Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2009, 15:06   #1
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard Palestijnen zetten zelfmoord-paarden in:

Tien Palestijnen vielen vandaag de grens tussen Israel en Gaza aan en maakten ook gebruik van paarden met verborgen explosieve ladingen. Er ontstond een vuurgevecht waarbij 4 Palestijnse strijders werden gedood. Israeliërs verloren geen manschappen. De grens is daarop gesloten, maar 30.000 dieren-vaccinaties zijn wel doorgelaten en nog 140 vrachtwagens met humanitaire hulp zullen ook nog doorgelaten worden.

http://www.jpost.com/servlet/Satelli...cle%2FShowFull

30.000 dieren-vaccinaties: voor hondsdolheid of mond- en klauwzeer ?

Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 8 juni 2009 om 15:07.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2009, 17:32   #2
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Dat wil dus zeggen dat ze al niet meer geloven in het martelarenschap en dat ze volk te kort hebben om terroristje te spelen. Goed zo!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 10:10   #3
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Tien Palestijnen vielen vandaag de grens tussen Israel en Gaza aan en maakten ook gebruik van paarden met verborgen explosieve ladingen. Er ontstond een vuurgevecht waarbij 4 Palestijnse strijders werden gedood. Israeliërs verloren geen manschappen. De grens is daarop gesloten, maar 30.000 dieren-vaccinaties zijn wel doorgelaten en nog 140 vrachtwagens met humanitaire hulp zullen ook nog doorgelaten worden.

http://www.jpost.com/servlet/Satelli...cle%2FShowFull

30.000 dieren-vaccinaties: voor hondsdolheid of mond- en klauwzeer ?
Paarden kunnen geen zelfmoord plegen. Alleen ezels kunnen dat.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 13:21   #4
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat wil dus zeggen dat ze al niet meer geloven in het martelarenschap en dat ze volk te kort hebben om terroristje te spelen. Goed zo!
Wellicht 75 maagdelijke merrie's.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 13:33   #5
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Wellicht 75 maagdelijke merrie's.
zouden die hengsten dat wel weten?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 13:37   #6
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Het is en blijft een achterlijk, bloeddorstig, barbaars zootje ongeregeld - die islamieten!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 13:46   #7
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het is en blijft een achterlijk, bloeddorstig, barbaars zootje ongeregeld - die islamieten!
amen....

Dat ze zichzelf opblazen, daar lig ik geen minuut wakker van maar dat ze paarden voor hun doel misbruiken is de zoveelste bevestiging van de aard van het beestje.
Oud 9 juni 2009, 13:52   #8
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

de zionistische leugenlobby functioneert weer op volle toeren. grappig dat sommige idioten er nog steeds intrappen.

Niets gehoord over het feit dat de Israelis ondertussen gewoon verdergaan met landdiefstal , zelfs tegen Obama zijn expliciet oproep in.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 13:52   #9
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
amen....

Dat ze zichzelf opblazen, daar lig ik geen minuut wakker van maar dat ze paarden voor hun doel misbruiken is de zoveelste bevestiging van de aard van het beestje.
Paarden - kinderen - mindervaliden - gehandicapten - vrouwen + een combinatie van alle voorgaande - lafhartig volk zonder scrupules, zonder waarden en normen - en dat wordt massaal naar Europa geïmporteerd!
Oud 9 juni 2009, 13:57   #10
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
de zionistische leugenlobby functioneert weer op volle toeren. grappig dat sommige idioten er nog steeds intrappen.

Niets gehoord over het feit dat de Israelis ondertussen gewoon verdergaan met landdiefstal , zelfs tegen Obama zijn expliciet oproep in.
De Israëli's zijn nog véél te coulant jegens die 'zelf in elkaar gefrutselde qassam raketten afschieters' - wie een steen gooit door mijn ruit van mijn huis - krijgt meteen de volle lading van mij - zodat die idioot nóóit meer zulke fratsen uithaalt! Niet na de 2de, 5de, 20ste of 100ste steen, maar meteen na de allereerste steen!

...landdiefstal zei je - heb je al ooit de moeite gedaan om wat te lezen over de geschiedenis en het ontstaan van Israël?

