![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben niet helemaal mee. Bedoelt u dat ik niet behoor bij de slechte ambassabeurs van de holebi-gemeenschap (en dus een iets betere ambassadeur ben dan die "enkele forummers" waarover u het hebt)?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. Voor mensen zoals u heb ik respekt. Ge komt op voor de holebi-gemeenschap op een manier die anderen overtuigt van je zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Ik ben het oneens met de holebi-standpunten van het VB. Het homohuwelijk had en heeft mijn steun. En verder laat ik me niet provoceren door jou, zoals voorgaande slachtoffers aan den lijve hebben ondervonden met een ban als gevolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben hetero, ken een paar homo's en toch stem ik opt VB.
VB'ers zijn niet altijd homo-haters. de echte homo-haters zijn de echte katholieken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zich vind ik het al erg dat er sowieso "anderen" moeten overtuigd worden.
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, tussen 10 en 12 zijn ze het eventjes niet.
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
dat zal zo voort VB zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn uitlatingen als representatief voor het Vlaams Belang ziet, die moet toch maar eens dringend wat meer kritisch gaan denken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow... ik wist niet eens dat ik homo-hater was? En het is nu op het klokje van mijn pc 21:34
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juni 2009 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi zo. Waar maak je je dan druk om? Die paar mensen die geband werden nadat ik hen bij de moderatie meldde, werden terecht geband. Zoiets gebeurt overigens niet bij een éénmalige overtreding van het forumreglement. Degenen die me steevast persoonlijk aanvallen, die meld ik zonder pardon. Ik hoef geen platvloerse beledigingen te pikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Door op het VB te stemmen stem je ook voor deze anti-holebi-standpunten, ook al ben je er persoonlijk niet mee eens. Ongewild (enfin, ik hoop toch dat het ongewild is) werk je dan dus mee aan een samenleving waar die homo-vrienden van jou er veel slechter aan toe zullen zijn dan nu. Iemand die mee werkt aan het oprichten van de hetero-apartheid die het VB wil in voeren, daar zou ik moeite mee hebben om die persoon "mijn vriend" te noemen. Vrienden hebben wederzijds respect voor elkaar, en berokkenen elkaar niet doelbewust schade. Voor een partij stemmen die holebi's wil degraderen tot derderangsburgers toon je weinig respect voor je holebi-vrienden. Ik zou er persoonlijk heel wat gewetensbezwaren tegen hebben om een partij of organisatie te steunen die mijn vrienden schade wil berokkenen, ook al heeft die partij standpunten waar ik het wel mee eens zou kunnen zijn. Dan zou ik liever stemmen voor een partij die ongeveer dezelfde standpunten heeft waarmee ik eens ben, maar geen anti-holebi-programma heeft.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 5 juni 2009 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ene sluit het andere niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als ik het niet kan verdragen dat men denkt de discussie op een hoger niveau te tillen met woorden als: - Verafstoot (is ie wel... maar helpt niet in een discussie) - pislam - Bart De Zever (of Bart De Bever) - ... etc. Enorm storend voor iemand die wil argumenteren en geen pamflet voor een marginaal publiek wil lezen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juni 2009 om 20:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 5 juni 2009 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand heeft het over jou, maar over het VB als partij.
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Ik ben verre van een NVA-fan, maar dan kan u in uw geval toch beter stemmen voor de NVA? Die zijn al matig genoeg om mee te regeren, hebben geen anti-holebi-standpunten en zijn ook pro Vlaamse onafhankelijkheid.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |