Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2009, 22:10   #10261
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
En zoveel meer ... je moet alleen de tijd willen nemen ... je moet alleen de tijd willen investeren ... 9-11 is zoals Pearl Harbour is zoals De afbranding van de Reichstag is zoals de moord op JFK is zoals ... 't zal alleen nog ff duren vooraleer 9-11 aan het licht komt, net zoals het met de vorige gebeurtenissen na enkele decennia aan het licht kwam.

Tenzij burgers zoals jij en ik de tijd nemen zich te informeren en de andere te overtuigen zich te informeren.
Toeval heeft het dat ik veel tijd genomen heb, o.a. maar ook vooral op dit punt aangezien het zowiezo een intresse is van mij, en het vertelt me genoeg over uw credibiliteit Gun, niet dat het als een verassing komt. Informeren zegt u dan...
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2009, 22:28   #10262
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Toeval heeft het dat ik veel tijd genomen heb, o.a. maar ook vooral op dit punt aangezien het zowiezo een intresse is van mij, en het vertelt me genoeg over uw credibiliteit Gun, niet dat het als een verassing komt. Informeren zegt u dan...
Dan dus maar het persoonlijk parcours gaan bespelen....

Wij kunnen omgedraaid nét hetzelfde zeggen weet U....

9/11 is simpel samen te vatten.....
Ten eerste,raak de amerikaanse bevolking zwaar,en de publieke opinie is zwaar geschokt en tot alles bereid....

Gevolg de twéé crashes in de twin towers....

Ten tweede,val impassant de vs als krijgsmacht aan en raak hun weliswaar niet te zwaar in het symbool van die krijgsmacht zélf...

gevolg,de crash in het pentagon uitgerekend aan de zijde waar vooral de administratieve secties zich bevinden....

Ten derde, wakker het patriotisme aan van de vs bevolking om hen warm te maken voor een komende oorlog...

gevolg,de crash in shransksville in het open veld,waar de passagiers de kapers overmeesterden met de beroemde woorden "lets roll".....

Het scenario is bijgevolg dus perfect uitgevoerd....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2009, 23:50   #10263
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
9/11 is simpel samen te vatten.....
Ten eerste,raak de amerikaanse bevolking zwaar,en de publieke opinie is zwaar geschokt en tot alles bereid....

Gevolg de twéé crashes in de twin towers....

Ten tweede,val impassant de vs als krijgsmacht aan en raak hun weliswaar niet te zwaar in het symbool van die krijgsmacht zélf...

gevolg,de crash in het pentagon uitgerekend aan de zijde waar vooral de administratieve secties zich bevinden....

Ten derde, wakker het patriotisme aan van de vs bevolking om hen warm te maken voor een komende oorlog...

gevolg,de crash in shransksville in het open veld,waar de passagiers de kapers overmeesterden met de beroemde woorden "lets roll".....

Het scenario is bijgevolg dus perfect uitgevoerd....
Voor de goegemeenschap althans toch.....

Waar blijft men met serienummers wat betreft de pentagoncrash.....

En waar zijn de stukken vliegtuig heen in de shranksvillecrash....

Two points off error......

Laatst gewijzigd door Svennies : 8 juni 2009 om 23:51.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 12:42   #10264
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

om ter zieligst die conspiracy nuts
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 14:30   #10265
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
om ter zieligst die conspiracy nuts
Beetje grof gezegt, maar ik moet wel eerlijk toegeven, ik dacht dat ze mij niet meer konden verassen met gekke theoriën, maar ik was verkeerd.
Oud 9 juni 2009, 14:44   #10266
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Zbignieuw Brezinski (top NWO insider en adviseur van Obama) fulmineert tegen de "conspiracy theorists ivm o.a 9/11). Dit illustreert weeral dat de elite goed op de hoogte is van het groeiende aantal mensen dat 9/11 doorziet. Eerst zwegen ze erover, nu kunnen ze niet anders dan onder ogen komen dat meer en meer mensen wakker worden.