Obama - die clown die enkel een toespraak kan houden aflezend van zijn teleprompters?
Oud 9 juni 2009, 13:58   #11
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Paarden - kinderen - mindervaliden - gehandicapten - vrouwen + een combinatie van alle voorgaande -!

die door israelis op witte fosfor getracteerd worden bedoel je...

Tot de honderden Palestijnse kinderen die vrolijk werden afgeslacht door het "uitverkoren volk" ten behoev van hun immer grote drang tot genocide op het Palestijnse volk.

Citaat:
lafhartig volk zonder scrupules,
Zestig jaar lang een uiterst wreedaardige en zwaar gesubsidieerde bezetting en landdiefstal weerstaan, bewijst dat het Palestijns volk één der moedigsten is. anderen, inclusief in West Europa waren op enkele maanden of jaren reeds voorgoed gebroken.

Citaat:
zonder waarden en normen - en dat wordt massaal naar Europa geïmporteerd
werkelijk ? worden er Palestijnen (substantieel gedeelte christenen) geïmporteerd naar europa ? Kan je ongetwijfeld bewijzen..
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 9 juni 2009 om 13:59.
Oud 9 juni 2009, 13:59   #12
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De Israëli's zijn nog véél te coulant jegens die 'zelf in elkaar gefrutselde qassam raketten afschieters' - wie een steen gooit door mijn ruit van mijn huis - krijgt meteen de volle lading van mij - zodat die idioot nóóit meer zulke fratsen uithaalt! Niet na de 2de, 5de, 20ste of 100ste steen, maar meteen na de allereerste steen!

...landdiefstal zei je - heb je al ooit de moeite gedaan om wat te lezen over de geschiedenis en het ontstaan van Israël?

Obama - die clown die enkel een toespraak kan houden aflezend van zijn teleprompters?
zoals ik al dacht, je kletst wat uit je nek zonder te weten waarover het gaat.
typisch voor Israelische fundamentalisten
.
Oud 9 juni 2009, 14:04   #13
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die door israelis op witte fosfor getracteerd worden bedoel je...
Dat is al lang weerlegd!

Citaat:
Tot de honderden Palestijnse kinderen die vrolijk werden afgeslacht door het "uitverkoren volk" ten behoev van hun immer grote drang tot genocide op het Palestijnse volk
.
Omdat diezelfde Palestijnen hun kinderen (en vrouwen) als schild gebruiken?

Lafhartig dus, zoals ik al zei!

Citaat:
Zestig jaar lang een uiterst wreedaardige en zwaar gesubsidieerde bezetting en landdiefstal weerstaan, bewijst dat het Palestijns volk één der moedigsten is. anderen, inclusief in West Europa waren op enkele maanden of jaren reeds voorgoed gebroken.
Zoals ik al dacht, U hebt er nooit veel over gelezen!

Moedig volk? Neem me niet kwalijk als ik daar even om moet glimlachen - triest!

Citaat:
werkelijk ? worden er Palestijnen (substantieel gedeelte christenen) geïmporteerd naar europa ? Kan je ongetwijfeld bewijzen..
Ik had het over Islamieten.
Het woord 'Palestijnen' heb ik nergens geschreven - zoals U wellicht zelf kan checken en dubbelchecken!

Laatst gewijzigd door SDX : 9 juni 2009 om 14:08.
Oud 9 juni 2009, 14:05   #14
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals ik al dacht, je kletst wat uit je nek zonder te weten waarover het gaat.
typisch voor Israelische fundamentalisten
Gelukkig hebben we U die op een erg genuanceerde manier wél weet te verwoorden waar het dan wél om gaat!
Oud 9 juni 2009, 14:12   #15
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is al lang weerlegd!!

Zionisten liegen nu eenmaal.

.
Citaat:
Omdat diezelfde Palestijnen hun kinderen (en vrouwen) als schild gebruiken?!
D�*t is dus nooit bewezen. Wat er wel gebeurd is , is dat jouw zionistisch gespuis Palestijnse kinderen op hun jeeps vastbond als schild. en ze met stenen sloeg om hun botten te breken.

Citaat:
Lafhartig dus, zoals ik al zei
Witte fosfor inzetten in één van de meest dicht bevolkte gebieden is idd erg laf. Heb je goed gezien !

Citaat:
Zoals ik al dacht, U hebt er nooit veel over gelezen
!

uw nonsens en verzinsels maken echt geen indruk. hoegenaamd niet.

Citaat:
Ik had het over Islamieten.
Het woord 'Palestijnen' heb ik nergens geschreven - zoals U wellicht zelf kan checken en dubbelchecken
tut tut niet het klein kind uithangen, het gaat hier om "zogezegde" aanslagen van Palestijnen. en derk de tweede is niet bepaald van zijn eerste leugen /verdraaing gestorven hier. Maar er blijven nog altijd lichtgelovige idioten intrappen.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 9 juni 2009 om 14:13.
Oud 9 juni 2009, 14:14   #16
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

btw: dubbelnicks doen het weer zeer goed

zionisten he.
.
Oud 9 juni 2009, 14:17   #17
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
Een eeuwig excuus voor de onvoorwaardelijke anti-Israel en pro-islamistische terroristen.

Feit is dat hèt mega-probleem is, en blijft, het bestaan van de islamistische terroristen.

Je moet niet proberen. Het werd weer te kalm, de Israëli's probeerden weer de toegang tot een kier te openen, en lap, de islamisten van Hamas staan er met hun moordenaars.
Oud 9 juni 2009, 14:20   #18
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ja roodhaar, ge hebt gelijk; Amen!
In Uw nonsens en verzinsels trap ik ook niet.
Er zal daarginds nooit vrede zijn, in het hamas handvest staat klaar en duidelijk te lezen dat hun doel is; de Israëlische staat te vernietigen!
Waarschijnlijk hebt U dat niet gelezen ofwel bent U het daar mee eens, bent U ook iemand die roept; "Hamas hamas, Joden aan het gas"?
Volgens mij is dat opnieuw oproepen tot genocide, volgens mij is dat zelfs erger dan de holocaust ontkennen!
Moedig volk huh?
Draai of keer het hoe je wil!
Het is en blijft een achterlijk, bloeddorstig, barbaars volk - die 'islamieten'!
Oud 9 juni 2009, 14:24   #19
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
btw: dubbelnicks doen het weer zeer goed

zionisten he.
ROFLOL - dubbelnick - écht niet hoor - zo erg zielig ben ik nog niet - er zijn fora genoeg op internet!

Zionist is voor mij geen scheldwoord hoor.
Oud 9 juni 2009, 14:29   #20
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja roodhaar, ge hebt gelijk; Amen!
In Uw nonsens en verzinsels trap ik ook niet.
Er zal daarginds nooit vrede zijn, in het hamas handvest staat klaar en duidelijk te lezen dat hun doel is; de Israëlische staat te vernietigen!!

wat was er eerst Hamas of de zionistische landdiefstal ?

Citaat:
Waarschijnlijk hebt U dat niet gelezen ofwel bent U het daar mee eens, bent U ook iemand die roept; "Hamas hamas, Joden aan het gas"?
yep het "antijemitisme" verwijtje komt er al aan. zo typisch ! nu nog even over hitler zeveren ?

Citaat:
Volgens mij is dat opnieuw oproepen tot genocide, volgens mij is dat zelfs erger dan de holocaust ontkennen!
voil�* daar hebben we het al. en nu weten we meteen waarom jij zo pro "uitverkoren zion" bent.

Citaat:
Moedig volk huh?
De Palestijnen zijn idd een erg moedig volk.zoals ik reeds zegde ; een staat die zij geenzins wilden, werd in hun gebied gesticht ten behoev van een groot deel IMMIGRANTEN en daar blijven zij zich tot vandaag tegen verzetten. Zozeer dat zelfs de meest geflipte zionisten beginnen te beseffen dat hun gestolen staat geen lang leven beschoren is.

Citaat:
Draai of keer het hoe je wil!
Het is en blijft een achterlijk, bloeddorstig, barbaars volk - die 'islamieten'
de aanhaaltekens verraden duidelijk je oneerlijk bedoelingen. van een zionist hoef je natuurlijk niets anders dan leugens en geschiedsvervalsing te verwachten. gelukkig groeit ook in europa en de Us het verzet ook steeds meer tegen de zionistische apartheidstaat
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 9 juni 2009 om 14:30.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be