![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder nog even vernoemen wat misschien weer op het randje zou kunnen zijn, buiten antidepressiva gebruik heeft het verhaal wel andere zaken opgebracht ook nietwaar. Maar laat ons stellen, soit.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 2 juni 2009 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
|
![]() Citaat:
De wereld op z'n kop en een mooie illustratie dat het louter om hedendaagse politiek draait, zoals ook pietje onderlijnt.
![]() |
![]() |
#325 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Minister-President
|
![]() Misschien omdat circe een grote afkeer heeft van hetgeen u zou noemen antisemieten. Valt het u niet moeilijk antisemieten (naargelang het u uitkomt) te veroordelen maar terzelfdertijd het ervoor op te nemen (naargelang vanwaar ze komen). Als pc door het leven proberen te gaan is toch vrij moeilijk nietwaar.
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond hem er eng uitzien. Net als de Paus trouwens. Jakkes!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#329 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dan is er op dit forum wel heel veel volk dat in het cachot moet Laatst gewijzigd door 1207 : 2 juni 2009 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem van de holocaustontkenning ligt hem echt niet bij die drie macho mannetjes die wat hakenkruisen op hun lijf en hoofd hebben laten tatoueren en die vooral willen aantonen hoe stoer ze zijn door in één teug een halve emmer bier door hun keelgat te kunnen gieten. De enigen die deze mannetjes graag in de spotlights zetten zijn de pocolieten die er telkens liefst een voorpagina van de krant aan wijden indien ze met meer dan drie samen toevallig in de buurt van een moskee gespot werden. Het meer dan grote gevaar voor holocaustontkenning en gebrek aan enige kennis daaromtrent ligt inderdaad bij de islamitische gemeenschap zowel in Europa als in hun eigen islamitische thuislanden. Niet vergeten dat in Iran cartoonwedstrijdje gehouden worden om omtermeest negationistische prentjes te tekenen, en dat - laten we dit vooral niet vergeten - het onderwijs IN EUROPA over de Holocaust en aanverwanten door onze "verrijkende" populatie hoe langer hoe meer wordt geboycot terwijl er ondertussen ook al scholen zijn die omwille van dié redenen het Holocaust gedeelte uit de lessen verwijderen. Ook al "vergeten" zeker dat recent nog in een Brusselse school een ISLAMITISCHE LERAAR TEN OVERSTAAN VAN DE SCHOOLKINDEREN, de Holocaust ging minimalizeren! Vergeten? http://www.catfacts.org/russian-blue-cat-facts-2.jpg --- groots misbaar gehoord op de PRAVDA???? nee hoor! Wat tegenwoordig wèl mag is dat ISLAMLERAARS de Holocaust mogen ontkennen TEGENOVER DE LEERLINGEN! Maar dat andere mensen (dom, ik weet het) vervolgd worden omdat ze twijfelen aan het "aantal" slachtoffers, en dit in boeken schrijven die door volwassenen worden gelezen. D�*t komt wel op de PRAVDA! Ik wil dat het juist andersom is: kinderen moeten leren wat er gebeurd is, zo duidelijk mogelijk en met zoveel mogelijk CORRECTE informatie. Volwassen mensen mogen hun domheid etaleren en boekjes schrijven over vanalles , ook over hun visie op de holocaust. Maar de staat heeft de plicht om de historische waarheid door te geven en vast te houden. Nu, het gebrek aan correcte informatie op school, valt in dit geval niet onder "vrijheid van meningsuiting" van de burgers. Dit valt onder de verplichting van de Staat om tenminste in het onderwijs historische bewezen feiten te onderrichten en dit te blijven doen. D�*�*r valt geen millimeter aan te tornen. De verrijkertjes kunnen dan later voor mijn part zo negationistisch zijn als ze willen: ik wéét tenminste dat ze het correct hebben geleerd en dat ze dus gewoonweg dommerikskes zijn. Zelfs Youssef zou dat dan toch moeten weten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#333 |
Minister-President
|
![]() Dat is wel héél liberaal van je.
![]() |
#334 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nu ja, van mij mag je het zeggen daar niet van. ![]() maar mijn vraag blijft is ontkenning van dit feit volgens jou strafbaar of niet? ha een antwoord. volgens veel negationisten is de holocaust ook geen historisch feit. hoe en wie bepaal je of iets wel/geen feit is maar enkel een mening. volgens veel gelovigen is het bestaan van god een feit en daarom bestaan er in veel landen allerlei straffen voor een ontkennende mening Laatst gewijzigd door 1207 : 2 juni 2009 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ontkennen van bewezen genocides valt wat mij betreft niet onder de vrijheid van meningsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Minister-President
|
![]() Vandaar ook mijn sarcastische opmerking.
![]() |
#338 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Thx guys. ![]() ik zou zeggen: als we mekaar ooit ontmoeten op een terraske op de Groenplaats in Antwerpen trakteer ik jullie op een bolleke Koninck!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zulke rechtszaken zijn er ook geweest op andere terreinen. Het gaat dus niet om een 'verboden mening' maar om laster, smaad, belediging en oproepen tot geweld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |