Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingsforum 2009
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ...

Discussietools
Oud 2 juni 2009, 14:38   #261
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Let op het woord 'kan'.
Natuurlijk, ik ken net zo goed zeggen van elke nieuw geboren autochtoon dat kan zijn dat we die effectief nuttig kunnen gebruiken.

Laat me eens een vraag stellen (die je hopelijk niet negeerd) vind je alle migranten "verspilling" of zijn het sommige?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 2 juni 2009, 14:52   #262
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Ik schat da ze 16 - 17 procent halen.
Er zijn te veel alternatieven voor het Vlaams Belang om hun score van 2004 over te doen.
Oud 2 juni 2009, 14:55   #263
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Er zijn te veel alternatieven voor het Vlaams Belang om hun score van 2004 over te doen.
filip de winter heeft een "serieus" potentieel om stand up comedien te worden,
Oud 2 juni 2009, 15:01   #264
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Ja negationist is een koosnaampje voor jou?

Neen je nutteloze off topic tussenwerpsels die bestempel ik als debiel. Indien je deftig had gelezen had je gezien dat ik je op bepaalde punten gewoon volg.

Jullie? Ik ben nog steeds enkelvoud, en je kent me langs geen kanten, doe dus niet alsof je dat wel doet.

Weinig kans.

JIJ zou echt wat moeten doen aan eens leren inhoudelijk antwoorden. Al de inhoudelijke punten negeer je en ipv daarvan speel je op de man.
Drink nog een glas azijn. En hou vooral op met over inhoud te zemelen als je de betekenis van dat woord niet eens begrijpt k9.
Niets kwetst meer dan de waarheid . Dromerige naïeve multikullertjes die onmiddellijk op hun achterste poten staan van zodra je ze confronteert met de realiteit zijn daar het beste voorbeeld van.
En doe eindelijk eens wat aan die spel- en dt-fouten.
Dimensie is offline  
Oud 2 juni 2009, 15:03   #265
k9

Standaard

Citaat:
Drink nog een glas azijn. En hou vooral op met over inhoud te zemelen als je de betekenis van dat woord niet eens begrijpt k9.
Niets kwetst meer dan de waarheid . Dromerige naïeve multikullertjes die onmiddellijk op hun achterste poten staan van zodra je ze confronteert met de realiteit zijn daar het beste voorbeeld van.
En doe eindelijk eens wat aan die spel- en dt-fouten.
Wat doe je hier eigenlijk? Je bent duidelijk niet geintreseerd in een discussie? Misschien is je eigen blog iets beter voor jou?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 2 juni 2009, 15:13   #266
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Drink nog een glas azijn. .

daiwa is offline  
Oud 2 juni 2009, 15:19   #267
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat doe je hier eigenlijk? Je bent duidelijk niet geintreseerd in een discussie? Misschien is je eigen blog iets beter voor jou?
Wat doe jij hier eigenlijk? Behalve taalfouten maken, schelden als de mening van je opponent je niet bevalt en feiten negeren omdat ze in je droomwereldje niet passen, heb ik je nog niets ernstigs zien schrijven. Misschien is de peutertuin iets beter voor jou?
Dimensie is offline  
Oud 2 juni 2009, 15:34   #268
k9

Standaard

Citaat:
Wat doe jij hier eigenlijk? Behalve taalfouten maken, schelden als de mening van je opponent je niet bevalt en feiten negeren omdat ze in je droomwereldje niet passen, heb ik je nog niets ernstigs zien schrijven. Misschien is de peutertuin iets beter voor jou?
Ik heb elke keer je mening herlegd met rationele elementen, die jij vervolgens negeerde. Als ik al een opmerking tegen jou maakte was het vanwege de nodeloze en debiele opmerkingen die je er soms tussen gooit.

Je gescheld zet je nu gewoon verder .

k9 is offline  
Oud 2 juni 2009, 15:44   #269
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In 2004 zaten we dan ook met de naweeen van het proces tegen het vlaams blok.
Bob is offline  
Oud 2 juni 2009, 16:09   #270
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niko Bellic Bekijk bericht
Jammer, maar zo blijft de Vlaamse aanwezigheid in Brussel er één van autochtone Vlamingen tegenover de rest van de wereld en wordt de vijver waaruit het VB - en de Vlaamse partijen in het algemeen - zijn stemmen kan halen ieder jaar weer een stukje kleiner. Reken zelf uit wat zoiets doet met de kansen om van Brussel ooit de hoofdstad van een zelfstandig Vlaanderen te kunnen maken.
Het is een waanbeeld te denken dat een relevant deel van de Brusselse allochtonen oo�*t voor het VB zal stemmen, zelfs indien de basisidealen overboord gegooid worden. Qua xenofilie valt er nu eenmaal niet te concurreren met PS en consoorten.
Herr Oberst is offline  
Oud 2 juni 2009, 16:56   #271
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb elke keer je mening herlegd met rationele elementen,
Onzin, dat heb je niet gedaan. Hoe zou je dat gedaan kunnen hebben als je het woord rationeel niet eens begrijpt.
Het enige dat uit je pen vloeide was emotioneel, ontkennend gewauwel, en op de koop toe stond dat nog vol spelfouten.
Dimensie is offline  
Oud 2 juni 2009, 17:13   #272
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Wel, wel, wel,

Ik zie dat nepintellectueel k9 het hier ook aan de stok heeft met zijn typische boelzoekers mentaliteit. De nieuwste forumtrol.

Uitdagen, provoceren, versies verdraaien, liegen, mensen verkeerd citeren en op de man spelen. Zero intellectuele eerlijkheid. Het mag gezegd worden.

