Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2009, 09:37   #161
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Wat is een hömö eigenlijk? Een Ikea-salontafel?
Zeer goede vergelijking eigenlijk. De homo is in feite ook een goedkoop en zielloos massaproduct van de commerciële, zielloze samenleving. Nu overal te verkrijgen, 99 Euro korting bij aankoop van een paar! Geen garantie wegens te hoog risico op dodelijke ziektes, weliswaar.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 09:45   #162
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Wat mij is opgevallen sinds ik dit forum volg, is dat er quasi geen verschil is tussen dom-rechts en dom-links.

Hoe hard ze ook proberen om toch maar niet op elkaar te lijken.
De nagel op de kop. Dezelfde kleinburgerlijke eenheidsworst.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 09:56   #163
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Er is een groot onderscheid tussen dom-rechts en rechts.

De laatste groep heeft zelfs niks gemeenschappelijk met de eerste. De eerste groep omvat burgerij en verzuurden, de laatste gaat van conservatieven tot esoterisch rechts.
Ik maak heel sterk dat onderscheid: van conservatieven als Metternich of esoterisch-rechtsen als Volksstormer of Nestor heb ik al veel geleerd, maar van dom-rechts (je weet wel wie) baal ik zeer erg.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 10:28   #164
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Hetero voetballers of niet..een homo herken je er zo uit! Die geile blikken van een homosexuele "man" onder de douche, kijkend naar andere geslachtsdelen BAH! Een aparte voetbalploeg voor homo's is dus aangeraden, dan kunnen ze na de match hun bevredigen onder de douche samen !
Anders wel genoeg hetero's die u zitten aan te staren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Och, laat zo'n homofiele voetballer maar anoniem rondlopen en zijn pleziertjes hebben bij het vieren van een doelpunt. Daar wordt omhelst, gekust, in de

billen geknepen etc dat het een lust is, maar 'homo's in het voetbal', foei, bweûk, vies!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Wat dacht je gewoon van goeie ouwe afkeer tegen het onnatuurlijke en decadente?
Define: onnatuurlijk.

Citaat:
Zelfs de natuur bestrijdt homo's met alle mogelijke middelen... HIV, bacterieen, ...
Wel vreemd dan hoeveel hetero's HIV en bacteriën oplopen.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 10:37   #165
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Die stelling is namelijk te kort door de bocht, en stigmatiserend t.o.v. holebi's, en je schept hiermee het beeld dat hetero's kunnen doen en laten wat ze willen op seksgebied zonder daarbij de kans te lopen, hiv-besmet te raken, uitermate dom als ik zo vrij mag zijn. Globaal gezien is hiv absoluut geen homoziekte, dat bewijzen de percentages in o.a. delen van Afrika ons helaas wel. Hiv heeft geen kleur noch geaardheid, het is een ziekte die ons allen kan treffen. Daarom wie er een losbandig leven op na houd of een scheve schaats rijdt, holebi, hetero, blank of bruin doe het veilig met bescherming. Dit kan er niet vaak genoeg ingehamerd worden! Denk aan je medemens!
De laatste cijfers voor België geven wel een verschuiving van de nieuwe besmettingen weer richting homoseksuele contacten. Maar goed, nog geen 10 jaar geleden was het net omgekeerd, dus dat is mogelijk maar een tijdelijk fenomeen.
Oud 14 juni 2009, 10:43   #166
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Er zijn hier twee opmerkingen die van tel zijn:

1) Topsport is natuurlijk voor mannen, niet voor lelijkaards met een flamingo-veer in hun gat. Ik zie die hömö's met hun roze nagels en hakken nu toch geen koersen rijden, zenne. Het valt me ook op dat alle heaumaux hier op het forum constant lopen te dwepen met prentjes van viriele, fysiek aantrekkelijke mannen als schermafbeelding. Als men echter kijkt wat voor schreeuwlelijke veertigers er zoal afkomen op die smerige "gay parades" dan is het contrast nogal groot. Veel topsport-kwaliteit valt daar niet te bespeuren. Misschien dat de hömi's zich nog kunnen inschrijven voor de wedstrijd bierpens kweken of "om 't er lelijkst" maar veel meer zit er toch niet in.
Wel, daar zeg je het zelf hé. Degene met pluimen in hun gat ziet ge niet op het voetbalveld, wat meer zegt over de gay parades dan over homo's zelf. Het feit dat je niet verder kunt zien dan dit en blijkbaar niet kunt of wilt accepteren dat er ook andere homo's zijn waar je het NIET van ziet, zegt daarentegen veel over u, heer Preuße.

Citaat:
2) We hebben het hier duidelijk té goed zodat we uit pure verveling van het té goed hebben allerlei nep-problemen uitvinden zoals janetten die in hun roze zakdoekje zitten te bleiten omdat hun schmink is uitgelopen. Ik vind het trouwens onbegrijpelijk hoe een volwassen man zich zo kan aanstellen dat hij loopt te pronken met perversiteit, alleen al daarom kan het niet anders of al die hömö's lijden aan een geestesziekte.
No offense, maar ik vind dat u zelf wel een mooi staaltje neerzet van overloos geklaag over mensen die ge tenslotte gewoon kunt negeren als ge er niks mee te maken wil hebben.
Oud 14 juni 2009, 10:51   #167
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Onder de douche kan dat problemen geven ja.
Vrouwen en mannen douchen ook niet gemeenschappelijk.
Waarom hetero's en homo's dan wel? Het is toch echt om dood te vallen als er daar iemand met ne grote grijns en ne stijven staat...
Precies alsof ge dat niet als hetero kunt meemaken... trouwens, ze zeggen wel eens: "als er éne begint..."
Zoals bij de aapjes dus
Oud 14 juni 2009, 12:17   #168
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Die stelling is namelijk te kort door de bocht, en stigmatiserend t.o.v. holebi's
Dat heeft niets te maken met stigmatisatie, wel door het simpele feit dat het slijmvlies in de endeldarm een veel grotere opportuniteit biedt (in de factor 50 tot 100) voor HIV dan zowel het mannelijk en vrouwelijk geslachtsorgaan.

Een losbandige heteroseksueel moet bijgevolg al 50 tot 100 keer meer onveilige seks hebben met een hiv besmette heteropartner op effectief besmet te raken, dan een losbandige homoseksueel met een hiv besmette homo partner.

Citaat:
homoziekte, dat bewijzen de percentages in o.a. delen van Afrika ons helaas wel.
Daar gaat het dan ook over totaal andere levenscondities waar men open wondes tolereert om 'de duivel te laten wegvloeien'... of er gewoon geen aandacht aan schenkt of kan schenken. Laat staan nog andere manier van bloedbesmettingen zoals gebruikte naalden, wat daar nog een veel grotere catastrophe is dan hier.

Gecombineerd met achterlijke principes dat maagdenverkrachting HIV geneest, of dat het condoom een wapen is van de wetenschap om afrikanen onvruchtbaar te maken, wordt het daarom gewoon al veel vaker verspreid.

En als laatste, en misschien het belangrijkste... Als op 1 op 1000 wegens een genetische fout irrationeel en zelfvernietigend gedradg stelt zoals homoseksualiteit, gaat hoe groter de populatie is, het effectieve aantal gedegenereerden veel lager uitvallen.

Citaat:
Hiv heeft geen kleur noch geaardheid, het is een ziekte die ons allen kan treffen. Daarom wie er een losbandig leven op na houd of een scheve schaats rijdt, holebi, hetero, blank of bruin doe het veilig met bescherming. Dit kan er niet vaak genoeg ingehamerd worden! Denk aan je medemens!

Men moet tijdig kunnen ingrijpen. Net zoals een bepaald eiwit een indicator wordt voor een ontvankelijkheid van metastasing, zo moet homoseksualiteit als een indicator worden beschouwt voor het ontvankelijk maken van HIV.
Oud 14 juni 2009, 12:23   #169
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
De laatste cijfers voor België geven wel een verschuiving van de nieuwe besmettingen weer richting homoseksuele contacten. Maar goed, nog geen 10 jaar geleden was het net omgekeerd, dus dat is mogelijk maar een tijdelijk fenomeen.

Het zou gaan om een fenomeen van gewenning. HIV wordt beschouwt als een suikerziekte waar perfect mee zou te leven zijn, en bovendien, als een teken van homoseksualiteit.

Vandaar zulke randfenomen als homo's die effectief HIV opzoeken (bugseekers), en homo's die het effectief aanbieden (buggivers), en zogenaamde bareback parties waarbij HIV-besmet bloed via naalden tijdens de homoseksuele daad wordt ingespoten.

http://www.elsevier.nl/web/10125291/...-seksfeest.htm

Zulke fenomenen zijn natuurlijk niet rationeel meer te verklaren, en kan enkel nog zin houden in gedegenereerde pathologieen.
Oud 14 juni 2009, 15:02   #170
Ars_Nova
Minister

Standaard

Citaat:
En als laatste, en misschien het belangrijkste... Als op 1 op 1000 wegens een genetische fout irrationeel en zelfvernietigend gedradg stelt zoals homoseksualiteit, gaat hoe groter de populatie is, het effectieve aantal gedegenereerden veel lager uitvallen.
Genetische fout? Het staat al langer vast dat seksualiteit de oorspronkelijke functie van voortplanting ALLANG overstegen heeft. Zie primaten.
De natuur zit iets ingewikkelder in elkaar dat dat!!!
Oud 14 juni 2009, 18:46   #171
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
De statistieken in België ( absolute cijferkes om het anders te zggen) geven aan dat HIV en AIDS vooral een homoziekte is.
De eerste naam voor de onbekende ziekte die een verzwakkeing van het menselijk imuunsysteem veroorzaakte was ook GRID (Gay-Related Immuno Deficiency).
Met het beter bestuderen van de ziekte en het ontdekken van de veroorzaker werd het omgedoopt in AIDS (Acquired Immuno-Deficiency Syndrome)

