![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de Hadith zijn de overleveringen van de profeet, niet zomaar "een boekje dat door een moslim geschreven werd". Samen met de one and only koran vormen de ahadith de basis van de soennitische islam. Diezelfde ahadith worden door diezelfde moslims te pas en te onpas gebruikt om in het kader van hun recht op godsdienstvrijheid vanalles uit te proberen en als "normaal" te laten gelden. Ik heb niet de authoriteit om een onderscheid te maken tussen de ene Sahih hadith en de andere Sahih hadith. volgens mij heeft Jozef de Witte die authoriteit evenmin. En trouwens: ik héb al ooit aan de vorige Youssef, pater Leman, gevraagd of al die kwaadwilligen en geweldoproepende verzen in de koran wel mochten blijven staan: dat mocht zei hij. Dus... mogen die ahadith ook blijven bestaan. DUS mag ik zeggen dat de moslima's een mankement aan hun hersenen hebben (volgens hunnen allereigenste profeet!). Nèm! En waar zeg ik dat ik uw boekje volg over de "vrouw"? ik ben uw volgeling toch niet? Bovendien: ik zeg ook niet dat Vlaamse vrouwen een mankement aan hun hersenen hebben! Vlaamse gedegen christelijke vrouwen die gingen naar de hemel en zijn daar nu continu rijstepap met gouden lepeltjes aan het eten, en de Mohammed heeft die nooit gezien want die zit dus in een ander paradijs. In de hel van Mohammed zaten dus enkel die van hem!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2009 om 19:19. |
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mein kampf is ook geschreven. Het boek bestaat ook nog steeds. Er zullen ook genoeg teksten zijn waarin de holocaust wordt ontkend. Legitimeert dit dat u het overal verkondigt? Denk zelf eens na, en geef me dan het antwoord. Of neen laat maar, we weten het beide al lang. Ach ja, je kan het natuurlijk altijd eens proberen, in de rechtszaal, om dit pleidooi af te steken. Ik zou zeker die "Nèm" daarachter er ook bij vermelden dan. Men zou dan wel eens rekening kunnen houden voor de blijk van uw vermogens die u daarmee geeft. Ik heb mijn post trouwens aangepast. Speciaal wat bijgekruid voor u. (Sinds wanneer is Jennes overigens een jongensnaam?) Laatst gewijzigd door Jennes : 10 juni 2009 om 19:19. |
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
[quote=circe;4163423]
Citaat:
Bij gebrek aan beter begint u dan maar onozelheden te verkopen. Tsja, dat zegt voor mij al genoeg. |
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Banneling
|
Tot slot nog wat afbeeldingen voor de hardleersen onder ons:
![]() ![]() ![]() ... |
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Weiße Rose;4163560]
Citaat:
Verder houd ik er niet van mezelf steeds te moeten herhalen. Ik gebruik die tijd liever om meer informatie te lezen. Iets dat sommigen blijkbaar niet apprecieren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Parlementsvoorzitter
|
[quote=circe;4163563]Oh jawel, maar lees voor de verandering eens objectieve en degelijke historische bronnen i.p.v. extreem-rechtse propaganda e.d.
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Een geluk dat we daar al een tijdje vanaf zijn terwijl de islamitische bende dit echter weer wil invoeren. Die allah heeft er eigenlijk niet veel van gebakken. Schaamvodjes om het haar weg te steken, besnijdenissen voor man en vrouw.....Kon hij niet meteen mannen en vrouwen creëren die wel aan zijn leer voldeden zodat men er achteraf geen stukken diende af te snijden of weg te steken? Of was hij zat toen hij er aan begon?
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() vooral deze zou moeten verplicht worden voor alle moslima's: ![]() en dit zijn dan de vlaamsche meiden, die mogen wat haar laten zien (als het maar blond is hé Jennes?) ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Wat die besnijdenissen betreft. Dat is voor een betere hygiëne. Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 10 juni 2009 om 19:35. |
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En zo zien de fractieleiders van de PS en de SPA eruit in het Federale Parlement:
![]()
|
|
|
|
|
#312 |
|
Staatssecretaris
|
Er is een reden waarom vrouwen (westerse) vandaag de dag geen hoofddoeken meer dragen: Emancipatie.
|
|
|
#313 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Objectief bekeken was het dus een ferme amateur-createur. Leg me eens uit wat het besnijden van een vrouw met hygiëne te maken heeft?
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 10 juni 2009 om 19:39. |
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Minister
|
Citaat:
Hier zie, uw schoone "empancipatie van de vrouw" in het westen: ![]()
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om dus inderdaad nog van die besnijdenissen maar te zwijgen. Volgens mij maakte Allah in feite allemaal "maandagmodellen" bij zijn volgelingen. Enkel de niet-volgelingen hoeven niks te knippen, plukken en hakken zo te zien?
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en ja, dat kind op die foto, die wordt daar verdorie FERM voor betaald man! en ik vrees dat ze inderdaad 's avonds na haar werk niet thuis gaat klaarstaan met de krant en de sloffen van mijnheer (of was dat de hond nu weer die dat moest doen?). Maar geef toe: met wie wil je liever tussen de lakens? met moedere zedigheid Theresa of met die madam van het fotootje? *KNIP*
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door Akira : 12 juni 2009 om 10:46. |
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Een sletje omsingeld door homo's?
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Onze zogenaamde geëmancipeerde vrouwen, incluis mijzelf, worden nu geacht werk te hebben en niet te veel zwanger te zijn of althans toch zodanig dat dit hun carriëre geenszins beïnvloed, nog steeds huisvrouw te zijn, een goede moeder voor de kinderen, mee te doen aan de rat race (die goede carriëre hé), zich vooraf te hebben laten n*men door tal van mannen (want bij een ander mochten ze het ook hé), mooi te zijn, ... Toevallig zien we dat het aantal psychologische ziekten onder vrouwen piekt. Qua aantal levensjaren wint de vrouw het van haar geslachtsgenoot. Maar qua levenskwaliteit? Aheum ... Zo 'concurreren' vrouwen tegen mekaar op, waardoor de lat voor iederen almaar hoger komt te liggen en het moeilijker en moeilijker wordt om eraan te voldoen. |
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Welke idioot heeft het ooit in zijn hoofd gehaald de publieke opinie uitgerekend in Vlaanderen met behulp van een betuttelende zedenpolitie politiek te corrigeren? Zoiets kan toch alleen maar averechts werken. Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 10 juni 2009 om 19:51. |
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|