![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() We moeten niet veralgemenen,het zal sterk variëren van streek en school. Er zijn wel enkele leerkrachten die net iets te vlot de link tussen het VB en het nazisme leggen tijdens een les over de 2de wereldoorlog of die enkel de positieve kant van een partij toont en bijna uitsluitend enkel de positieve van een andere (en dit moet dan niet persee over het VB gaan). Over het algemeen doen de leerkrachten hun best om neutraal te zijn maar zoals overal zijn er enkelen die hierin falen.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 7 juni 2009 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de waarheid ? Zelfs de grootste idioot van het land wéét dat de VRT dweept met links. Da's een publiek geheim. Waarom dan moeilijk doen over die wetenschap ? Dat ze er dan ook gewoon openlijk voor uitkomen. Dat zou in alle geval beter voor het imago van onze staatszender zijn dan het achterbaks gemanipuleer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Hurricane je pleidooi was inderdaad wel wat te plat. Argumentatie in de aard van "Zelfs de grootste idioot weet dat..." is evenmin een goede tactiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige basis waarop ze een commentaar mogen weigeren is als die een of andere wet overtreedt. Laatst gewijzigd door E. Gidius : 7 juni 2009 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zelfs als je deze onregelmatigheden in een mooi doosje met strik verpakt, blijven het onregelmatigheden. Punt is, dat alleen berichten die stroken met de opvatting van de VRT gepost mogen worden. En dat blijft nog altijd censuur. Hoe je het ook bekijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ook hoge school gedaan in a'pen plantijn en daar zat het vol linkse en uiterstlinkse lectoren die hun mening ook opdrongen.
tot steun aan abou jah jah toe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar gaat het nog straffer. Durf je openlijk te discuteren met een leerkracht over het links bestuur, krijg je sluiks te horen dat dat wel eens punten zou kunnen kosten wegens 'attitude'. Slechte zaak voor de leerkrachten. De leerlingen gaan op die manier zwijgen en stemmen uiteraard, als reactie, op extreem rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat U zomaar uw fanatisme kunt gaan uitbraken op het forum van een Staatszender ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Private organizaties onsnappen gemakkelijker aan hun verantwoordelijkheden en kunnen ongestoord censureren. Deze tendens is verontrustend op het internet bijvoorbeeld (youtube en wikipedia zijn voorbeelden). Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 juni 2009 om 05:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Opnieuw de vraag : Waar leest u dat ? Ik ben in mijn tekst nérgens beledigend of grof. Waarschijnlijk leg ik wel een vinger op een open wonde. Daar zit gewoon het probleem. Toch moeilijk om toe te geven dat ons belastinggeld wordt gebruikt voor campagnevoering op een openbare zender. Nogmaals, de VRT wordt door ONS betaald en het betaamd niet om dat medium te misbruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() De meeste fora van kranten en nieuwsmedia werken met moderatie waarbij antwoorden niet direct verschijnen, of soms helemaal niet verschijnen.
Maar goed ook zou ik zeggen, als ik het vaak erbarmelijk niveau op politics.be zie Laatst gewijzigd door stapas : 8 juni 2009 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Dus omdat je broer vindt dat zijn leraar een te uitgesproken mening heeft, is er een groot brainwash complot bezig, waaraan de VRT meewerkt?
Als je zoiets wil beweren, moet je dat nog iets meer kunnen onderbouwen. Ik denk dan aan enquêtes, undercover operaties, etc... Ik zou zeggen 'knock yourself out'. En je post werd terecht geweigerd. Dat is alsof ik zou zeggen dat VB - stemmers moslims onheus behandelen, enkel omdat ik daar een paar voorbeelden van heb gezien. Generalizeren heet dat. Iedereen weet immers dat VB - stemmers eigenlijk lieve en verdraagzame mensen zijn, toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach zucht ... PoCo's zijn daar bewust blind voor - voor dat soort redenaties van ... vul zelf maar in.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best grappig, dan moeten we politics in elk geval niet inruilen voor die gecensureerde versie
|
![]() |
![]() |