Tjah, ooit moeten we allemaal eens het loodje leggen. Hetero of holebi, aids-besmet of niet, katholiek of zonder gedachtenziekte, ...
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 18:50   #172
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
Wel vreemd dan hoeveel hetero's HIV en bacteriën oplopen.
Maar dat is dan vooral in Afrika.
En negers tellen voor VB'ers niet mee.
Oud 14 juni 2009, 18:52   #173
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan u wel begrijpend lezen? Het waren de gazetten die weer eens afkwamen met het zoveelste hömö-bleitverhaaltje over "gediscrimineerde" janetten die zogezegd geen plaats kregen in 't voetbal. De bewuste persoon nam het alleen maar over, hij is er zelf niet beginnen over de klagen.

Er zijn hier twee opmerkingen die van tel zijn:

1) Topsport is natuurlijk voor mannen, niet voor lelijkaards met een flamingo-veer in hun gat. Ik zie die hömö's met hun roze nagels en hakken nu toch geen koersen rijden, zenne. Het valt me ook op dat alle heaumaux hier op het forum constant lopen te dwepen met prentjes van viriele, fysiek aantrekkelijke mannen als schermafbeelding. Als men echter kijkt wat voor schreeuwlelijke veertigers er zoal afkomen op die smerige "gay parades" dan is het contrast nogal groot. Veel topsport-kwaliteit valt daar niet te bespeuren. Misschien dat de hömi's zich nog kunnen inschrijven voor de wedstrijd bierpens kweken of "om 't er lelijkst" maar veel meer zit er toch niet in.

2) In wat voor een absurde, verkinderlijkte samenleving leven we toch? Alles wordt hier door kleuters beslist blijkbaar. Als zoiets futiels als bleitende janetten al nieuws is en zelfs een maatschappelijke dimensie krijgt, dan is het geseculariseerde westen toch wel de meest achterlijke en vervelende plaats op aarde geworden. We hebben het hier duidelijk té goed zodat we uit pure verveling van het té goed hebben allerlei nep-problemen uitvinden zoals janetten die in hun roze zakdoekje zitten te bleiten omdat hun schmink is uitgelopen. Ik vind het trouwens onbegrijpelijk hoe een volwassen man zich zo kan aanstellen dat hij loopt te pronken met perversiteit, alleen al daarom kan het niet anders of al die hömö's lijden aan een geestesziekte. Maar dat hier tijd wordt aan besteed en dat er partijen zijn die hier zelfs punten aan besteden is er toch ver over.

Dan zijn de "wereldlanden", om het met een linkse term te zeggen, toch veel rationeler en natuurlijker wanneer het op het controleren van deze ziekte aankomt.

"Chek mij papa, wat ben ik stoer zeg "

Laatst gewijzigd door bgf324 : 14 juni 2009 om 18:52.
Oud 14 juni 2009, 19:02   #174
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zou gaan om een fenomeen van gewenning. HIV wordt beschouwt als een suikerziekte waar perfect mee zou te leven zijn, en bovendien, als een teken van homoseksualiteit.

Vandaar zulke randfenomen als homo's die effectief HIV opzoeken (bugseekers), en homo's die het effectief aanbieden (buggivers), en zogenaamde bareback parties waarbij HIV-besmet bloed via naalden tijdens de homoseksuele daad wordt ingespoten.

http://www.elsevier.nl/web/10125291/...-seksfeest.htm

Zulke fenomenen zijn natuurlijk niet rationeel meer te verklaren, en kan enkel nog zin houden in gedegenereerde pathologieen.
Denk je dat dat iets zegt over homoseksualiteit in het algemeen en, zo ja, wat?
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 20:30   #175
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeer goede vergelijking eigenlijk. De homo is in feite ook een goedkoop en zielloos massaproduct van de commerciële, zielloze samenleving. Nu overal te verkrijgen, 99 Euro korting bij aankoop van een paar! Geen garantie wegens te hoog risico op dodelijke ziektes, weliswaar.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 20:57   #176
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Maak er objecten van, dehumaniseer ze.
Ik kan je een paar ideologieeën suggereren, maar ik vrees dat deze zeer veraf staan van je Christelijk naastenliefde-verhaal.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 juni 2009 om 21:11.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 21:47   #177
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik maak heel sterk dat onderscheid: van conservatieven als Metternich of esoterisch-rechtsen als Volksstormer of Nestor heb ik al veel geleerd, maar van dom-rechts (je weet wel wie) baal ik zeer erg.
Klote liberalen, he.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 21:50   #178
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De homo is de nieuwe neger.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2009, 21:53   #179
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Stel je voor dat je een homoseksuele neger bent...
Oud 14 juni 2009, 22:11   #180
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Stel je voor dat je een homoseksuele neger bent...
Kan dat wel in Preusse zijn gedachtengang? God straft immers maar één keer (no offence uiteraard tegen de andersgeaarde andergeskleurde medemens).

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be