![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Word vooral niet paranoia zou ik zo zeggen... ![]() Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 10 juni 2009 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...-in-Wales.html ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Hoe verzinnen ze het toch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad jammer, maar iedereen heeft al eens zwak moment. Zelfs mijn vriend Maes_P.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Niet te serieus e gasten; dit forum is ontspanning. Als hier iemand afkomt met ridicule samenzweringen a la Suske en Wiske, dan mag men toch wel eens lachen zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik hanteer toch graag de regel dat niets te gek is om te onderzoeken. Zelfs geen anti-UFO-ontvoeringshelmen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene persoonlijke aanval blijkt de andere niet te zijn zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Minister-President
|
![]() mensen zonder humor verbannen zichzelf
![]() |
#232 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat is de reden van Dimensies ban?
Spijtig dat hij weg is. Akkoord, we kwamen "niet altijd overeen" en onze meningen botsen "af en toe" wel eens, maar dat maakte het allemaal wat leuker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontspanning of niet, anderen belachelijk maken zoals jij doet vind ik kinderachtig. Laat ons dan maar besluiten dat ik je gevoel voor humor niet deel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé ik wacht op de verlichting door Maes, Kallikles....wie wist het nu ook allemaal zo goed?
Ik ben nog steeds benieuwd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Pesoonlijke meningen van ervaringsdeskundigen hebben naar mijn persoonlijke mening een meerwaarde. Wat niet wil zeggen dat ik niet nadenk over wat anderen kunnen zeggen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Complot theorieën ? Gewoon real politiek. Laat dit tot je doordringen : alles draait om geld. Wie heeft geld ? Wie geld heeft is de baas. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aard van het beestje waarschijnlijk - niks menselijks is ons vreemd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnu, ik heb niet veel tijd, en dus zullen we beginnen met een citaat van Alain de Benoist, waar je eens goed moet over nadenken: "Als je over migratie spreekt, moet je over kapitalisme spreken. Anders heb je het recht niet om daarover te spreken."
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |