Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2009, 16:27   #661
Another Jack
Banneling

Standaard

Mijn vraag is nu:
Hoe compatibel is mijn monopoly-geld met de euro?

Het staat ook gedrukt op papier.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 16:28   #662
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik ben zo ooit eens gebeten door een Rotweiler, heb eventjes getwijfeld om een politieke partij tegen Rotweilers op te richten, maar vond niet genoeg handtekeningen...

Sommige onnozelaars beweerden dat er Rotweilers zijn die best wel sociaal zijn.
Maar ik weiger dit nog steeds te geloven.
U kebt gelijk , u moet dat niet geloven . Rotweilers zijn niet te betrouwen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 16:30   #663
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U kebt gelijk , u moet dat niet geloven . Rotweilers zijn niet te betrouwen.
Ik zal u meer vertellen, volgens statistieken zouden Jack Russels, Teckels en Chihuahuas nog bijtgrager zijn dan die andere mormels...

Nu is de vraag, wat doen we ermee?

Het veiligste zou zijn ze allemaal af te maken niet?

Dan zijn we zeker dat er geen bijters meer overblijven!
Oud 12 juni 2009, 16:32   #664
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal u meer vertellen, volgens statistieken zouden Jack Russels, Teckels en Chihuahuas nog bijtgrager zijn dan die andere mormels...

Nu is de vraag, wat doen we ermee?

Het veiligste zou zijn ze allemaal af te maken niet?

Dan zijn we zeker dat er geen bijters meer overblijven!
juist. U bent een verstandig man.
Oud 12 juni 2009, 16:36   #665
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
juist. U bent een verstandig man.
en staat dat ergens in "kleine letters" op het vb programma vermeld?
Oud 12 juni 2009, 16:37   #666
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
en staat dat ergens in "kleine letters" op het vb programma vermeld?
Dat Jack een verstandig man is ? Nee. Maar het is duidelijk een verstandig man.
Oud 12 juni 2009, 16:37   #667
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennes Bekijk bericht
Je schreef het eerst zelf, en gebruikte nadien dat als verdediging...

hahahahahhahahahhahahahhahha het doet écht geen pijn hé

Weet ge: het zijn écht enkel die moslima's die Mohammed daar in de hel vond, geen atheisten zoals ik hoor.
dus tja, voor zover ik kan zien, denk ik toch dat Mohammed het enkel over zijn eigen vrouwelijke volgelingen had die een steek kwijt waren.

Heb je je vijfzuilending al gaan opzeggen bij de imam?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 16:40.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 16:38   #668
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
K9 groot licht: volgens de belgische erfeniswetten heb je enkel de beschikking over 1 (één) kindsgedeelte! je k�*n je kinderen niet onterven, ook je dochters niet! Je kan per testament NIET zeggen dat je zonen dubbel zoveel moeten krijgen als je dochters meiske; ook niet als ze K9 heten.
(soms zou ik zelf een wetsverandering willen indienen!)

Ok voor de laatste keer ik ben geen meiske, hoe moeilijk is dat te snappen voor jou?

Als over testament :

http://www.financieel-advies.be/2005/12/testament.html

" Indien Jan om affectieve redenen zijn ganse nalatenschap in handen wil laten vallen van zijn neef en petekind Sven, dan moet hij overgaan tot het opmaken van een testament waarin hij Sven als algemeen legataris aanwijst."

dat kan dus niet volgens jou?

Citaat:
Citaat:
Hier maak je dus een zeer grote fout, die echter door moslims zelf wel "wordt opgelost". Ik weet dat je op kifkif ook meepostte. Misschien heb je daar ook de kreet gehoord van een moslima wiens vader was overleden ? (waarschijnlijk niet, zulke dingen lees je vast niet).
En wie staat aan de zijde van die vrouwen? De K9's???? de Sywen??? de Jennessens?
Ja en ze deden omdat ze geloven of omdat het ene leuk excuus was om geld af te persen?

Zoals ik al zei: testament, dat later dan de familie gaat afpersen is iets heel anders.

Citaat:
ik heb met dat meisje voldoende gecorrespondeerd en haar zoveel mogelijk informatie doorgegeven.
Maar d�*t zie ik jullie halve dhimmies niet doen hoor! jullie wéten geeneens over wat het g�*�*t!
Zoals ik daarjuist al zei dit is demagogie, persoonlijke zaken ertussen gooien brengt weinig op.

Citaat:
Maar ssttt... hoor! dat mag je zeker niet in de openbaarheid brengen dat ze zulke praktijken toepassen! nietwaar? Wat zou dat zijn als je zoiets uitbrengt? RASSIESTIES? DIESKRIEMINAATSSSSSIIIIIIEEE?

Weet dat jij en mensen zoals jij d�*�*raan meewerken! D�*�*rom doe ik het! om d�*t aan de kaak te stellen! achterlijke politiek correcte mensenhandelaars!
Ik vind dat net zo erg als jou maar waar jij ABSOLUUT in de fout gaat is dat je dit veralgemeent naar ALLE islamieten.

En hoe je domme beledigingen voor je AUB .

Citaat:
voor de rechtbank in Belgie wel ja.
En we leven toch in belgie of niet?

Citaat:
neen dat zeg ik niet. De vraag was in hoeverre islam compatibel was met de belgische wetten: niet dus.
Nochtans kan je me geen voorbeeld geven, raar he?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 16:39   #669
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
allez dat was een weggever
hetgeen maakt dat jack een verstandig man is,staat dat ergens vermeld in het mini kleine lettertjes tussen de regels in in het vb programma of in het groot?
Oud 12 juni 2009, 16:39   #670
k9

Standaard

Citaat:
Pogingen tot oplichting ook. Ik trek daaruit mijn conclusies. Ze komen bij mij niet meer binnen. Voila
2 op het 1.2miljard? Ach ja

Hopelijk trek je voor VB'ers ook niet zon' conclusie, of voor belgen/vlmaingen,... laat je eigenlijk nog iemand binnen?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 12 juni 2009, 16:42   #671
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
2 op het 1.2miljard? Ach ja

Hopelijk trek je voor VB'ers ook niet zon' conclusie, of voor belgen/vlmaingen,... laat je eigenlijk nog iemand binnen?
Het gaat over meer den twee zaken en ik trek daaruit mijn conclusies. Ik ben mijn leven nog niet moe, als u het mij toestaat tenminste.
Oud 12 juni 2009, 16:44   #672
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
allez dat was een weggever
hetgeen maakt dat jack een verstandig man is,staat dat ergens vermeld in het mini kleine lettertjes tussen de regels in in het vb programma of in het groot?
Jack wordt in het programma niet vermeld.
Oud 12 juni 2009, 16:44   #673
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.financieel-advies.be/2005/12/testament.html

" Indien Jan om affectieve redenen zijn ganse nalatenschap in handen wil laten vallen van zijn neef en petekind Sven, dan moet hij overgaan tot het opmaken van een testament waarin hij Sven als algemeen legataris aanwijst."

dat kan dus niet volgens jou?
Leer toch eens lezen man(?) is het man(?):

Stel: Jan is ongehuwd en kinderloos

KAN JE NIET LEZEN???????

Dat kan ENKEL als Jan geen eigen kinderen heeft !

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 12 juni 2009, 16:51   #674
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok voor de laatste keer ik ben geen meiske, hoe moeilijk is dat te snappen voor jou?
OK! jongetje dus.

Citaat:
Ja en ze deden omdat ze geloven of omdat het ene leuk excuus was om geld af te persen?
Volgens mij is islam een totalitaire ideologie. Wat jij ervan maakt laat me koud.
In dit geval gebruikten ze het religieuze sausje (allah heeft het zo gewild) om hun moeder en zuster af te ) persen. MET TOESTEMMING VAN DE ISLAMAPOLOGETEN! niet vergeten hé!

Citaat:
Zoals ik al zei: testament, dat later dan de familie gaat afpersen is iets heel anders.
HET TESTAMENT WAS WETTELIJK VERDEELD OVER ALLE KINDEREN + KINDSGEDEELTE AAN MOEDER ZOALS HET VERPLICHT IS IN DE BELGISCHE WET!

NOG EENS HERHALEN?

HET TESTAMENT WAS WETTELIJK VERDEELD OVER ALLE KINDEREN + KINDSGEDEELTE AAN MOEDER ZOALS HET VERPLICHT IS IN DE BELGISCHE WET!

Kan je lezen?

Citaat:

Maar als de islamapologeten DE AFPERSING NADIEN (je kan namelijk niet SCHENKEN als je het niet eerst gekregen hebt hé groot licht) dit als "och kom, ze moéten dat van hun geloof" beschouwen dan zitten we hier met een probleempje voor DIE islamitische MEISJES EN DIE islamitische VROUWEN;
YOUR CALL!
Al een SPA politieker d�*�*rover weten zeuren? Ze hebben Mimount Boussakla niet voor niks de mond gesnoerd hoor! of wat dacht je dat zij wou aanklagen? dat haar rok niet boven haar knie mocht hangen?

gatver, ik maak me boos over zoveel verdomde achterlijkheid

Citaat:
Zoals ik daarjuist al zei dit is demagogie, persoonlijke zaken ertussen gooien brengt weinig op.
neen, dit was een feitelijk voorbeeld. Niks persoonlijk. ik ken het kind niet, had er wel mee te doen.
JIJ hebt dat draadje vast niet gelezen hé? niet interessant genoeg of zo?

Citaat:
Ik vind dat net zo erg als jou maar waar jij ABSOLUUT in de fout gaat is dat je dit veralgemeent naar ALLE islamieten.
En hoe je domme beledigingen voor je AUB .
ik had het niet over de islamieten die van geboorte af met die nefaste ideologie worden gebrainwashed.
Ik heb het over de politiek correctelingen, de "wij zijn geen racisten", de "wij zijn geen xenofoben" de "wij zijn geen bange blanke mannen", de "wij weten het beter" misbaksels. Want dié gebruiken niet alleen die mensen, ze CULTIVEREN begot de misbruiken bovendien!

Citaat:
En we leven toch in belgie of niet?
dit geldt dus enkel voor een getuigenis in Belgie, niet in een islamitisch land, inderdaad. Het ging er toch om dat islam COMPATIBEL is met de BELGISCHE wetten hé?
Weet je wat compatibel betekent?

Citaat:
Nochtans kan je me geen voorbeeld geven, raar he?
djeezes! moderatie?

is er geen filter met betrekking op gemiddeld IQ aub?

Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 16:54.
Oud 12 juni 2009, 17:03   #675
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of ik het mag zeggen.

Maar allez kom, nu we toch bezig zijn.

Het gerucht gaat ook dat vele bankiers zich recentelijk schuldig zouden hebben gemaakt aan het onzorgvuldig omgaan met het spaargeld van menige brave mensen.
Ik geloof dat ze hier allemaal actief aan hebben deelgenomen of op zijn minst medeplichtig waren, met andere woorden dat alle bankiers een hold-up gepleegd hebben op hun klanten...

Om het met andere woorden te zeggen: waar bevindt zich de poen van uw pensioen, in de pet van Mohammed, of in de SL-klasse van de bankier?

Wat doen we nu met deze bankiers, hetzelfde als met de honden?
Oud 12 juni 2009, 17:06   #676
k9

Standaard

Citaat:
Het gaat over meer den twee zaken en ik trek daaruit mijn conclusies. Ik ben mijn leven nog niet moe, als u het mij toestaat tenminste.
Nee elkeen mag zich dom gedragen als hij dat wil.

Oud 12 juni 2009, 17:06   #677
Jennes
Banneling

Standaard

Citaat:
hahahahahhahahahhahahahhahha het doet écht geen pijn hé

Weet ge: het zijn écht enkel die moslima's die Mohammed daar in de hel vond, geen atheisten zoals ik hoor.
dus tja, voor zover ik kan zien, denk ik toch dat Mohammed het enkel over zijn eigen vrouwelijke volgelingen had die een steek kwijt waren.