Citaat:
Hypocrite Brzezinski Slams “Conspiratorial View” Of History While Highlighting 50’s Iran Overthrow

Declares American people “skewed” for questioning government

Steve Watson
Infowars.net
Monday, June 8, 2009

Hypocrite Brzezinski Slams Conspiratorial View Of History While Highlighting 50s Iran Overthrow 080609Maddow During a discussion with MSNBC’s Rachel Maddow last Friday, Trilateral Commission co-founder and top Obama advisor Zbigniew Brzezinski spoke of those who question the official version of events on 9/11 in the same context as those who deny the holocaust.

The two were analyzing Barack Obama’s Cairo speech, and in particular, his tacit warning regarding 9/11 Truth.

During the speech Obama said “I am aware that some question or justify the events of 9/11,” suggesting that anyone who asks questions about the attacks also somehow justifies them.

“But let us be clear: al Qaeda killed nearly 3,000 people on that day …These are not opinions to be debated, these are facts to be dealt with.” Obama asserted.

“He took time to debunk both 9/11 conspiracists and deniers of the holocaust,” Maddow said to Brzezinski, “…is there a reason to believe that he thinks those issues are holding back political progress, those specific conspiracies and misconceptions of our modern political history are part of the problem in terms of moving forward?” she asked, wearing what can only be described as a painfully rehearsed puppy dog face of false concern.
http://www.prisonplanet.com/hypocrit...overthrow.html
Oud 9 juni 2009, 16:34   #10267
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Eerst zwegen ze erover, nu kunnen ze niet anders dan onder ogen komen dat meer en meer mensen wakker worden.
Bush had er indertijd ook al over.
En ondertussen lijkt het aantal 9/11 conspiracy wacko's in de VS toch te dalen.

Ik dacht niet dat ze nog elk weekend staan te roepen en te schreeuwen in de buurt van ground zero, tenzij een eenzame zielige druif.

Je kan jezelf een paar jaar lang belachelijk maken, maar vroeg of laat valt bij de meesten hun frank toch wel eens.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 17:39   #10268
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat het om hetzelfde toestel ging,nog nooit van operation northwoods gehoord hoe men het daar aan boord ging leggen om vliegtuigje verwisselen te spelen....
Een idee op papier was dat , meer niet .

Citaat:
Vergeet niet dat het toestel van AA bijna een half uur lang niet meer op radarschermen waargenomen is....

AA77's transponder was turned off in a part of the USA with no primary radar coverage. Yes, that right, there's gaps in the primary radar coverage. With simultaneous loss of communications and transponder, the ARTCC controller rightly assumed the aircraft had crashed.

Indianapolis Centre then followed correct procedure and notified surrounding ARTCCs so airspace along AA77's flightpath could be sterilised. Meanwhile, of course, AA77 had turned around and was heading east, not west. When it entered an area with primary coverage at 0905EDT, no one noticed because they were looking west.

Citaat:
Die air france die onlangs verongelukt is werd al direkt geidentificeert aan de serienummer van een teruggevonden vliegtuigstoel....

En bij het pentagon lukt dit maar niet.....
Ten eerste : Heb ik u al eerder een foto van een onderdeel met serie nummer laten zien .

Ten tweede het toestel van Air France is niet met hoge snelheid frontaal in een gewapend betonnen met keflar versterkte muur gevlogen .

Steeds weer legt u de focus op dat wat er niet is en kijkt u gewoon niet naar het bewijs dat er wel is . Er wordt verwacht dat er van de crash van vlucht 77 alle denkbare vormen van bewijs zijn, en zo niet dat vervalt kennelijk ook het bewijs dat er wel is .

Hier komt nog eens bovenop dat er totaal geen alternatieve theorie bestaat
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 18:23   #10269
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar blijft men met serienummers wat betreft de pentagoncrash.....

En waar zijn de stukken vliegtuig heen in de shranksvillecrash....
Die zijn gefotografeerd voor zo ver dat mogelijk was. Maar alle bewijs is natuurlijk weer in scene gezet
Oud 9 juni 2009, 18:28   #10270
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit illustreert weeral dat de elite goed op de hoogte is van het groeiende aantal mensen dat 9/11 doorziet.
Het illustreerd dat men op de hoogte is van het bestaan van hele andere denkwijzen over 9/11 , niets meer dan dat .
Oud 9 juni 2009, 18:31   #10271
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De bewijzen zijn er zat, lees de NIST rapporten eens, lees het Pentagon Evaluation Report, ... lees gewoon!
Inderdaad , een heel goed advies want steeds weer worden er theoriën gebaseerd op zaken die door NIST helemaal niet zijn gezegd !!
Oud 9 juni 2009, 18:39   #10272
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En zoveel meer ... je moet alleen de tijd willen nemen ... je moet alleen de tijd willen investeren ... 9-11 is zoals Pearl Harbour is zoals De afbranding van de Reichstag is zoals de moord op JFK is zoals ... 't zal alleen nog ff duren vooraleer 9-11 aan het licht komt, net zoals het met de vorige gebeurtenissen na enkele decennia aan het licht kwam.

Tenzij burgers zoals jij en ik de tijd nemen zich te informeren en de andere te overtuigen zich te informeren.
Omdat JFK is vermoord is er geen boeing 757 het Pentagon ingevlogen , "connecting the dots "

Over JFK en Pearl Harbour is alleen voor de complot denkers vanalles aan het licht gekomen .
Oud 9 juni 2009, 18:42   #10273
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Inderdaad , een heel goed advies want steeds weer worden er theoriën gebaseerd op zaken die door NIST helemaal niet zijn gezegd !!

Ik kan zonder problemen een lijst opstellen van beweringen die door alternatieve theoristen zijn gedaan over het officiële verhaal waarvan iedereen kan nagaan dat deze niet kloppen . Sterker nog ieder die inderdaad de moeite neemt de rapporten te lezen zal het beamen.
Oud 9 juni 2009, 18:46   #10274
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en Pearl Harbour
LoL, grappigst van al imo.
Oud 9 juni 2009, 20:32   #10275
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat JFK is vermoord is er geen boeing 757 het Pentagon ingevlogen , "connecting the dots "

Over JFK en Pearl Harbour is alleen voor de complot denkers vanalles aan het licht gekomen .
Ik heb het je denk ik al gevraagd, maar je wandelt er steeds omheen, vindt me één hedendaagse historicus die nog claimt dat Roosevelt geen voorkennis had van de gebeurtenissen van Pearl Harbour
Oud 9 juni 2009, 20:42   #10276
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het je denk ik al gevraagd, maar je wandelt er steeds omheen, vindt me één hedendaagse historicus die nog claimt dat Roosevelt geen voorkennis had van de gebeurtenissen van Pearl Harbour
Juist ja, moet nogal een idioot geweest zijn dan die Roosevelt!

En weet u al wat een historian's fallacy is? Niet dat dit erg op u toepasbaar is. Kheb het al eens vermeld maar dan heb ik al zoveel dingen gezegt die genegeerd werden.
Oud 9 juni 2009, 21:18   #10277
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist ja, moet nogal een idioot geweest zijn dan die Roosevelt!

En weet u al wat een historian's fallacy is? Niet dat dit erg op u toepasbaar is. Kheb het al eens vermeld maar dan heb ik al zoveel dingen gezegt die genegeerd werden.
Vindt er één ...
Oud 9 juni 2009, 21:23   #10278
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vindt er één ...
Defineer "historicussen", en beweren dat Roosevelt van Pearl Harbour wist is ronduit belachelijk, vind me één generaal die dit logisch vind .
Oud 9 juni 2009, 22:16   #10279
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Defineer "historicussen", en beweren dat Roosevelt van Pearl Harbour wist is ronduit belachelijk, vind me één generaal die dit logisch vind .
Inderdaad belachelijk hé ...
Oud 10 juni 2009, 11:31   #10280
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er waren al voldoende waarschuwingen van buitenaf doorgesijpeld wat de aanslagen betreft ,waarbij specifiek werd gesteld dat het met vliegtuigen ging gebeuren....

Zelfs de twin towers werden genoemd.....

Maar de twin towers zijn nu eenmaal makkelijker te raken met een vliegtuig dan het pentagon.....

Als ze de serienummers van de wrakstukken vrijgeven is dat mysterie direkt opgelost....

Of verstaat U dat nu nét niet.....

Die air france van verleden week is geidentificeert aan het serienummer van een gevonden vliegtuigstoel,en over het pentagon lossen ze niks wat dat betreft.......
Jij zegt dat ze dat niet lossen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be