![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://zelfhulpgroepen.startpagina.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de kleinburger is het probleem natuurlijk dat er "raur volk" is met andere gewoonten dan hem, dat er af en toe een sjakos gepikt wordt, enzovoort. Ik zie heel andere problemen: - ik zie dat in alle openheid en medeplichtigheid van de staat en de hele samenleving mensenhandel bedreven wordt naast het hoofdkwartier van de federale politie, - ik zie dat de georganiseerde misdaad openlijk en ongestoord haar werk kan doen: drugshandel voor heel Europa vanuit Antwerpen, mensenhandel, pedofilie, ... - ik zie dat Belgische soldaten meedoen aan de bloederige bezetting van Afghanistan, een bezetting die al veel langer duurt dan W.O. II - ik zie dat elk dag lijken aanspoelen op de stranden van de Canarische eilanden - ik zie dat solidariteitsbanden en burgerschap ondermijnd worden omdat mensen tegen elkaar opgezet worden De "linkse" kleinburger minimaliseert zowel de echte problemen als de sjakosproblemen, terwijl de "rechtse" kleinburger zich focust op de sjakosproblemen, om over de rest te kunnen zwijgen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
geen wonder dat daar het vb zeer hoog gescoord had
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 11 juni 2009 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent veel Vlaamser dan je denkt, meisje...
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister-President
|
![]() afrit nederland!
![]() |
#287 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() veel succes en een goed verlof Uh-Hug, als ge kunt en interesse erin hebt mmak maar mooie foto's van dat mooie volk....
Laatst gewijzigd door De Waal : 11 juni 2009 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik in Antwerpen moeten gaan zoeken wat ik hier in Bruxelles onmogelijk kan ontlopen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vraag waar ik echter mee blijf zitten: wie gaat zijn/haar hand op het hoofd leggen en openlijk, in eerste instantie tegenover zichzelf, toegeven deel uit te maken van Dom-Links of -Rechts. Ik beschow mezelf al sinds ik enige politieke interesse heb Midden-Rechts en ben er vast van overtuigd dat dit gedachtengoed de basis vormt voor jouw alliantie van slimmen. Deze post hoorde thuis in de kranten en in tijdschriften een week vóór de verkiezingen ![]()
![]() |
![]() |
#292 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog problemen die ik zie en die velen minimaliseren:
- ik zie de Vlaming bang & onzelfzeker, vluchtend in compulsieve consumptie: grote auto's, vegetatief zappen, voortuin, oprit, ... - ik zie dat de Vlaming zich steeds minder interesseert voor de hogere politiek en de hogere cultuur - ik zie de Vlaamse jongens van kleinsaf gecastreerd door de gynecratie (moeders, zussen, tantes, ...) tot er niets meer mannelijk aan is - ik zie dat die castrerende Vlaamse zuster tot overmaat van ramp en vernedering van die gecastreerde broer dan kiest voor een exotische man uit de Maghreb of godbetert uit zwart-Afrika Welnu, als de confrontatie met contreien waar er nog mannelijkheid & vrouwelijkheid bestaat, een of andere beweging ten goede kan losweken bij de Vlamingen, dan is dat toch een positieve zaak? Als er alleen maar nog meer gezeur en geklaag komt, ja, dan is dat maar zo...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had de indruk dat deze draad werd opgestart om net aan hetgeen ik in het vet zette 'iets te doen', maar ik kan me altijd vergissen. Wat de rest van uw bijdrage betreft: ik kan u daar zéér goed in volgen, ik zie diezelfde problemen ook, en méér dan dat. Gelukkig is er ook nog muziek, veel mooie muziek, ook - of misschien zelfs vooral - van dat 'raur volk'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wel? Ik heb op dit forum eerlijk gezegd nog nooit iemand het wangedrag van criminelen, autochtoon of allochtoon, zien vergoeilijken en excuseren dat het geen zicht meer is. Ik zou daar graag eens wat voorbeelden van zien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik ga er vanuit dat er verschillen bestaan tussen man & vrouw, en dat man & vrouw complementair zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Tja, ik vind 'goths' ook wel 'raur volk', hoor, maar ik gun hen het plezier niet van mij een VB-stemmer te maken. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 juni 2009 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind ook dat er verschillen bestaan, maar ik ben te dom om daar een mooie definitie voor te vinden. Ik vermoed dat u daar wèl toe in staat bent - al zou het misschien beter zijn daar een �*ndere draad voor te gebruiken - en zou u graag al bij voorbaat willen danken voor èlke poging die u onderneemt. Vriendelijke, maar wèl 'mannelijke' groet, djimi ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 juni 2009 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |