![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3321 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wat een verbod doet, door 420yeahbaby!
Kijk naar het verbod bij meneer klink. Mensen zijn massaal met paddo's gaan experimenteren omdat een verbod er zat aan te komen. Toch vind ik het tof van hem dat hij thuisteelt verder toelaat in Nederland. Dat is toch goed? We hebben veel, heel veel om af te kijken bij nederland. Waarom doen we dat dan niet gewoon? Als er enkel thuisteelt wordt gedoogd, is er helemaal geen "drugstoerisme" noch drugoverlast te merken. Ieder voor zich, en geen moeilijkheden maken rond cannabis. Wie dat toch doet, heeft een verkeerde setting en hoort geen gebruiker te zijn. Dus daarop mag een wakend streng oog zijn voor mijn parten. Maar mensen dat gewoon eens een stickie roken ipv een glaasje extra drinken. Ik vind toch wel dat die mensen de vrije keuze moeten hebben ja.
|
|
|
#3322 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat een arrogantie, op zo'n typische toon beter weten hoe een cannabisgebruiker zich moet gedragen. Niet iedereen kan thuistelen, hebben die dan pech?
|
|
|
|
|
|
#3323 |
|
Burger
|
http://www.youtube.com/watch?v=HATFzbQwqPU
Gedoogbeleid: lange frans ft baas b .. Mooi liedje.. http://www.youtube.com/watch?v=gNB2q6won-Y Op het deuntje van de The Doors - The End Laatst gewijzigd door Parallelle Amplitude : 6 juni 2009 om 13:33. |
|
|
|
|
|
#3324 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan je misschien eens uitleggen wat de "bepaalde gedragingen" zijn die dermate ongewenst zijn. Je mag gerust vergelijken met de gedragingen bij de andere legale drugs. |
|
|
|
|
|
|
#3325 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat staat in één twee drie op.
|
|
|
|
#3326 |
|
|
Wees daar niet te zeker van; ik maakte in mijn eerst lagere-school-jaren nog de kroontjespennen mee en had dus ook een doosje met een nat sponsje; alle kinderen kweekten daar erwtjes of een boontje in maar bij mij beschimmelde zoiets.
|
|
|
#3327 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#3328 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Vallen en opstaan, er lukt zelden iets PERFECT van de eerste keer.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 7 juni 2009 om 13:43. |
|
|
|
|
|
|
#3329 |
|
|
Andijvie en radijzen-soorten zijn me wel eens gelukt, maar dan gewoon in de tuin.
|
|
|
#3330 | |||
|
Minister-President
|
Had ik dat dan ergens beweerd? Mijn bericht was niet aan u gericht.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#3331 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3332 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
4Als ge een tuin hebt met een mooi zuidersplekje... dan hebt ge al veel. Indoor is pas interessant voor mensen zonder tuin. En zelfs dan nog zijn er mensen die het niet binnen doen maar gewoon in't wild. Ik zie de probs niet? Zolang de zwarte markt gevoed wordt hoort er niet op geklaagd te worden. Aan de gebruikers: Het is gemakkelijk de zwarte markt af te blaffen, daar je ze blijft voeden door uw inkopen daar te doen. Wiet hoort men niet te (ver)kopen. Dat is een privékwestie. Wil je daar wat meer openheid in? Bestaan er hobby fora genoeg rond.
|
|
|
|
#3333 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#3334 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het huidig gebouwd systeem en de huidige realieit opgebouwd door de vrijmetselaars zullen U dat wel graag doen geloven.
Maar in feite zou het beter zijn dat elke mens zichzelf zou (mogen) voorzien. Een arme mens geef je ook beter een vislijn dan een vis.
|
|
|
#3335 | |
|
|
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#3336 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#3337 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik zie niet in wat een openbare wietmarkt zou doen ... ge ga er niet meer of minder op blowen hoor.
Alleen kost het U minder geld als ge het zelf zou mogen opkweken van de wet. En voor mensen in een situatie zoals "ik ben te lui, ik kan niet, heb geen tijd"... daar zijn dan verenigingen voor zoals TUP.
|
|
|
#3338 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#3339 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
IDD Ironchef! Groenten hoor je ook niet te kopen, dat hoor je te kweken.
Net zoals mensen hun eigen vlees zouden moeten slachten. Er zou wat meer respect in de werled komen en een verandering komen in de menselijke "setting".
|
|
|
#3340 |
|
|
en dat allemaal door het telen van eigen groenten. Wel wel
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|