![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou wel van een jonge ambitieuze Turkse vrouw!
De vraag is een beetje waar haar ambitie ligt, bij het verdedigen van traditionele Turkse zienswijze op vrouwen en gelijkheid? Dat iemand op straat ene hoofddoek draagt stoort me niet, mensen dragen wat zij willen in hun eigen priveleven want die vrijheid geven wij aan iedereen dus ook aan vrouwen met hoofddoek. Maar wat ik van een vrouw met guillotine van vrouwenrechten op het hoofd moet verwachten in het parlement zal nog moeten blijken, over de betekenis van emancipatie zijn deze dame en ikzelf het waarschijnlijk grondig oneens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetpaard van Troje is binnengehaald ?? Ik eerlijk zijn: Ben enkel pro strikte scheiding staat & geloof !! Datmen draagt wat wil , zal mijzorg wezen !! Zie ik eneop z'n mat naar mekka buigen , ofiemand die bijwijze van spreken zijn paternosteropvreet , ze doenmaar op !! Zolang je mekaar respecteert !! Wat is het verschil tussen een nonnenkap & hoofddoek ?? Af & toe kom ik Antwerpen afrikaantegen (draagt een bril) , die valt bijna elke meter iemandlastig ZIJN geloofszever !! Weinige zijn vanhem gediend , 25 uur perdag verkondigt die ZIJN getetter !! Ze hebben hem al een paar keer opgepakt !! Kom je die 's nachts zelfs tegen .... Die luisters zelfs niet naar degenewaarmee praat !! Maar OK , dit is geheel OFF-Topic !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is althans gelukt achter de stadsloketten, ziekenhuizen en in de meeste scholen. ![]() En de meeste werkgevers verbieden het ook. Laatst gewijzigd door Dimensie : 10 juni 2009 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grappig, Bernard Clerfayt, burgemeester van Schaarbeek, is van het MR-FDF
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nvm
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 10 juni 2009 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U spreekt zichzelf serieus tegen me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Op de openbare weg is het nog niet verboden, maar ik zou het er het liefst zien verdwijnen, net zoals de hoofddoek verplicht verdwenen is in scholen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voortaandus iedereen in't wit of zwart gekleed !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 10 juni 2009 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wat met "mijn vrijheid eindigt waar de uwe begint"... of telt dat enkel voor vuile witte racisten? het recht op godsdienstvrijheid impliceert dat men mag geloven wat men wil (d.i. BINNENIN uw hoofd ) maar dat men zich TEN ALLEN TIJDE moet houden aan de heersende wetten. Dit wil zeggen dat indien uw geloof vindt dat je uw kinderen een oor moet afsnijden, je dat echt wel niet mag hoor! Net zomin als je je vrouw mag verkrachten ook al vond je profeet dat je daar gene zever of moest maken. het dragen van een hoofddoek in een DEMOCRATRISCH icoon, nl. het parlement, is een overtreding van de scheiding tussen kerk en staat. als mevrouw daar persé wenst te zitten als moslima, dan moet ze niet meedoen aan de verkiezingen. ze zit daar als volks-vertegenwoordiger en op zich zou dat niks met haar persoonlijke overtuiging moeten te maken hebben. Trouwens: in het Turkse parlement zijn helemaal geen hoofddoeken toegelaten! Dus van "eigen cultuur" is er ook al geen sprake.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
doe hetzelfde met de Turkse vlag en het blijkt verrijkende multicultuur te zijn! (of heb je ze nog niet zien rondtoeteren na een voetbalmatch of zo?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |