![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot de door die jongens waar ze zo aardig en multicultureel tegen was werd beroofd, bedreigd en geintimideerd , als je vertelt wat wij met jou doen of politie erbij haalt slaan we jou, broer en moeder het ziekenhuis in. Ze werd onder druk gezet coke te dealen op school anders zouden ze haar wel vinden. Wilt u beweren dat haar verbijstering, om de manier waarop ze behandeld werd minder moet zijn omdat ze wit is?Wilt u beweren dat diefstal, dreiging met geweld, intimidatie om drugs te dealen of anders geweld geminimaliseerd kan worden omdat mijn dochter wit is?? Weet u wel hoe vaak dit soort situaties voorkomen? KOmaan he dit is krankzinnig, is leed minder wanner je wit bent, Van racisme gesproken! Weet u wel hoe vaak deze situaties voorkomen? Laatst gewijzigd door alice : 4 juni 2009 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, als die persoon in kwestie een kleurtje heeft, kun je er donder op zeggen dat dit als een racistische aggressie gaat beschouwd worden. En DAT is oneerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat uw dochter onder druk is gezet OMDAT ze blank is, maar omdat ze een 'gemakkelijk' slachtoffer was. Pasop, ik keur zulke dingen absoluut niet goed. Die Marokkaanse jongeren zouden daarvoor zwaar gestraft moeten worden, maar om nu te spreken van racisme? "Wilt u beweren dat haar verbijstering, om de manier waarop ze behandeld werd minder moet zijn omdat ze wit is?Wilt u beweren dat diefstal, dreiging met geweld, intimidatie om drugs te dealen of anders geweld geminimaliseerd kan worden omdat mijn dochter wit is?? Weet u wel hoe vaak dit soort situaties voorkomen? KOmaan he dit is krankzinnig, is leed minder wanner je wit bent, Van racisme gesproken!" U beweert hier overigens een hele hoop dingen die ik niet gezegd heb. Mss eerst eens mij tekst nauwkeurig doorlezen? En neen, deze criminele feiten dienen niet geminimaliseerd te worden, en neen, de verbijstering zal er niet minder op zijn. Toch vind ik de term racisme in dit geval ongepast, aangezien het wrs meer te maken had met 'zwakte' dan met huidskleur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal je er achter komen wat jij als blanke nog mag tegenover de 'beschermde minderheden'. Jij bent een 'cultuurrelativist', een zelfhater ofwel ben je zelf muzelman. De witte roos die anti-nazi is, maar wél de nazi's die samen met de moffen gingen vechten goedpraten - hoe rijm je dat? Ik zal het je nog maar 1 X heel simpel uitleggen; als jij als witte een mep verkoopt aan een zwarte - voor om het even welke reden - en die zwarte gaat vertellen dat jij dat deed uit racisme - dan HANG je - andersom moet je het maar eens proberen - maarja, niet alleen verdedig je de moslim-nazi's, je minimaliseert ook het vermeende leed dat een witte zou hebben bij racisme, een zwarte zou er meer onder lijden, volgens jouw logica.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij is voor hen schuldig, hun eigen gedrag zien ze als een gevolg van wat zij doet, hen meenemen! En het is beledigend en wraakroepend dat u dus een meisje wat werd opgevoed met het idee van gelijke kansen en behandeling als zwak ziet, en jongeren die hier misbruik van maken omdat hun opvoeding dat basisrespect voor iedereen niet meegeeft minimaliseert, want ze zijn toch niet allemaal zo! Walgelijk uw houding hoor! Nee; ze zijn niet allemaal zo maar velen helaas wel, omdat hun opvoeding al meegeeft wat meisjes wel of niet mogen, en hoe je vrouwen die aan dat waanzinnig denkbeeld niet beantwoorden mag behandelen. Dat u dit minimaliseert stoort me erg, ik ken vele vrouwen met soorgelijke ervaringen, waaronder ikzelf, allemaal zwak dus volgens u? Of met het hoofd tegen de realiteit gebotst van patriarchale machocultuur waar ongelijkheid de norm is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Gouverneur
|
![]() Het gedrag van die Marokkaanse jongeren is wel degelijk racisme. Zij beroofden mijn dochter omdat ze voor hen ongelijk is, want een goed meisje in hun ogen gaat niet uit, zeker niet met jongens en een goed meisje komt niet in dancings, pikken van mijn dochter is dan ook helemaal niet fout, daar vraagt ze zelf om volgens die jongeren omdat ze zichzelf in die situatie plaatst waar dit kan.
Dat is jouw verbeelding die hier speelt. Het is eerder een situatie zoals Witte Roos het beschrijft, jouw dochter was een gemakkelijk slachtoffer. Ze hebben jouw dochter echt niet besteeld om haar te straffen dat ze in dancings zat. Dat is veel te ver gezocht. En het is beledigend en wraakroepend dat u dus een meisje wat werd opgevoed met het idee van gelijke kansen en behandeling als zwak ziet, en jongeren die hier misbruik van maken omdat hun opvoeding dat basisrespect voor iedereen niet meegeeft minimaliseert, want ze zijn toch niet allemaal zo! Walgelijk uw houding hoor! Ik begrijp uw emoties hier, maar daardoor verlies u de realiteit uit het oog. Uw dochter is geen zwakkeling, ze is slachtoffer geweest. Ze was wel gemakkelijk doelwit voor hen. En zou zij zeggen dat het haar vrienden waren? Nee; ze zijn niet allemaal zo maar velen helaas wel, omdat hun opvoeding al meegeeft wat meisjes wel of niet mogen, en hoe je vrouwen die aan dat waanzinnig denkbeeld niet beantwoorden mag behandelen. Velen zijn net niet zo. Het is jammer dat de enige Marokkanen waarmee jouw dochter in contact is gekomen, net diegenen waren die haar hebben bestolen. Maar dat is zeker geen meerderheid van de Marokkanen. Als jij denkt van wel, heb je daar dan een bron voor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 juni 2009 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Gouverneur
|
![]() Ik ga er (misschien verkeerdelijk) vanuit dat zulk gedrag (bestelen, en andere criminele daden) vanzelfsprekend wordt veroordeeld, en niet kan worden goed gepraat. Deze jongeren moeten gestraft worden. Maar niet alle jongeren met dezelfde ethnische of religieuze achtergrond moeten worden gestraft omwille van hun daden. En dat is wat ik aankaart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zozeer was mijn dochter volgens een troepje marokkanen een "legitiem te bestelen" slachtoffer toen ze in volle tram een mes op haar keel zetten. Nochtans was diezelfde dochter de week voordien dapper gaan meelopen in een anti-racisme betoging, alwaar ze door een paar skinheadjes een plakkaat op haar hoofd geklopt kreeg. Ze is nooit meer anti-racistisch gaan betogen na het tram"incident" hoor. En neen, mijn andere blue eyed natural goldylocks dochter zag er blijkbaar ook niet "islamitisch" genoeg uit op de tram, vermits een drietal HOOFDDOEKJES het nodig vonden om aan haar natuurlijk golvende haren te moeten zitten trekken ... maar dat zou ik dus niemand nog aanraden want alhoewel ze een maatje 34 heeft en een stoep hoog, zijn die drie hoofddoeken er dus écht niet fris van afgekomen. Hadden ze klacht ingediend dat had mijn dochter vast veroordeeld geweest wegens.... racisme zeker hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze moeten ALLEN beter worden opgevoed! d�*t vind ik zeker en vast.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar het valt inderdaad erg op - dat 'goedpraten/vergoelijken van 'beschermde minderheden' - voor iemand die opkomt tegen onrecht - duidelijk niet 'alle' onrecht dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik heb namelijk al eens in zo'n situatie gestaan. Ik was namelijk met enkele kameraden op een fuif, waar ook enkele Marokkaanse jongeren waren. Daar had ik vanzelfsprekend geen probleem mee, tot op een bepaald moment 1 van die Marokkanen tegen een kameraad van mij uitvliegt. Ik heb toen de gemoederen proberen bedaren, waardoor die Marokkaan tegen mij begon te zeveren. Ik ben totaal geen agressief persoon, maar toen die Marokkaan mij begon te duwen heb ik hem meteen een slag verkocht. Nog voordat hij iets kon terugdoen haalden zijn vrienden hem weg. Enkele van zijn vrienden zijn zich achteraf zelfs nog komen excuseren bij mij en mijn kameraden. Volgens jouw 'logica' zou ik nu gestraft moeten worden wegens racisme, doch heb ik nog altijd geen klacht gehad. "Jij bent een 'cultuurrelativist', een zelfhater ofwel ben je zelf muzelman." 3 maal neen. "De witte roos die anti-nazi is, maar wél de nazi's die samen met de moffen gingen vechten goedpraten - hoe rijm je dat?" Het lijkt me enigszins logisch dat nazi's en moffen samenvochten ![]() "Ik zal het je nog maar 1 X heel simpel uitleggen;" U hoeft mij niets uit te leggen. Ik weet goed genoeg hoe het werkt (uit ervaring). Toch bedankt voor het aanbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Gouverneur
|
![]() [quote=circe;4145345]Ik denk helemaal niet dat ze Alice haar dochter hebben besteeld om haar te bestraffen, maar wel omdat ze in hun ogen een "legitiem te bestelen persoon" is, vermits ze toch niet leeft volgens de islamitische normen.
Dus ze wordt gestraft omdat ze niet volgens de islamitische normen leeft? (hoewel ze geen moslim is en dus niet volgens die normen hoeft te leven) Je moet proberen er wat minder emotioneel een mening over te geven. Net zozeer was mijn dochter volgens een troepje marokkanen een "legitiem te bestelen" slachtoffer toen ze in volle tram een mes op haar keel zetten. Nochtans was diezelfde dochter de week voordien dapper gaan meelopen in een anti-racisme betoging, alwaar ze door een paar skinheadjes een plakkaat op haar hoofd geklopt kreeg. Ze is nooit meer anti-racistisch gaan betogen na het tram"incident" hoor. Het is vreemd dat jouw dochter wordt gestraft door die gasten. Ik ben zelf moslim, maar loop zonder hoofddoek rond en kom vaak genoeg over als een bemoeial als ik me verzet tegen het onbeleefde gedrag van sommige gasten. Zou ik niet eerder moeten worden gestraft, omdat ik als moslim niet volgens hun tradities leef? Toch heb ik nooit een mes tegen m'n keel gekregen (ze moesten eens durven). Dit gedrag is niet religieus getint, het is wat het is, namelijk criminaliteit. En neen, mijn andere blue eyed natural goldylocks dochter zag er blijkbaar ook niet "islamitisch" genoeg uit op de tram, vermits een drietal HOOFDDOEKJES het nodig vonden om aan haar natuurlijk golvende haren te moeten zitten trekken ... Dus zomaar uit het niets beginnen een paar dames aan het haar van jouw dochter te trekken? Heeft jouw dochter toen niet gevraagd waarom dit gebeurde? Ik gebruik af en toe het openbaar vervoer, maar vroeger dagelijks, en heb dit nog nooit meegemaakt, zelfs niet aals oogetuige. Echt vreemd! |
![]() |
![]() |