...
U doet precies of dat een gunst is.
Ik denk persoonlijk niet dat het er beter op zal worden met meer en meer moslims om rekening mee te houden.
Kijk naar bvb Thailand.
Hier vinden ze zich ook onderdrukt en belaagd door een racistisch volk, hetwelk hen wel een beter leven geeft, maar soit.
In Thailand en zoveel anderen, vinden ze het nodig om gewapenderhand uit hun slachtofferrol te kruipen, lees : met geweld de sharia implementeren en de ongelovigen het leven zo zuur mogelijk maken.
Nergens doen ze dat met een rechtstreekse confrontatie, maar met aanslagen en overvallen op schooltjes.

Hoe hard u ook roept dat het hier multicultureel is en zal blijven, ik vind het niet leuk. Het werd mij en vele anderen opgedrongen.
En ik denk niet dat de toekomst er rooskleurig uitziet

instead of korans and imams
Pist*on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 19:30   #251
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
België=multicultureel
België=gekleurd

Toen de Afrikaanse autochtonen in de jaren 50 niet meer content waren van de inwijkelingen hebben ze die buitengebonjourd.

Dekolonisatie heette dat.

Dat kan hier ook gebeuren.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 20:32   #252
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Toen de Afrikaanse autochtonen in de jaren 50 niet meer content waren van de inwijkelingen hebben ze die buitengebonjourd.

Man, man, man... Hier vergelijk je echt appelen met peren, hoor.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 31 mei 2009, 20:53   #253
FDM
Banneling

Standaard

sommige wijken lijken hier gekoloniseerd hoor : Matongee , Molenbeek , Borgerhout
en tot wat nut ?
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 22:17   #254
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht

Die Afrikaanse volkeren werden veelal zwaar onderdrukt (lees: apartheid). Ik denk niet dat wij als autochtonen in dezelfde situatie zitten als die mensen pakweg 60 jaar geleden. Uw vergelijking is dan ook volkomen belachelijk.
Oud 31 mei 2009, 22:21   #255
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on Bekijk bericht
Belgi en europa zijn multicultureel gemaakt he?!
Sommige mensen hebben daar heel veel geld aan verdiend en doen het nu nog.

en over dat percentage moslims waar we meer en meer rekening mee moeten houden hebben we te danken aan...
U doet precies of dat een gunst is.
Ik denk persoonlijk niet dat het er beter op zal worden met meer en meer moslims om rekening mee te houden.
Kijk naar bvb Thailand.
Hier vinden ze zich ook onderdrukt en belaagd door een racistisch volk, hetwelk hen wel een beter leven geeft, maar soit.
In Thailand en zoveel anderen, vinden ze het nodig om gewapenderhand uit hun slachtofferrol te kruipen, lees : met geweld de sharia implementeren en de ongelovigen het leven zo zuur mogelijk maken.
Nergens doen ze dat met een rechtstreekse confrontatie, maar met aanslagen en overvallen op schooltjes.

Hoe hard u ook roept dat het hier multicultureel is en zal blijven, ik vind het niet leuk. Het werd mij en vele anderen opgedrongen.
En ik denk niet dat de toekomst er rooskleurig uitziet
Haatcampagnes blijven voeren tegen de multicultuur zal uw leven er niet beter op maken hoor. Accepteer het gewoon en maak er het beste van.
'One love' .
Oud 31 mei 2009, 22:25   #256
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
sommige wijken lijken hier gekoloniseerd hoor : Matongee , Molenbeek , Borgerhout
en tot wat nut ?
Ik woon in Molenbeek en ga regelmatig uit in Matonge. Kolonisatie is iets anders hoor. Dat is gewapende mannen die een dorp binnenvallen en alle mannen ouder dan zeven neerschieten, en vervolgens de vrouwen verkrachten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 31 mei 2009, 22:27   #257
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Haatcampagnes blijven voeren tegen de multicultuur zal uw leven er niet beter op maken hoor. Accepteer het gewoon en maak er het beste van.
'One love' .
Haatcampagnes. Is dat het nieuwe woord van de islamofiele apologeten zonder argumenten als ze geconfronteerd worden met islamkritiek?
Oud 31 mei 2009, 22:32   #258
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Haatcampagnes. Is dat het nieuwe woord van de islamofiele apologeten zonder argumenten als ze geconfronteerd worden met islamkritiek?
Elle est vraiment,
Elle est vraiment,
Elle est vraiment fénoménale...

Lalalalalalala Lalalalalala!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 31 mei 2009, 22:33   #259
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Bij de minste 'scheet' neemt men de moslims hier (op dit forum) op de korrel. Jij zal het islamkritiek noemen, maar ik vind 'haatcampagne' een betere verwoording. En neen, ik ben geen islamofiele apologeet. De islam is heeft zeker zijn gebreken (wie niet eigenlijk?), maar bepaalde mensen overdrijven (om het nog maar zacht uit te drukken).
Oud 31 mei 2009, 22:39   #260
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Bij de minste 'scheet' neemt men de moslims hier (op dit forum) op de korrel. Jij zal het islamkritiek noemen, maar ik vind 'haatcampagne' een betere verwoording. En neen, ik ben geen islamofiele apologeet. De islam is heeft zeker zijn gebreken (wie niet eigenlijk?), maar bepaalde mensen overdrijven (om het nog maar zacht uit te drukken).
Overdrijven?
De ontkenning van feiten werkt verlammend en staat de oplossing van het multiculturele drama in de weg.

http://www.nrc.nl/opinie/article2249...ele_Marrokanen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be