Dimensie, let maar niet op k 9, hij heeft het wat moeilijk gehad met mij de laatste dagen. ik denk dat hij zijn frustratie even moet komen botvieren op een andere draad.

Groetjes verder nog.
Oud 2 juni 2009, 17:15   #273
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Het is een waanbeeld te denken dat een relevant deel van de Brusselse allochtonen oo�*t voor het VB zal stemmen, zelfs indien de basisidealen overboord gegooid worden. Qua xenofilie valt er nu eenmaal niet te concurreren met PS en consoorten.
Nja. Toen ik indertijd in Gent campagne voerde waren er toch wel een aantal Turken die me zeiden dat ze voor VB stemde omwille van die "vreemdelingen". Roma. Een groot deel van de VB stemmen in Brussel komt trouwens van autochtone Franstaligen. Als die voor VB stemmen waarom anderen dan niet?
solidarnosc is offline  
Oud 2 juni 2009, 17:29   #274
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
In 2004 zaten we dan ook met de naweeen van het proces tegen het vlaams blok.
Dat zijn mensen die ik later, als onze zogenaamde alternatieven gefaald blijkben te hebben nog zie terugkomen.
Oud 2 juni 2009, 17:29   #275
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Nja. Toen ik indertijd in Gent campagne voerde waren er toch wel een aantal Turken die me zeiden dat ze voor VB stemde omwille van die "vreemdelingen". Roma. Een groot deel van de VB stemmen in Brussel komt trouwens van autochtone Franstaligen. Als die voor VB stemmen waarom anderen dan niet?
ja, daarom dat ik het een slechte strategie vind van het VL. Belang om zich als anti-Islampartij te profileren: een deel van de allochtonen moet en kan voor het VL. Belang gewonnen worden, maar dat doe je niet door te schieten op al wat Islam is.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 2 juni 2009, 17:37   #276
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noem er zo eens een paar op dan?

Van die alternatieven bedoel ik.

Verschaeve
HAMC is offline  
Oud 2 juni 2009, 18:08   #277
k9

Standaard

Citaat:
Onzin, dat heb je niet gedaan. Hoe zou je dat gedaan kunnen hebben als je het woord rationeel niet eens begrijpt.
Het enige dat uit je pen vloeide was emotioneel, ontkennend gewauwel, en op de koop toe stond dat nog vol spelfouten.
Neen jij beweerd dat subsidies verdeeld worden op basis van afkomst ik op basis van noodzaak. Je moet enkel dat stukje bewijzen.

niet op gereageerd

En jij stelt vast wie het nodig heeft en daar gaat het geld naartoe, lijkt me logisch.

zelfde

Dan moet je reageren tegen dat, en niet tegen de subsidies voor scholen want volgens jezelf zit daar het probleem.

zelfde

Wat doe je je begint een speech over "jullie"

k9 is offline  
Oud 2 juni 2009, 18:09   #278
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wel, wel, wel,

Ik zie dat nepintellectueel k9 het hier ook aan de stok heeft met zijn typische boelzoekers mentaliteit. De nieuwste forumtrol.

Uitdagen, provoceren, versies verdraaien, liegen, mensen verkeerd citeren en op de man spelen. Zero intellectuele eerlijkheid. Het mag gezegd worden.

Dimensie, let maar niet op k 9, hij heeft het wat moeilijk gehad met mij de laatste dagen. ik denk dat hij zijn frustratie even moet komen botvieren op een andere draad.

Groetjes verder nog.
Oei blijkbaar zo hard zijn wereldbeeld doen daveren qua samenzweringen dat hij al begint te stalken. Of misschien zit ik in het 9/11 complot? Ongetwijfeld bij de cabale, broederschap van bush en obama he?

k9 is offline  
Oud 2 juni 2009, 18:10   #279
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen jij beweerd dat subsidies verdeeld worden op basis van afkomst ik op basis van noodzaak. Je moet enkel dat stukje bewijzen.

niet op gereageerd

En jij stelt vast wie het nodig heeft en daar gaat het geld naartoe, lijkt me logisch.

zelfde

Dan moet je reageren tegen dat, en niet tegen de subsidies voor scholen want volgens jezelf zit daar het probleem.

zelfde

Wat doe je je begint een speech over "jullie"

Zeg dat nu nog eens in het Nederlands aub.
Dimensie is offline  
Oud 2 juni 2009, 18:17   #280
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
ja, daarom dat ik het een slechte strategie vind van het VL. Belang om zich als anti-Islampartij te profileren: een deel van de allochtonen moet en kan voor het VL. Belang gewonnen worden, maar dat doe je niet door te schieten op al wat Islam is.
Tja hoe kan VB zich anders onderscheiden van een NVA? De markt voor vreemdelingen-bashen is groter dan die voor een "zuiver" Vlaams-nationalistisch programma. Ik kan het niet bewijzen maar hoeveel zou NVA in Vlaanderen halen moesten ze niet iemand als Dewever hebben? Zouden ze kiesdrempel nog halen. Ik durf dat te betwijfelen. Hoeveel scoort NVA in de peilingen in Brussel. 0,2%Wilders is de grootste partij van Nederland geworden (weliswaar virtueel) enkel en alleen door te zeiken op de moslims.

Nu het klopt dat allochtonen, expats as such geen moer geven over de communautaire stellingenoorlogen in Brussel en best gewonnen kunnen worden voor Nederlandstalige partijen. Het Nederlandstalig onderwijs is daarvan het beste bewijs. Het probleem is alleen dat de andere Nederlanstalige partijen het te druk hebben om hun eigen minderheidspositie te verdedigen. Er vallen maar 16 posten in te vullen en als ze die dan nog eens moeten gaan afstaan aan allochtonen.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 juni 2009 om 18:19.
solidarnosc is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be