![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() Waarom onzin? Leg dat nou eens op een fatsoenlijke manier uit.
Want ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij dat u discriminatie slecht vindt zodra dat door autochtonen gebeurt, en allochtonen er dus nadeel van hebben, maar in het omgekeerde geval dus in het geheel niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor meer info verwijs ik naar voorgaande pagina's in dit topic. Bon chance! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet dringend de wetten van Bart Croughs gaan lezen. wie kies je bij gelijke bekwaamheid: - een zwarte anders-valide, - een honingkleurige zuid-amerikaanse vrouw - een homosexueel met iraanse roots - een islamitische bekeerling - een marokkaan van derde generatie - een gewone Vlaamse vlaamsbelanger ??? snel oplossen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2009 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() Er is nog een verschil tussen de discriminatie van allochtonen op de arbeidsmarkt en de zogeheten positieve discriminatie.
Bij discriminatie van allochtonen door een werkgever heeft de allochtoon geen kans om werk te krijgen. Bij de positieve discriminatie wordt er vermeld 'bij gelijke kwalificatie..." en wordt er gepoogd om de percentages die een groep in de maatschappij vertegenwoordigt ook te halen in een bedrijf. De positieve discriminatie werd in het leven geroepen als tegengewicht van discriminatie. Zodra de discriminatie van bepaalde groepen verdwijnt, verdwijnt automatisch de positieve discriminatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vindt u dat positief? Vindt u dat terecht voor blanke, heterosexuele mannen die er verder ook niets aan kunnen doen dat ze blank, heterosexueel en bovendien ook nog eens man zijn? De overheid, meer bepaald de linkse stromingen binnen de overheid, moet eens ophouden met zich overal mee te bemoeien wat dat betreft en gewoon de markt de eigen gang laten gaan. Dan is heel dat gedoe zo afgelopen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik gedaan en ook de post van Sus Iratus heb ik gelezen, een post waar ik het volledig mee eens ben. Je mag het keren en draaien zoveel je wil, er wordt altijd iemand benadeeld bij discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al zei, een overval zonder of met geweld blijft een overval. Laatst gewijzigd door daiwa : 5 juni 2009 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() Op het moment dat u 'positieve' discriminatie van allochtonen goedkeurt, terwijl u weet dat dat altijd ten koste gaat van autochtonen, is de enige juiste en logische conclusie dat u graag ziet dat autochtonen gediscrimineerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat positieve discriminatie steeds volgens een bepaald stramien verloopt. heel leuk.
http://www.meervrijheid.nl/index.htm...minderheid.htm
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, hé! Citaat:
Ik zie niet in wat Weiße Rose al dan niet geschreven heeft om je conclusies te trekken. Herlees vanaf hier http://forum.politics.be/showthread....45#post4145045 Geef dan de quote die je conclusie rechtvaardigt. Citaat:
Hoe zou jij het oplossen? Begrijp je het verschil? "Er is nog een verschil tussen de discriminatie van allochtonen op de arbeidsmarkt en de zogeheten positieve discriminatie. Bij discriminatie van allochtonen door een werkgever heeft de allochtoon geen kans om werk te krijgen. Bij de positieve discriminatie wordt er vermeld 'bij gelijke kwalificatie..." en wordt er gepoogd om de percentages die een groep in de maatschappij vertegenwoordigt ook te halen in een bedrijf." Want daar ging mijn bericht over. Bij discriminatie van allochtonen heeft de allochtoon geen kans. Laatst gewijzigd door artisjok : 6 juni 2009 om 07:30. |
|||
![]() |
![]() |