![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() O.a. de wet die verbiedt om op te roepen tot de dictatuur van het proletariaat.
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waaruit zou dit blijken? met quote graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van alle benoemde posities in de samenleving waar belangrijke beslissingen worden genomen. Vreemd genoeg treffen we in al deze bestuurtjes uitsluitend witte mensen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang de BLIJKBAAR door jou aanbeden linkse bolwerken bijna 100 % blank zijn, maakt welke aantijging of verdachtmaking ten aanzien van het Vlaams Belang dan ook geen enkele indruk. Misschien begrijp je het zo beter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zal moeten zoeken. Al lange tijd geleden dat ik die nog onder ogen heb gehad.
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke linkse bolwerken aanbid ik? Wat heb ik geschreven waardoor jij denkt dat ik linkse bolwerken aanbid? met quote graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Allochtonen hebben geen reet aan jouw lipservice." Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 31 mei 2009 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
|
![]() Citaat:
Je zei immers "ik wens écht niet door iemand te worden behandeld als die hun diploma niet hier hebben behaald, oftewel gelijkgesteld aan via andere westerse universiteiten." heel duidelijk de kunde van een arts maakt je niet uit, hij is niet europees en dus onbetrouwbaar. Racisme dus en je zet je daarmee op dezelfde lijn als de achterlijke argumenten van die islam fanatici. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de diploma kan je veel zien of iemand kundig is of niet, zelfs met diploma's van hier kan je dat zien. Net zoals een bouwvakker in Afrika die geschoold maar op gebied van bouwkennis in Europa niets kan doen vanwege juist een gebrek aan kennis van de westerse bouwkunde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik durf gerust de dokters/tandartsen waar ik bij geweest ben naast de betere dokters tandartsen hier zetten. Citaat:
En het menselijk lichaam is daar anders ? En voordat je afkomt met dat ze achterlopen: nee hoor integendeel zelf die tandarts waar ik bij ging was profesioneler en moderner uitgerust dat gelijk welke tandarts die ik hier al gezien heb. Zoals ik al zei: kom eens van onder je kerktoren en doe je ogen eens open je schijnt echt te denken dat buiten europa er enkel wat wilde stammen leven.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Staatssecretaris
|
![]() Het fijt dat je voor het blok stemt opent geen recht op een belangrijke positie. Dat zal onder dat blok niet veranderen. Of beweren zij van wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||||
Banneling
|
![]() Leuven en Gent zijn toch vrij bekend.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En welke bouwkunde gebruikt men in China en Japan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Baggerschepen is typisch westers. Dubbelbeglazing is ook typisch westers Thermopannen is ook typisch westers Graafmachines is ook typisch westers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan "de linkse bolwerken die je aanbidt" niet aantonen; en dan wordt het "op zijn minst de verdenking ..." Iemand die kritiek geeft op het VB loopt, volgens jou, aan het politiek correcte leibandje van het establishment en/of aanbidt de linkse bolwerken. Met zo'n redeneringen geef je de indruk dat je niet verder komt dan wat hokjesdenken; dan het herhalen van voorgekauwde clichés. Laatst gewijzigd door artisjok : 31 mei 2009 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien zelfs bruiner. Als in de regering van een vrouwen martelend Afganistan vrouwen zitten, zie ik niet in dat iets dergelijks hier onder het blok niet kan.
Laatst gewijzigd door DannyS : 31 mei 2009 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Cynara scolymus Citaat:
Ondanks het feit dat er linkiewinkieprofessoren zijn die beweren dat rassen niet bestaan blijf ik dat toch rasisme vinden mijn beste. En dat is het ook; zoek het maar op. Ik ben trouwens een enorme tegenstander van racisme. Ik ben trouwens ook een enorme tegenstander van uitsluiting. Ik ben wel voor het maken van wetten die onze kultuur (oa vrijheid van meningsuiting, scheiding van kerk en staat, gelijkheid van man en vrouw) beschermen. Een steeds meer krimpende hoeveelheid liniewinkies zullen dat dan weer racisme noemen. Ik niet.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 juni 2009 om 09:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben blij dat jij ook tegen uitsluiting op basis van ras bent. Ik zie niet in dat wetten die de vrijheid van mening, scheiding van kerk en staat, gelijkheid van man en vrouw beschermen racistisch zouden zijn. Ik denk dat je de "linkiewinkies" ergens verkeerd bevat hebt. |
||
![]() |
![]() |