Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2009, 18:00   #701
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wil u zeggen dat ik een sjoemelaar ben ?
Ik zal beter geen risico nemen vind ik. Zou jij dat niet doen gezien de huidige omstandigheden?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 18:02   #702
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Niet als je de commentaren daarover op kifkif leest (las: het door de Vlaamse gemeenschap gesubsidieerde "intercultureel" clubje heeft het forumgedeelte verwijderd) dan had je kunnen lezen dat het voor de hier wonende moslims (marokkanen + turken) standaard is dat ze de islamitische erfenisregels volgen en bijgevolg de zussen en moeders dwingen om hun belgische rechten "vrijwillig" (I'll make you an offer you cannot refuse-gewijs) af te staan aan de zonen. De erfenissen uit de thuislanden (Marokko en Turkije) verlopen natuurlijk volgens het "moederlandrecht", wat niet het geval is voor de aboriginalbelg die enige aankoop in die landen netjes bovenop zijn onroerende goederen zal zien verschijnen... wegens: geen turk of marokkaan.

verder is alles in orde hoor.
Standaard volgens jou, info die je zogezegd hebt van een discussieforum.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 12 juni 2009, 18:02   #703
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Ik zal beter geen risico nemen vind ik. Zou jij dat niet doen gezien de huidige omstandigheden?
Zoals ik al zei. Ik probeer de risico's te beperken. En de dingen die mij te gevaarlijk lijken doe ik niet.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 18:20   #704
k9

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei. Ik probeer de risico's te beperken. En de dingen die mij te gevaarlijk lijken doe ik niet.
Zeg je , maar als ik op TV zie en mijn eigen ervaringen, nee hoor te risicovol.

Oud 12 juni 2009, 18:24   #705
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn ervaringen spreken dat tegen.
Als alle Belgen hun ervaringen met banken moesten laten primeren op hun verstand, ze zouden allles afhalen, nadat ze alle ruiten zouden stukgegooid hebben.
En u zou naar een lokaal VDAB-kantoor gaan om een beroepsopleiding te volgen, met een pak pleisters verspreid over uw lichaam.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 18:25   #706
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik zou niet veralgemenen.

Paulus.
Dat probeer ik net aan te tonen.
Oud 12 juni 2009, 18:26   #707
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als alle Belgen hun ervaringen met banken moesten laten primeren op hun verstand, ze zouden allles afhalen, nadat ze alle ruiten zouden stukgegooid hebben.
En u zou naar een lokaal VDAB-kantoor gaan om een beroepsopleiding te volgen, met een pak pleisters verspreid over uw lichaam.
wat heeft dit draadje met banken te maken?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 18:36   #708
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk er eens over na.
Oud 12 juni 2009, 18:51   #709
k9

Standaard

Citaat:
Niet verbazend dat jij ook de link niet legt .

Oud 12 juni 2009, 18:52   #710
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

1ste vrouw met hoofddoek in parlement heeft ervoor gezorgd dat de vlaamse banken failliet zijn gegaan vermits ze al het geld naar hun heimweelanden heeft laten doorsluizen?

zoiets?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 12 juni 2009, 18:53   #711
Geert C

Standaard

Is wat die dame op haar hoofd draagt nu echt zo'n discussie waard?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 18:54   #712
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Is wat die dame op haar hoofd draagt nu echt zo'n discussie waard?
Is het opsteken van een gesteven rechterarmpje zo'n straf waard? gepaard gaande met hopen discussies of het waarom?

Oud 12 juni 2009, 19:00   #713
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
1ste vrouw met hoofddoek in parlement heeft ervoor gezorgd dat de vlaamse banken failliet zijn gegaan vermits ze al het geld naar hun heimweelanden heeft laten doorsluizen?

zoiets?
Heimweeland? Is dat dan voor u het bezette Vlaanderen van 40-45?
Oud 12 juni 2009, 19:02   #714
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heimweeland? Is dat dan voor u het bezette Vlaanderen van 40-45?
nee, ik heb maar één nationaliteit. Mijn ouders moesten weldegelijk kiezen.

ik heb het over de mensen met twee nationaliteiten, waarbij het jaarlijkse verlof én de gevoelsmatige verbondenheid richting heimweeland gaat.

stoort het je?

Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2009 om 19:03.
Oud 12 juni 2009, 19:23   #715
k9

Standaard

Citaat:

zoiets?
Nee jij en Pericles baseren jullie mening over hele groepen door de daden van enkelingen.

Pericles werkt in een bank, moesten al de mensen zoals hem zijn,en allemaal (afgaande op de TV en de bankiers wereldwijd die het verprutst hebben) denken dat alle ba,kiers halve of hele criminelen zijn, al hun geld afhalen, aandelen dumpen,... zou hij zijn job kwijtzijn, gelijk hoe goed of slecht hij was.

snap je?

Oud 12 juni 2009, 19:29   #716
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee jij en Pericles baseren jullie mening over hele groepen door de daden van enkelingen.
Ik vrees voor jouw dat het slechts enkelingen zijn die geen hoofddoek dragen als moslima en niet omgekeerd.

Van veralgemenen gesproken (!)

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 12 juni 2009 om 19:30.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 19:38   #717
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik vrees voor jouw dat het slechts enkelingen zijn die geen hoofddoek dragen als moslima en niet omgekeerd.

Van veralgemenen gesproken (!)

Paulus.
Ik sprak dan wel over zijn commentaren tegen moslims, niet enkel tegen diegene die een hoofddoek dragen.

Oud 12 juni 2009, 21:44   #718
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik sprak dan wel over zijn commentaren tegen moslims, niet enkel tegen diegene die een hoofddoek dragen.
Ik heb het over ook uw commentaren. Ik veralgemeend ook vind ik, maar dan van langs een andere zijde bekeken.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 22:31   #719
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennes Bekijk bericht
Je mag dat denigrerend toontje achterwege laten hoor. Het staat je niet.

Ook die denigrerende kijk op Moslims mag je achterwege laten hoor. Als zij in de problemen komen, of worden gelokt, zullen ze zelf wel oud, wijs en talrijk genoeg zijn om zich eruit te helpen, niet? Of ben jij ook zo iemand die vindt dat een deel van deze mensen 'een gebrek vertoont' zoals Circe en dus niet kan worden gezien als beslissingsgerechtigd over zijn eigen heden en toekomst???
Moest het hun niet lukken. Vragen we onze hulp wel.
Intussentijd zou het iedere zogenaamde bezorgde westerling enorm sieren en toch nog van enig respect getuigen moesten ze de Moslims gerust laten.
Ik heb ze zich hier ook nog niet zien moeien met het geklooi van onze regering, de staatshervorming, of ons komen bevrijden van onze cultureel ingebakken biefstuk met friet, frieten met mayonaise, chocoladeprailnes en onze promiscuïteit of bv. iets wat bij hun meer tegen de borst zal stuiten: onze toelating van het homohuwelijk, buitenechtelijke kinderen, prostitutie, alcohol, drugs, ...

Of jij wel soms????
Ja maar Jennes, let ook eens op de plaats waar een en ander geschiedt.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 22:41   #720
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
nog steeds dezelfde taalfouten , een nieuwe nick maakt die natuurlijk niet ongedaan.
Sorry hoor Roothaar, het moets natuurlijk zijn: "ik schreift hier"
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be