![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toevallig zie ik net in het journaal iemand uit mijn cultuur (Premier Van Rompuy) die iemand uit jouw cultuur (Karzaai) uitlegt dat verkrachting binnen het huwelijk bij wet legitimeren echt niet kan. We gaan nog veel beschaving moeten bijbrengen aan de mensen uit jouw cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn cultuur (ik dus) zal jouw cultuur (jou dus) veel moeten bijbrengen wat betreft manieren en netiquette. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee omwille van het feit dat mannen van uw cultuur oververtegenwoordigd zijn in misdaadstatistieken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is namelijk wreed lomp om de volgende vraag te stellen : Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zou je alsnog kunnen antwoorden, als je deze aanval van confusie hebt overwonnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamieten , in hoofdzaak van Marokkaanse afkomst, in veel mindere mate Turken. Volgens Marion van San is er een verband tussen cultuur en misdaad . Marion Van San is doctor in de sociologie, ze zal het naar alle waarschijnlijkheid beter weten dan ik en gij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde: Indien de moslims die zo schreeuwen voor halal maaltijden, gewoon zouden doen zoals de joodse patienten en ZELF voor hun eigen specifieke noden instaan en zelf ervoor betalen, waarom zitten ze dan tegen ons te mekkeren? Ik heb nog nooit een joods persoon horen eisen dat hij kosher eten moest hebben: die mensen organizeren dat gewoon zelf. Maar ja, die kùnnen dat hé (kwestie van opleidingsniveau en zo... je begrijpt vast wel wat ik bedoel nietwaar? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw gepamperde moslimmekes doen iets helemaal anders: die EISEN dat de helft van de keuken wordt heringericht om halal maaltijden te laten maken door halalpersoneel (anders is het geen halal) in die mate dat ze dan ingrijpen in de normale werking van de keuken, wat de joodse mensen helemaal niet doen. Zie je het verschil?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zusterke zusterke dring dring wat is er patient? wilt U zo vriendelijk zijn om bij de joodse organizatie een maaltijd extra te bestellen aub? ja hoor dankuwel zuster
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Professor Lode Walgrave, (jeugdcriminologie) en Professor Chris Kesteloot (sociale en economische geografie) van de KU Leuven hebben eveneens een studie gedaan, genaamd ''Verstedelijking, Sociale Uitsluiting van Jongeren en Straatcriminaliteit". Daaruit blijkt dat er geen enkele relatie is tussen etniciteit, cultuur en criminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ben jij niet vergeten te vermelden dat ik mijn plichten als Vlaming verzaak, dat ik enkel aan mijn rechten denk, en dat ik jouw en jouw cultuurgenoten handenvol geld kost? Juist ja. Het Joods Centrum bezorgt het eten aan het ziekenhuis, maar de verpleging moet extra tijd maken om het te gaan ophalen en tot bij de patiënt te bezorgen. Tja, als jij geen Joods persoon kosher eten hebt zien willen, dan is er inderdaad weinig kans dat ze dat inderdaad doen. (ook al zijn er tientallen mensen die er wel getuige van zijn geweest). ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |