![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#782 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ze hebben haar foto op zodanige manier vergroot dat haar hoofddoek amper zichtbaar was aan de rand van de foto omdat haar hoofd een pak groter was dan de foto van de medekandidaten. Dit buiten haar weten om.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#783 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat is jouw probleem? |
|
|
|
|
|
|
#784 |
|
Banneling
|
Waarom worden er hier 40 pagina's volgeluld over een hoofddoek?
|
|
|
|
|
|
#785 |
|
Minister-President
|
Het dragen van een stuk stof op je hoofd zou blijkbaar een regelrechte oorlogsverklaring zijn.
|
|
|
#786 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#787 |
|
Burgemeester
|
Ik heb hier nog niet zoveel bezwaar tegen. Een vrouw met een hoofddoek in het Brusselse Parlement moest er eens toch komen nietwaar? Met de miderheden aldaar.
Máár: dan moeten ze ook niet moelijk doen als een Jood of een Christen in het parlement van bijvoorbeeld Egypte of Turkije word opgenomen. Ook als dit een vrouw is, moet zij daar zonder hoofddoek op kunnen lopen. |
|
|
|
|
|
#788 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#789 |
|
Europees Commissaris
|
In Turkije is een hoofddoek in het parlement verboden. Maar we leven hier in het westen.
"En zij dan?" is enorme infantiele logica.
|
|
|
#790 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil even iets duidelijk maken voor degenen die het verkeerd zouden begrepen hebben:
ik heb niks tegen die parlementarier met een hoofddoek, zolang het me is toegestaan om me te uiten over de symbolen waar die hoofddoek voor staat. En aan dat laatste schort er wel iets dacht ik. Er is een verschil tussen een hoofddoek als ambtenaar en een hoofddoek als parlementarier: een parlementarier hoeft helemaal niet neutraal te zijn, en zij mag dus uiten dat ze zich ondergeschikt wil gedragen aan de man en een volgeling van een profeet wil zijn die vindt dat vrouwen een mankement aan hun hersenen hebben!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#791 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
wat ik niet begrijp is waarom een hoofddoek, hamer en sikkel, SPQR, Japanse Nankingdecoratie, enz...wél en pakweg iemand in kruisvaarderstenue of in 't zwart/bruin met een grote swastika niet. 't is toch slechts een stuk stof?
|
|
|
|
#792 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Een parlementariër mag zich uiten als voorstander van wat dan ook zolang het binnen de wet is. Ikzelf ben voorstander van het verbieden van hamer en cikkel, swastika,enz in de kamer omdat de waarden van deze ideologiën niet kunnen en mogen kunnen in onze maatschappij. en toch voel ik mij een liberale vlaams nationalist...da's durven hé...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 juni 2009 om 16:15. |
|
|
|
|
|
|
#793 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mogen in ons democratisch bestel wel ideologien worden gepromoot die de ongelijkheid tussen de mensen beogen? (gelovige mohammedanen tegenover andersgelovige dhimmies en waarbij de ongelovigen in feite moeten worden uitgeroeid?).
|
|
|
|
|
|
#794 |
|
Minister-President
|
Er is niets mis met swastika's.
|
|
|
#795 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik zou het toch niet proberen, tenzij je een Indiaas uiterlijk hebt natuurlijk. Er mag wel geen discriminatie zijn op basis van zogenaamd ras, maar de enen mogen wel wat meer dan de anderen nietwaar.
|
|
|
|
|
#796 | |
|
Banneling
|
Citaat:
- een vrouw kan Moslima zijn, zonder een hoofddoek te dragen en toch zeer strikt de overige regels uit de Koran naleven - een vrouw kan een hoofddoek dragen, en hetgeen haar godsdienst voorschrijft verder nauwelijks naleven De Moslima en Moslims die werkelijk hun geloof gedwongen zeer strikt naleven, zal je hier niet (of nauwelijks) vinden. Want die komen hun land niet uit. Dat kan ook niet als ze over geen eigen middelen beschikken. Je betoog houdt dus even veel steek als zeggen dat alle westerlingen drugsverslaafde zichzelf prostituerende alcoholdrinkende moraalverloederaals die anticonceptiva gebruiken om op alles te kruipen wat beweegt. Laatst gewijzigd door Jennes : 15 juni 2009 om 18:31. |
|
|
|
|
|
|
#797 |
|
Vreemdeling
|
en binne 10 jaar zit et vol met moslims
|
|
|
|
|
|
#798 |
|
Banneling
|
Jaag die arme Circe anders nog wat meer op de kast.
|
|
|
|
|
|
#799 |
|
Banneling
|
|
|