Heb je je vijfzuilending al gaan opzeggen bij de imam?
Kan het ook in het Nederlands aub?
Jennes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 17:07   #678
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of ik het mag zeggen.

Maar allez kom, nu we toch bezig zijn.

Het gerucht gaat ook dat vele bankiers zich recentelijk schuldig zouden hebben gemaakt aan het onzorgvuldig omgaan met het spaargeld van menige brave mensen.
Ik geloof dat ze hier allemaal actief aan hebben deelgenomen of op zijn minst medeplichtig waren, met andere woorden dat alle bankiers een hold-up gepleegd hebben op hun klanten...

Om het met andere woorden te zeggen: waar bevindt zich de poen van uw pensioen, in de pet van Mohammed, of in de SL-klasse van de bankier?

Wat doen we nu met deze bankiers, hetzelfde als met de honden?
Bijten is een groter vergrijp en verdient een hogere straf.
Oud 12 juni 2009, 17:09   #679
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee elkeen mag zich dom gedragen als hij dat wil.
Spreek voor uzelf kerel. Ik probeer de potentiële risico's zoveel mogelijk in te perken. Het zou pas dom zijn dit niet te doen. Zou u dat niet doen ?
Oud 12 juni 2009, 17:14   #680
k9

Standaard

Citaat:
OK! jongetje dus.
Idd mijn beste varkentje

Citaat:
Volgens mij is islam een totalitaire ideologie. Wat jij ervan maakt laat me koud.
In dit geval gebruikten ze het religieuze sausje (allah heeft het zo gewild) om hun moeder en zuster af te ) persen. MET TOESTEMMING VAN DE ISLAMAPOLOGETEN! niet vergeten hé!
Dat is onzin, ik ken niemand in belgie (buiten enkele fundamentele moslims misschien) die dat goedkeuren, iedereen in belgie vind dat verwerpelijk inclusief zowat alle moslims.

Citaat:
Al een SPA politieker d�*�*rover weten zeuren? Ze hebben Mimount Boussakla niet voor niks de mond gesnoerd hoor! of wat dacht je dat zij wou aanklagen? dat haar rok niet boven haar knie mocht hangen?

gatver, ik maak me boos over zoveel verdomde achterlijkheid
Ja dat gevoel heb ik met jou ook

En de spa? De SPa zeurt altijd dus waarschijnlijk daar ook wel over.

Citaat:
neen, dit was een feitelijk voorbeeld. Niks persoonlijk. ik ken het kind niet, had er wel mee te doen.
JIJ hebt dat draadje vast niet gelezen hé? niet interessant genoeg of zo?
Ik heb het nooit gezien nee

en het blijft demagogie

Citaat:
ik had het niet over de islamieten die van geboorte af met die nefaste ideologie worden gebrainwashed.
Ik heb het over de politiek correctelingen, de "wij zijn geen racisten", de "wij zijn geen xenofoben" de "wij zijn geen bange blanke mannen", de "wij weten het beter" misbaksels. Want dié gebruiken niet alleen die mensen, ze CULTIVEREN begot de misbruiken bovendien!
Dat is onzin, ongetwijfeld word ik bij die categorie gerekend en mijn persoonlijke mening is dat elkeen niet belg die zich zo gedraagd gerust buitengegooid mag worden en wel belgen serieus gestraft.

Citaat:
dit geldt dus enkel voor een getuigenis in Belgie, niet in een islamitisch land, inderdaad. Het ging er toch om dat islam COMPATIBEL is met de BELGISCHE wetten hé?
Weet je wat compatibel betekent?
Ik zei "Zoals ik al zei de islam gaat grotendeels in de belgische maatschappij" dat jij daar compatibel van maakt met de rest van de wereld is jouw probleem.

Citaat:
djeezes! moderatie?

is er geen filter met betrekking op gemiddeld IQ aub?
Je wil ongetwijfeld laag genoeg zodat ze alles slikken wat je mensen wil wijsmaken? Start een blog zou ik zeggen.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be