![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() En blijkbaar heb je er ook in gevonden dat IV voeding haram is. Anders zou je daar toch niet zo van die gebloemde uitspraken over doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kortom; u vindt zich afvragen hoe het nu precies zit met die achterlijke religieuze etensvoorschriften als er sprake is van intraveneuze voeding getuigen van intolerante en haat. U bent met andere woorden meteen op de inmiddels welbekende ellenlange religieuze woestijnteentjes getrapt als iemand zich oprecht zulke dingen afvraagt. En daarmee onderstreept u ook weer meteen de typische agressie die bij moslims steevast de kop opsteekt zodra hun religie aan een kritische kijk wordt onderworpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral als we weten dat het Handboek Islam, ook wel koran genaamd, juist bol staat van de haat en intolerantie ten opzichte van niet- en andersgelovigen. Hopelijk heeft u dan net zo gelachen met die Deense mohammed-cartoons of met de prachtige en vooral rake tekeningskes van Gregorius Nekschot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mss zijn er in heel Belgie nog geen 100 Islamitische senioren die in een rusthuis verblijven, maar zelfs dit onderwerp doet voor sommige veel stof waaien. Zolang we ma hier kunnen volkribbelen en anderen zwart maken. Als we allemaal eerlijk zijn, en mensen die iets mispeuteren straffen, is er toch geen enkel probleem. We zeggen toch ook nixs tegen satanisten of tegen punkers, of mensen met 150 piercings op zijn front. Als iedereen beetje verdraagzaam is en binnen de wet wandelt is toch geen enkel probleem. We kunnen toch de mensen niet verplichten om varkensvlees te eten. Sommige mensen willen hun waarden en normen verplichten naar andere mensen. Tuurlijk moeten de mensen zich houden aan de wet, geen enkel godsdienst mag zich boven de wetten zien. Denk ook dat de meeste Moslims, Katholieken, Joden en andere groepen zich hieraan houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik kon zelf niet lachen om de Mohammed cartoons die plaatsvonden in de Deense kranten. Ik vond het vreselijk. Veel mensen zien hem als profeet en ik vind dat je ook respect moet hebben voor mekaar. Natuurlijk ga ik niet betogen tegen deze cartoons, ik vond het niet fair. Ik vind niet dat dit iets te maken had met vrije meningsuiting, vrije meningsuiting wilt niet zeggen dat je mensen mag kwetsen, Meerderheid van de Moslims was door deze cartoons gekwetst. Denk dat die mensen cartoons maken over de Islam, dit is moeten proberen bij de Joden, es kijken wat Israel doet. Vroeger bestonden deze cartoons niet, waarom moeten er nu plots van die cartoons opduiken, waar Moslims als zelfmoordterorristen worden bestempeld. Meerderheid van de Moslims zijn tegen elke vorm van extremisme, zulke cartoons zijn bedoeld om de Moslims te criminaliseren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ah ! op het halal-menu zetten dan, voor dagelijks gebruik. Kan men niet zo een paar beesten in de tuin van het rusthuis zetten ? Of anders een regeling doen met de Zoo van Antwerpen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Domheid van de Belgische regering, die destyds deze mensen bijeen heeft geschupt tot een ghettowijk, waar je honderden schotelantenne's ziet per wijk. Waar de mensen dom worden gehouden, en zo in de criminaliteit komen, waar de gemiddelde inkomen veel lager is als de Vlaams gemiddelde. Waar alleen sociale woningen zijn die je kunt huren voor een appel en een ei. Waar alleen de lagere klassen van de maatschappij bijeen zijn. Dan maar klagen dat deze mensen niet werken, dan maar klagen dat deze mensen geen nederlands spreken, en ma klagen en klagen. Hier op het internet kunnen ze goed klagen. Maar in het openbaar durven ze geen woord te reppen over deze problemen. Problemen zijn gekend, kaart ze aan, mensen die zich niet willen aanpassen laat je opkrassen. Mensen die onze waarden en normen aanvaarden en zich willen thuis voelen moet je ook de kans geven. Met racistische uitspraken en kleinerende opmerkingen kwets je alleen mekaar, en in plaats van met mekaar te groeien, groei je tegen mekaar. Op den duur heb je taferelen gelijk de buitenwijken van Parijs. Trouwens in Borgerhout, Anderlecht, Meulenberg zien we al van de foute beleid die er tientallen jaren zijn gevoerd, waar de politie niet tegenop kan. Met de grove borstel doorheen. Iedereen gelijk voor de wet! Niet de gevolg maar de oorzaak aanpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben niet tegen Vlaams Belang, ik ga wel niet voor hun stemmen, maar als iedereen hier gewoon eerlijk is en mekaar niet kleineerd hebben we toch veel meer bereikt dan in plaats van zitten te hameren. Neee het geld van de Vlamingen zit ook nie in Mohammed zijne pocket! het geld van de Vlamingen moet je halen waar het is! Bij de Walen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mss lachen we hier in het Westen teveel en te hard. We moeten beetje mekaars waarden kennen. Ik lach ook met veel, maar trop is teveel. Gelijk deze onderwerp is eigenlijk overbodig want het zijn mss enkele gevallen, zelfs dat denk ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is trouwens bijna het programma van de VB, dat je daar verkondigt... ![]() Laatst gewijzigd door beste vriend : 2 juni 2009 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als je da op een beleefde manier zegt, zal niemand u uitmaken hoor. Meerderheid van de allochtonen delen deze mening. Ik heb ook gezegd mensen die zich aanpassen moet je de kans geven. Ik ken mensen van Vlaams Belang, der zijn goei bij, en slechte. Als er meer zijn gelijk Rose-Marie Morel zal ook de Vlaams Belang in trek zijn bij de allochtoonse gemeenschap. Want nu bekijken deze mensen u scheef, op basis van u huidskleur. Ik ben hier geboren, en ik voel me Vlaming met een Koerdische roots. Ik denk Vlaams. Vlaams belang met zijn lege slogans als eigen volk eerst.... Los je de problemen niet op, kijk in Antwerpen waar de problemen veel erger zijn geworden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog. Over de vorige paus zijn op het laatst van zijn leven ontelbare cartoons gemaakt en zullen er ook katholieken gekwetst geweest zijn. En hier komt het verschil tussen de islamieten en de katholieken duidelijk aan het licht. Waar het bij de katholieken bij wat verontwaardigde woorden bleef gingen de moslims er ineens met de brute kracht op, doodsbedreigingen inbegrepen. |
|
![]() |
![]() |