Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2009, 18:30   #661
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en wie betaalt dat kosher eten dat de Joodse "centrale"(???) dan zèlf bestelt en zèlf komt afleveren?
En het wordt besteld door de verpleging, niet door de patiënt zelf.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 18:30   #662
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
In zou durven zweren dat die machocultuur van jou afkomstig is, als ik de zielige manier bekijk waarop jij mij aanspreekt.

Iedereen mag een mening hebben over een hoofddoek, of denk jij dat er in jouw favoriete politieke partij een apart departement van vrouwen is die zich over dat thema buigt?

Wat is mijn cultuur trouwens? Misschien dat je dat eens wat kan verduidelijken.
En hoe mijn cultuur tov homo's staat spreekt jouw intolerante en van lage scholing getuigende manier van spreken over hen niet goed.
Ik hoef niet te verduidelijken hoe jouw cultuur omgaat met homo's en vrouwen.
Toevallig zie ik net in het journaal iemand uit mijn cultuur (Premier Van Rompuy) die iemand uit jouw cultuur (Karzaai) uitlegt dat verkrachting binnen het huwelijk bij wet legitimeren echt niet kan. We gaan nog veel beschaving moeten bijbrengen aan de mensen uit jouw cultuur.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 18:32   #663
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Ik hoef niet te verduidelijken hoe jouw cultuur omgaat met homo's en vrouwen.
Toevallig zie ik net in het journaal iemand uit mijn cultuur (Premier Van Rompuy) die iemand uit jouw cultuur (Karzaai) uitlegt dat verkrachting binnen het huwelijk bij wet legitimeren echt niet kan. We gaan nog veel beschaving moeten bijbrengen aan de mensen uit jouw cultuur.
In tegenstelling tot jou, ga ik hier niet zitten verkondigen wat tot jouw cultuur behoort. Karzaai en company vertegenwoordigt mijn cultuur niet.

Mijn cultuur (ik dus) zal jouw cultuur (jou dus) veel moeten bijbrengen wat betreft manieren en netiquette.
Oud 1 juni 2009, 18:33   #664
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Wie dommer dan dom zoekt, moet zich richten tot dit forum, waar mensen voor een bepaalde partij stemmen omdat er in een ander land vrouwen worden verkracht. :
Oud 1 juni 2009, 18:40   #665
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie dommer dan dom zoekt, moet zich richten tot dit forum, waar mensen voor een bepaalde partij stemmen omdat er in een ander land vrouwen worden verkracht. :
Nee omwille van het feit dat mannen van uw cultuur oververtegenwoordigd zijn in misdaadstatistieken.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 18:41   #666
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nee omwille van het feit dat mannen van uw cultuur oververtegenwoordigd zijn in misdaadstatistieken.
Wat is mijn cultuur, kan je dan eens verduidelijken? En kan je eveneens bewijzen dat die mannen de misdaad plegen als deel van hun cultuur?
Oud 1 juni 2009, 18:47   #667
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot jou, ga ik hier niet zitten verkondigen wat tot jouw cultuur behoort. Karzaai en company vertegenwoordigt mijn cultuur niet.

Mijn cultuur (ik dus) zal jouw cultuur (jou dus) veel moeten bijbrengen wat betreft manieren en netiquette.
Mijn cultuur zal jou veel moeten bijbrengen over begrijpend lezen en netiquette.
T'is namelijk wreed lomp om de volgende vraag te stellen :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje

Wat is mijn cultuur trouwens? Misschien dat je dat eens wat kan verduidelijken.
om vervolgens boos te kwetteren dat er op jouw vraag geantwoord werd.

Oud 1 juni 2009, 18:47   #668
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die zit
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 18:48   #669
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Mijn cultuur zal jou veel moeten bijbrengen over begrijpend lezen en netiquette.
T'is namelijk wreed lomp om de volgende vraag te stellen :

om vervolgens boos te kwetteren dat er op jouw vraag geantwoord werd.

Wablieft?

Zou je alsnog kunnen antwoorden, als je deze aanval van confusie hebt overwonnen?
Oud 1 juni 2009, 18:48   #670
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is mijn cultuur, kan je dan eens verduidelijken? En kan je eveneens bewijzen dat die mannen de misdaad plegen als deel van hun cultuur?
Islamieten , in hoofdzaak van Marokkaanse afkomst, in veel mindere mate Turken. Volgens Marion van San is er een verband tussen cultuur en misdaad . Marion Van San is doctor in de sociologie, ze zal het naar alle waarschijnlijkheid beter weten dan ik en gij.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 18:50   #671
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, wie betaalt de verpleging die het eten moet gaan halen (want ze leveren het niet tot op de kamer), en die het dan nog eens moet opwarmen. Een doordenkertje.

En wie betaalt de maaltijdsrekeningen van de moslims, denk je? Wie zou ze betalen mocht het halal maaltijden worden?
U bent vergeten te zeggen dat ik een zeer lage opleiding heb genoten en dat mijn niveau van Nederlands op niks trekt.

Dat gezegd zijnde:

Indien de moslims die zo schreeuwen voor halal maaltijden, gewoon zouden doen zoals de joodse patienten en ZELF voor hun eigen specifieke noden instaan en zelf ervoor betalen, waarom zitten ze dan tegen ons te mekkeren?

Ik heb nog nooit een joods persoon horen eisen dat hij kosher eten moest hebben: die mensen organizeren dat gewoon zelf. Maar ja, die kùnnen dat hé (kwestie van opleidingsniveau en zo... je begrijpt vast wel wat ik bedoel nietwaar? )

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 18:51   #672
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Wablieft?

