![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#801 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als er iemand is die hier enig respect verdient, dan is het wel circe met haar engelengeduld.
Paulus. |
|
|
|
|
|
#802 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#803 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik denk dat hiermee alles zowat is gezegd hoor...
|
|
|
|
#804 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#805 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#806 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#807 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
[quote=Weiße Rose;4167100
"dhimmies" (...), moesten idd belastingen betalen, maar voor de rest waren er geen verplichtingen. Ze mochten hun eigen geloof behouden en dat ook beleiden. Natuurlijk werden ze aangemoedigt om zich te bekeren tot de islam, maar die keuze stond geheel vrij. Men werd er niet toe gedwongen. We kunnen dus stellen dat de islamieten een vrij milde "bezetter" was. [/QUOTE] Witte Roos, eerste voorstel: - de EU neemt Turkije niet op als lidstaat, maar gaat het "vrij mild bezetten"; als dat je te ver gaat, tweede voorstel: - de mohammedanen in Europa krijgen een dhimmi-status, maar het blijft hun vrij staan om daar in het thuisland aan te ontkomen. Ben je bereid, deze vrij milde behandeling toe te juichen? Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 15 juni 2009 om 21:07. |
|
|
|
|
|
#808 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze hebben sowieso al hun eigen zakat-systeem dus hoeven ze niet meer bij te dragen bij ons sociaal systeem, en verder betalen ze gewoon de yizyah belasting (dubbel van de niet-dhimmies) en dan mogen ze in leven blijven. Lijkt me een héél redelijk voorstel, helemaal in de lijn van Allah. En ge moet dan nog weten: bij mijn weten BEZETTEN wij Europa toch niet me dunkt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juni 2009 om 21:09. |
|
|
|
|
|
|
#809 |
|
Banneling
|
filossof zijn partijtje was ook niet zo voor vrouwenstemrecht.
|
|
|
|
|
|
#810 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Daar mag ik geen gras over laten groeien. Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 15 juni 2009 om 21:36. |
|
|
|
|
|
|
#811 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Het lijkt een probleem te zijn van de niet-moslims, omdat de miljarden moslims over heel de wereld dat probleem niet hebben. |
|
|
|
|
|
|
#812 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#813 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wat me wel al een kwarteeuw aan vele moslims opvalt, is de redenering: "zus of zo heeft kritiek op de islam, omdat zij of hij een moslimhater/racist is". Dat het andersom zou kunnen zijn, en dat mensen de islam gaan verafschuwen omdat er nogal wat rotte plekjes op zitten, dat mag niet worden gedacht, laat staan gezegd. Ter illustratie, een tekenend detail: Ik heb kritiek op de gedragingen van een kerel die op zijn 53ste een zesjarig kind aan zijn harem toevoegde. En hoe is dat mogelijk? Hoe kan een redelijk mens walgen van "de volmaakte mens" - al insân al-kâmil (vzmh)? Het antwoord is eenvoudig: dat moet ontegenzeglijk komen doordat ik een mohammedhater ben. Anders zou ik de bokkensprongen van de pedofeet (vzmh) best fijn vinden. En nu eens kijken wat het zou opleveren als wij niet-moslims deze idiotenformule op de ware gelovigen toepasten: "De mohammedanen verwerpen, laat ons zeggen Darwin, omdat zij ongelovigenhaters zijn". Hé, staat niet in de koran hoe je met ongelovigen moet omgaan? Moeten ze zich nou als ongelovigenliefhebbers of als ongelovigenhaters gedragen? Misschien onthult hun veronderstelling over hoe niet-gehersenspoelden denken iets over de manier waarop zij denken. Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 15 juni 2009 om 22:07. |
|
|
|
|
|
|
#814 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#815 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#816 |
|
Gouverneur
|
Ik heb aan Circe nog geen haat opgemerkt.
Jij bent dan ook geen moslim, he. Wat me wel al een kwarteeuw aan vele moslims opvalt, is de redenering: "zus of zo heeft kritiek op de islam, omdat zij of hij een moslimhater/racist is". Dat het andersom zou kunnen zijn, en dat mensen de islam gaan verafschuwen omdat er nogal wat rotte plekjes op zitten, dat mag niet worden gedacht, laat staan gezegd. Tof. Ik heb kritiek op de gedragingen van een kerel die op zijn 53ste een zesjarig kind aan zijn harem toevoegde. En hoe is dat mogelijk? Hoe kan een redelijk mens walgen van "de volmaakte mens" - al insân al-kâmil (vzmh)? Het antwoord is eenvoudig: dat moet ontegenzeglijk komen doordat ik een mohammedhater ben. Anders zou ik de bokkensprongen van de pedofeet (vzmh) best fijn vinden. Meer tofheid. En nu eens kijken wat het zou opleveren als wij niet-moslims deze idiotenformule op de ware gelovigen toepasten: "De mohammedanen verwerpen, laat ons zeggen Darwin, omdat zij ongelovigenhaters zijn". Je bent een vat vol plezier. Hé, staat niet in de koran hoe je met ongelovigen moet omgaan? Moeten ze zich nou als ongelovigenliefhebbers of als ongelovigenhaters gedragen? Misschien onthult hun veronderstelling over hoe niet-gehersenspoelden denken iets over de manier waarop zij denken. Party! Nog iets? Sorry, maar het blijven lezen van deze clichés wordt soms vermoeiend. Dus jij haat mij niet, jij haat de gebruiken van een man die 1400 jaar geleden leefde? En hoewel die gebruiken in die tijd niet uitzonderlijk waren, moet ik daarvoor boeten? En nee, jij haat mij niet, maar ik moet wel de Islam afzweren. En nee, jij haat mij niet, maar het zijn toch vaak moslims die de gevangenissen overbevolken? En je bent de objectiviteit zelve, dat blijkt steeds weer uit je posts. |
|
|
|
|
|
#817 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Waaruit zou de boete dan wel bestaan?
Zelf heb ik wel eens een wereldbeeld moeten laten varen waaraan ik gehecht was geweest, en dat verliep niet pijnloos; was dat een "boete" omdat ik mijn feitenkennis niet eerder had kunnen updaten of zo? En moest ik die stap zetten? Als ik vooruit wilde komen wel. Het was mijn weg. Jij zult de jouwe volgen, misschien af en toe niet de prijs of boete willen betalen voor de richting die je zou kunnen inslaan, en dan hopelijk niet "boeten" omdat de bestemming tegenvalt. At-tarîqa as-salâma! Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 15 juni 2009 om 22:30. |
|
|
|
|
|
#818 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ok, er staat vanalles gewelddadig in de Koran, hoe heb jij daar last van? Die islamisering is een leeg begrip, als jij dat niet kan concretiseren. