![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Thank you for your attention to this matter. Laatst gewijzigd door E. Gidius : 11 juni 2009 om 10:31. |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Wel, ik merk dat er op dit forum nogal wat mensen zitten met een rechts gedachtengoed. Dat heb ik wel gemerkt aan de poll's voor de verkiezingen. Naar mijn mening is dit forum niet representatief naar onze huidige maatschappij toe. Ik geloof haar dus vrij dat ze buiten dit forum meer mensen tegenkomt waarmee ze wel een 'degelijk, gewoon gesprek' kan hebben |
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hoeft het natuurlijk niet met mij eens te zijn maar ik vind jou "kleinburgelijk" als je steeds aanvalt met dit soort berichten waarbij ik dus volgens jou racune en frustraties zou spuien? Ik baseer me op jaren ervaring via werk en ookal meen ik hier geen geloofsbrieven te moeten voorleggen, ik werk nog steeds in die sector met dezelfde inzet voor mensen, ook voor iedere allochtoon die ik ergens mee kan helpen. Dat betekent niet dat ik op basis van ervaring geen gegronde mening heb opgebouwd en blijkbaar irritieert je dit?? Anders begrijp ik niet waarom je niet gewoon de discussie aangaat, wat ik trouwens wel doe met jou opmerkingen ookal vind ik die even grote onzin als jij mijn mening mag vinden. Als je niet omkunt met andere meningen dan zit je misschien wat verkeerd op een discussieforum? |
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar het soort onverdraagzaamheid waarmee ik te maken heb gehad is niet de versie die het meest in de media komt; ze is wel in de koran te vinden. En ik zie ter linkerzijde veel wereldvreemdheid en betutteling. Eigenlijk kan het me niet schelen of ik als links of rechts wordt weggezet. Alice combineert het goede van links en rechts, pleit enerzijds voor begrip en solidariteit en tegen uitsluiting en achterstelling, maar protesteert uitvoerig tegen mechanismen waarmee de mensen zich aan hun verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid onttrekken. |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als je daarover geen discussie wilt dan reageer je niet, nu maak je iemand (Circe) wel belachelijk zonder enige argumentatie want daar wordt je moe van? Eigenlijk vind ik wat u doet ook best een val, mensen worden persoonlijk aangevallen of belachelijk gemaakt maar inhoudelijk weerleggen gebeurt niet ,dan zijn er ineens allerlei excuses. Dat mag uiteraard en u mag in uw ivoren toren zitten, veel plezier en geniet van uw uitzicht! |
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo blijf je gemotiveerd om je iedere dag voor integratie en diversiteit te blijven inspannen! |
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie zijn 'de' Vlamingen, wie zijn 'de' Joden? U zou de eerste moeten zijn om dergelijke veralgemeningen te mijden, maar blijkbaar zijn zelfs 'de' sofisten niet meer wat ze ooit waren. Welkom in de zelfhulpgroep.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alsof er in de millennia die aan het kapitalistische tijdperk voorafgingen geen sprake was van migratie.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#272 |
|
Banneling
|
Het is typisch voor Vlamingen om zichzelf allerlei onzin wijs te maken, zich eventueel in een depressie te storten en er daarna zelfhulpgroepen voor beginnen op te richten.
Wat 'n zeikerds zijn jullie toch... |
|
|
|
|
|
#273 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik die veralgemeningen zou mijden, zou ik mij bezondigen aan "excuseren", "minimaliseren" en "relativiseren". Ik weiger dit consequent te doen: ik "relativiseer" niets noch voor de kutmarokkaantjes, noch voor de FDF-kleinburgerij (de erfgename van de Vlaamse compradoreburgerij van weleer), noch voor de verkavelingsvlamen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#274 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij mag dat niet zeggen. Ik mag dat zeggen, want ik stam in rechte lijn af van grote Vlaams-nationalisten. Zij hebben niet gestreden voor de huidige kleinburgerlijkheid, maar voor hogere doelen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#275 |
|
Banneling
|
Zeik, zeik, zeik...
![]() |
|
|
|
|
|
#276 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat ècht zo 'typisch', of is het veeleer onzin die u zichzelf probeert wijs te maken?
|
|
|
|
|
#278 |
|
Minister-President
|
typisch is dat veel vlamingen gebukt gaan onder een sociale fobie
|
|
|
#279 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
of anders om het even welke grootstad in om het even welk continent met een langer verblijf vereren.
|
|
|
|