Zou je alsnog kunnen antwoorden, als je deze aanval van confusie hebt overwonnen?
Waarom zou ik antwoorden op jouw vraag als je vervolgens een aanval van hysterie krijgt omdat er geantwoord wordt?
Oud 1 juni 2009, 18:52   #673
Skoebidoe
Banneling

Standaard

Citaat:
Skoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 18:55   #674
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En alsof dat niet genoeg is, wilt de Joodse gemeenschap dat de ziekenhuizen mee betalen voor dit koshere voedsel.

Het zou natuurlijk een mooi gebaar zijn indien de overheid of de ziekenhuizen ook bij ons hier iets aan doen. De ziekenhuizen zouden op zijn minst kunnen meebetalen voor de koosjere maaltijden omdat er in hun ‘hotelkosten’ sowieso een bedrag begroot werd voor de gewone maaltijden. Een bedrag dat ze thans niet besteden.

Moest zulke eis van moslims komen, zou je de intolerante ganzen hier wel anders zien spreken. Hypocrisie alom!
niet echt. Dit is een aanvaardbare eis: joodse mensen zorgen zèlf voor hun koshere maaltijden dus vragen ze enkel dat een bepaald bedrag van de ziekenhuisfactuur in mindering wordt gebracht omdat ze geen gebruik maken van het aangeboden menu.

Uw gepamperde moslimmekes doen iets helemaal anders: die EISEN dat de helft van de keuken wordt heringericht om halal maaltijden te laten maken door halalpersoneel (anders is het geen halal) in die mate dat ze dan ingrijpen in de normale werking van de keuken, wat de joodse mensen helemaal niet doen.

Zie je het verschil?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 1 juni 2009, 18:56   #675
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En het wordt besteld door de verpleging, niet door de patiënt zelf.

zusterke zusterke dring dring
wat is er patient?
wilt U zo vriendelijk zijn om bij de joodse organizatie een maaltijd extra te bestellen aub?
ja hoor
dankuwel zuster

Oud 1 juni 2009, 18:59   #676
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Islamieten , in hoofdzaak van Marokkaanse afkomst, in veel mindere mate Turken. Volgens Marion van San is er een verband tussen cultuur en misdaad . Marion Van San is doctor in de sociologie, ze zal het naar alle waarschijnlijkheid beter weten dan ik en gij.
Hm. Als we kijken naar de zware misdaad (kindermoord: KVG, pedofilie: MD, etc) zien we dat dat voornamelijk personen van jouw cultuur zijn, die daarvoor vastzitten. Als buitenstaander (jij hebt mij een eigen cultuur aangegeven die blijkbaar verschilt van de jouwe), zou ik graag willen weten waarom in jouw cultuur kindermoord en pedofilie zo belangrijk is.

Professor Lode Walgrave, (jeugdcriminologie) en Professor Chris Kesteloot (sociale en economische geografie) van de KU Leuven hebben eveneens een studie gedaan, genaamd ''Verstedelijking, Sociale Uitsluiting van Jongeren en Straatcriminaliteit". Daaruit blijkt dat er geen enkele relatie is tussen etniciteit, cultuur en criminaliteit.
Oud 1 juni 2009, 19:02   #677
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
U bent vergeten te zeggen dat ik een zeer lage opleiding heb genoten en dat mijn niveau van Nederlands op niks trekt.

Dat gezegd zijnde:

Indien de moslims die zo schreeuwen voor halal maaltijden, gewoon zouden doen zoals de joodse patienten en ZELF voor hun eigen specifieke noden instaan en zelf ervoor betalen, waarom zitten ze dan tegen ons te mekkeren?

Ik heb nog nooit een joods persoon horen eisen dat hij kosher eten moest hebben: die mensen organizeren dat gewoon zelf. Maar ja, die kùnnen dat hé (kwestie van opleidingsniveau en zo... je begrijpt vast wel wat ik bedoel nietwaar? )

Ben jij niet vergeten te vermelden dat ik mijn plichten als Vlaming verzaak, dat ik enkel aan mijn rechten denk, en dat ik jouw en jouw cultuurgenoten handenvol geld kost? Juist ja.

Het Joods Centrum bezorgt het eten aan het ziekenhuis, maar de verpleging moet extra tijd maken om het te gaan ophalen en tot bij de patiënt te bezorgen.

Tja, als jij geen Joods persoon kosher eten hebt zien willen, dan is er inderdaad weinig kans dat ze dat inderdaad doen. (ook al zijn er tientallen mensen die er wel getuige van zijn geweest).
Oud 1 juni 2009, 19:02   #678
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik antwoorden op jouw vraag als je vervolgens een aanval van hysterie krijgt omdat er geantwoord wordt?
Je antwoordt niet, je gedraagt je kinderlijk. Of was dat het antwoord?
Oud 1 juni 2009, 19:03   #679
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skoebidoe Bekijk bericht
Goh, om nu zo trots te zijn daarop? Ik stem op een partij omdat het merendeel der zelfmoorden wordt gepleegd door huisartsen. Stel je voor!

En wat denk je dat VB daaraan gaat doen, overigens?
Oud 1 juni 2009, 19:04   #680
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Joods Centrum bezorgt het eten aan het ziekenhuis, maar de verpleging moet extra tijd maken om het te gaan ophalen en tot bij de patiënt te bezorgen.
Als dat werkelijk je hoofdargument is, zou ik me zeer schamen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be