![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Je verbeelding slaat op hol. |
|
|
|
|
|
|
#702 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Alleszins, dat onderzoek aangehaald door Pericles, waarschijnlijk ook maar vuile VB-propaganda, niet? |
|
|
|
|
|
|
#703 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#704 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=anoniempje;4138889]Gelieve niet te vergeten dat deze discussie was begonnen toen Sus Irratus zei dat er op zijn werkplaats halal voeding wordt geëist door moslims. Toen ik zei dat ik hetzelfde heb meegemaakt op mijn werkplaats, maar door de Joodse bevolking, was hij het met me eens dat dit niet kon, maar was het SDX die dit weigerde te geloven. Het doet me genoegen om te zien dat jij nu wel gelooft dat ook de Joden zo hun eisen hebben. Waarop we dan komen tot het volgende punt: hypocrisie. Moslims eisen halal voeding (wat ze overigens niet krijgen) op een bepaalde werkplaats. Daarover ben jij et al (al dan niet terecht) verontwaardigd over. Maar nu zie je het wel zitten om een persoon het koshere voedsel op te laten halen en uit te laten delen? Waarom dan niet een persoon aannemen om halal voedsel te bereiden?
Gij ziet echt het verschil niet hé? de joodse mensen zorgen ZELF ZELF ZELF ZELF voor hun eten! het wordt afgeleverd aan de deur van het ziekenhuis! Dat de moslims dat dan ook doen hé? zelf (buiten de kliniek, op eigen halalkosten) hun HALALETEN zelf zelf zelf maken en afleveren aan de kliniek, alwaar één persoon de doosjes in ontvangst neemt en ze per verdiep afzet. Is dat nu zo moeilijk te snappen? Als ik in de kliniek lig en ik laat alle dagen zelf voor mij apart pistolekes van bakker X afleveren, dan is dat toch niet hetzelfde als te staan EISEN COMMANDEREN MEKKEREN dat ze in de kliniek pistolekes van bakker X moeten gebruiken???? zie je dat verschil niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 19:28. |
|
|
|
|
|
#705 |
|
Banneling
|
Nee ik word betaald om jou een minimum aan beschaving bij te brengen.
Ik zie dat je Circe's uitleg nog niet snapt ondanks het feit dat ze het al 33 keer uitgelegd heeft. Moeten we er het prentenbroekje bijhalen? Laatst gewijzigd door Dimensie : 1 juni 2009 om 19:30. |
|
|
|
|
|
#706 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#707 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind dat de verdere verpreiding van de islam in West-Europa moet tegengewerkt worden, omdat de islam op termijn een bedreiging gaat vormen voor het voortbestaan van onze manier van leven. We mogen niet verdraagzaam zijn tegenover de onverdraagzamen, want dat leidt op termijn tot zelfvernietiging en dat laatste kan toch niet de bedoeling zijn. Daarom, en nog voor een paar andere redenen ,stem ik VB . Dat u dat stoort is niet mijn probleem. |
|
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar laat ik het even goed begrijpen: jij zou er niets op tegen hebben, moest een moslim van de verpleging verlangen dat zij zorgen voor levering en het tot bij de patiënt brengen van het voedsel, en dat het ziekenhuis voor de kosten opdraait? |
|
|
|
|
|
|
#709 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
kijk sé anoniempje, hier zit dus een zeer rendabele zaak in: halalmaaltijden prepareren voor islamitische ziekenhuispatienten!
Ge begint met een halalkoe die ge op z'n halals de nek oversnijdt of over laat snijden door een halal beenhouwer en dan naar een halal slager en een halale bakker en groentenboer en dan allemaal halal kokskes. allez hophop! beginnen! en niet meer mekkeren. en tijdens de ramadan gaat ge op congé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 19:35. |
|
|
|
|
|
#710 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En enorm schattig, dat jij circes argumentatie volgt, zonder mijn vragen te beantwoorden. Zou je kunnen ophouden met de forumnar uit te hangen, en mijn vraag beantwoorden. Dank bij voorbaat. |
|
|
|
|
|
|
#711 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Storen, nee. Amuseren, dubbel ja!! |
||
|
|
|
|
|
#712 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat dan met de halaleters in de kliniek tijdens de ramadan? Verhongeren .... euthanasie op zijn islamitisch. Laatst gewijzigd door Dimensie : 1 juni 2009 om 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#713 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Trouwens, ooit gedacht aan een carrière als clown bij de neonazi's? Past perfect bij je, echt waar. |
|
|
|
|
|
|
#714 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#715 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#716 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#717 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb geen last van het feit dat iemand in een God gelooft, wel van het feit dat iemand in een God gelooft die haat predikt tegenover andersdenkenden. U moet professor Vermeulen eens lezen. Ook linkse denkers, zoals Wim van Roy en Joost Zwagerman vinden tegenwoordig dat de verdere verspreiding van de islam met alle middelen moet bestreden worden. |
|
|
|
|
|
|
#718 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Heb jij last van die haat die door die God zou worden gepredikt? Je zal toch wel enkele volgelingen van die God persoonlijk kennen, op welke manier vallen zij jou lastig? |
|
|
|
|
|
|
#719 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Heb je daar officiële cijfers voor? |
|
|
|
|
|
|
#720 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben door hen overvallen en beroofd van mijn bezittingen en mijn vrouw werd het mes op de keel gezet. Is dat voldoende om te besluiten dat ik wel degelijk lastig gevallen ben geweest ? |
|
|
|
|