![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik stel hem gewoon een eenvoudige vraag d.m.v. een voorbeeldje te geven. Ik verwacht dus ook een antwoord van hem en niet van u. |
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een stel regel houd ik voor mezelf aan: ik bestrijd niet iemand het recht te geloven wat hij wil, de vrijheid te geloven, maar beoordeel of bestrijdt met argumenten wel de inhoud wat hij\zij gelooft. Iemand die bv. overtuigd is dat een diabeet peniciline moet spuiten ipv insuline heeft het recht en de vrijheid dat de denken, maar inhoudelijk, wat hij gelooft is objectief onjuist. En dat beargumenteer ik.
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Nogal tegenstrijdig beste 'dimensie'... |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Minister-President
|
ook typisch vlaams is...een slaafse houding tegenover werkgevers
|
|
|
#152 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Tuurlijk, geen probleem..., doch vond ik uw antwoord niet meteen afdoende. Ik zou dus graag van 'Demper' een antwoord hebben. Capito?
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Btw: caféuitbaatsers zijn over het algemeen altijd zeer leuke en toffe mensen die van sociaal contact houden. Anders ga je niet in de horica me dunkt... Een café heeft zeker niet meer succes wanneer er een knappe dame aan de toog staat. Je vergeet blijkbaar waar het allemaal om draait, namelijk competenties. Die vrouw mag nog zo knap zijn, wanneer ze geen competenties heeft is het 'over and out'! Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 12 juni 2009 om 18:59. |
|
|
|
|
|
|
#157 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ethisch gezien is dat correct ja. Dat wil nog niet zeggen dat je werkgevers moet gaan sanctioneren of controleren. Het is een zeer kort bruggetje om werkloosheid onder allochtonen af te doen als racisme onder de werkgevers. Het is natuurlijk makkelijker voor het linkse stemvee en om fouten uit het verleden te verstoppen. Zo werkt het spijtig genoeg niet. Misschien moeten we in plaats van het te bevechten, er onze conclusies uit trekken. Ieder voor zich natuurlijk. Citaat:
Stel u voor dat ik iets zeg wat "typisch turks" is. Als u werkgevers het wilt moeilijk maken, omdat u met de hiërarchie van een bedrijf een probleem hebt, dan is dat uw volste recht. Dan kan u doppen of zelfstandige worden. |
||
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het gaat erom mannen te " kennen " , weten wat hen gaat aantrekken, hen gemakkellijk een café binnenkrijgen, en ze op de barkruk vastlijmen En geloof me vrij, een knappe meid achter de toog kan daar wel mee helpen. Anderzijds beweren dat cafébazinnen altijd leuk en tof zijn is ook totaal idioot, daar zitten echte tangen van wijven tussen, hellevegen waar je geen gedacht van hebt. |
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Banneling
|
Wie moet gestraft worden ? De klanten die schrik hebben van haar huidskleur ? Of de baas die hen niet wil wegjagen ?
|
|
|
|