![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Europees Commissaris
|
![]() Van iemand die de Noordwijk een leuke wijk vindt, verwacht ik eerlijk gezegd geen verstandige replies
![]()
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() Raf, ben jij echt zo gefrusteerd dat je ieder onderwerp verpest ??
je zou eens een psy moeten consulteren, die kan je allicht remedies aan de hand doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dit is te gek voor woorden. U kan een religieus symbool toch niet vergelijken, met een doek om een kale knikker wegens chemo te verbergen?
![]() |
![]() |
#204 |
Schepen
|
![]() enkele voorbeelden zouden wenselijk zijn.
![]() |
#205 |
Minister
|
![]() +2 Piston....+2...
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijke aanvallen zijn niet toegelaten op dit forum. Gelieve daar voortaan rekening mee te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit soort liberalisme maakt een samenleving kapot.
![]() |
![]() |
#211 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je zou misschien eens naar londen kunnen kijken om te zien waar links naar toe gaat op termijn. Ken Livingstone de grote linkse pro gays activist, koos uiteindelijk eieren voor zijn geld (meer stemmen) en verkoos fundi moslims boven homo's.
http://www.yaledailynews.com/article...5864?badlink=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leuk soort mensen, dat daarmee opschept.
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Burger
|
![]() Ann Brusseel geeft uitleg:
'Hij schreef dat hij kandidaat is voor de komende verkiezingen in Brussel en dat hij op zoek is naar Vlaamse vrienden in Brussel. Bij dat bericht stak ook een verkiezingsfoto van de man in kwestie met een onschuldige, lieve hond. Ik vond dat zó hypocriet, dat ik moest reageren. De politiek waar zijn partij voor staat, is helemaal niet zo onschuldig als dat hondje. Dat heb ik met dat bericht duidelijk willen maken. En dat grapje over mevrouw Morel, tja. Ik heb pas achteraf beseft dat het eigenlijk niet grappig was.' http://www.standaard.be/Artikel/Deta...elId=GJQ2ATA90
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de linkerkant de islam overwinnen? Ze STEUNEN de islamitische jihad tiens. Al eens gezien welke kandidaten de Brusselse PS naar voor brengt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, als ik ooit eens in de patatten zit in het buitenland, in omstandigheiden dat het krisissentrum moet tussenkomen, dan hoop ik dat ze tegen die tijd haar werk daar zal kwijtgeraakt zijn. Stel je voor dat ik in het buitenland een been moet geamputeerd worden, en dat ze mij de raad geeft "mijn beste beentje voor te zetten".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |