![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
|
|
|
|
|
#622 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#623 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We eisen een "Goed-excuus-bewijs" voor het dragen van een hoofddoek. Godsdienst is uiteraard geen goed bewijs. |
|
|
|
|
|
|
#624 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook die denigrerende kijk op Moslims mag je achterwege laten hoor. Als zij in de problemen komen, of worden gelokt, zullen ze zelf wel oud, wijs en talrijk genoeg zijn om zich eruit te helpen, niet? Of ben jij ook zo iemand die vindt dat een deel van deze mensen 'een gebrek vertoont' zoals Circe en dus niet kan worden gezien als beslissingsgerechtigd over zijn eigen heden en toekomst??? Moest het hun niet lukken. Vragen we onze hulp wel. Intussentijd zou het iedere zogenaamde bezorgde westerling enorm sieren en toch nog van enig respect getuigen moesten ze de Moslims gerust laten. Ik heb ze zich hier ook nog niet zien moeien met het geklooi van onze regering, de staatshervorming, of ons komen bevrijden van onze cultureel ingebakken biefstuk met friet, frieten met mayonaise, chocoladeprailnes en onze promiscuïteit of bv. iets wat bij hun meer tegen de borst zal stuiten: onze toelating van het homohuwelijk, buitenechtelijke kinderen, prostitutie, alcohol, drugs, ... Of jij wel soms???? Laatst gewijzigd door Jennes : 12 juni 2009 om 14:38. |
|
|
|
|
|
|
#625 |
|
Banneling
|
En wat doen we met onze oude nonnetjes dan?
|
|
|
|
|
|
#626 | |||
|
|
Hoe moet ik weten waar moslimsvrouwen vinden dat hun hoofddoek voor staat? De meeste gebruikte reden die ik ken is om aan te toen dat ze moslim zijn .
Citaat:
Citaat:
"De koran" is trouwens geen antwoord . Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
|
|
|
|
|
#627 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor pleinvrees hebben ze tegenwoordig ook een therapie. Wie de wijde wereld wil verkennen, mag geen angst kennen - wie wél de voordelen van de westerse maatschappij wil kennen, maar niet de nadelen wil (mee)dragen - hoort er niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#628 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Probeer jij echter niet iets personnlijks te posten, want dan wordt er steevast getiersd en gehuild... |
|
|
|
|
|
|
#629 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Probeer jij echter niet iets persoonlijks te posten, want dan wordt er steevast getierd en gehuild... |
|
|
|
|
|
|
#630 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar als je straffe en falsifieerbare uitspraken doet is het wel tof om hier een bron van te geven. Ik heb namelijk toch al wat literatuur over dit onderwerp achter de kiezen en uit geen enkel artikel dat ik tot nog toe gezien heb kwam naar voren dat "assimilatie de enige oplossing is". (Ten andere vind ik dat zwaar mensonterend. Je kan een mens niet dwingen om zijn gewoontes en gebruiken op te geven omdat het jou niet aanstaat. Het zijn je zaken niet wat iemand allemaal uitvreet in zijn vrije tijd. Maar over de ethische kant zullen we het even niet hebben.) |
|
|
|
|
|
|
#631 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik postte gisteren dat ik een idee had over haar fatsoen in verhouding tot datgene van het meisje, na een walgelijke post alwaar ze weeral alludeerde op een bekende Vlaamse kankerpatiënte (ex-politica, u weet wel, die ze hier blijft aanhalen en alsof zij er bewust voor gekozen heeft een hoofddoek op te zetten omdat ze dat zo sexy en sierlijk zou vinden Wat ik erna te horen kreeg was: - bekeerlingske, ga maar naar Youssouf! - jongetje toch! (blijkt een favoriet te zijn?) - een resem vragen over mijn financiën (oa of ik mijn kleding zelf betaal, en of ik de hare ook wou betalen????) - meiske toch - ... Daarvoor dacht ze natuurlijk met een Moslima te doen te hebben. Ahja, want niet-Moslims met niet-dezelfde mening als haar. Dat kan niet! Laatst gewijzigd door Jennes : 12 juni 2009 om 14:45. |
|
|
|
|
|
|
#632 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar weeral - laat maar - welles/nietes - geen zin in. Citaat:
Mij gaat het dus NIET om moslims, maar om de ideologie, gelukkig 'interpreteren' de meesten die ideologie zoals het hun uitkomt (wat niet mag eigenlijk) - elke rechtgeaarde moslim weet dat (en ook dat het eigenlijk niet mag) - maar zal dat nooitoftenimmer toegeven! Hier bij ons in het Westen kán dat dankzij onze democratie en vrijheden - in hun ECHTE islamitische landen is dat wel andere koek - of wou je daar ook over in discussie gaan? Doei slimme, ik ga zwemmen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||||
|
|
|
|
|
#633 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Leven op kosten van de wel nog werkende mens dus en zo de stress voor hen nog verhogen. Geweldig :cheer |
|
|
|
|
|
|
#634 |
|
Schepen
|
Sorry zeg, wat is dat allemaal voor onzinnige praat.
Laat die mensen nu maar eens rustig hun leventje leiden en slijten zoals zij het persoonlijk aanvoelen. Laat ons ze zelfs aanmoedigen om hun zo folkloristisch en traditioneel mogelijk te gedragen en zelfs het aanvoeren van hun eigen transportmiddelen (Kamelen et Dromedarissen enz.) Het heeft t.a. ook een paar positieve voordelen voor de autochtonen: meer plaats op het O.V en de dag van het grote afscheidsfeest, zal het des te meer opvallen dat ze ons hebben verlaten en dat ze er niet meer zijn. Driiiiiiiiiiiing…. !!?? Verdomde wekker: amaai ’t was toch zo een geweldige ‘’Nachtmerrie’’. |
|
|
|
|
|
#635 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#636 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#637 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Maar ik blijf erbij : ook dat vind ik niet kunnen. als er geen verbod in het parlement terzake bestaat, mag dat er gerust van mij komen/ Wel benieuwd of de Cdnv dit zou stemmen
|
|
|
|
|
#638 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#639 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() De sharia is een wetstelsel dat gebaseerd is op koran en ahadith meiske, de sharia op zich is geen "boekje" . Maar omdat je U vandaag hoe langer hoe meer belachelijk maakt doe ik je een plezier. Dit zijn de KORANVERZEN betreffende de erfenis: (noteer: KORANVERZEN - je weet wel: het woord van Allah, dat niet veranderd werd en waar geen fouten in stonden! Alleen kon Allah niet rekenen want de som van de verschillende erfenisdelen is wel groter dan het geheel van de erfenis, maar dat is een ander raadseltje): nummerke 4.11 Citaat:
Voor de geinteresseerden: hier maakt men er een hele studie van! echt om te gieren). over de getuigenissen: nummerke 2.282 Citaat:
Deze verzen vond ik via de search van: http://quran.iman.net/search/ en je kan het allemaal in het vloms opzoeken op: http://www.kuran.nl/kuran/koran_index.htm
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
|
|
|
|
|
#640 |
|
Banneling
|
Soms heb ik de indruk dat u meer met islam bezig bent dan heel Al Qaida zelf.
Laat het los, het is maar een boek. |
|
|
|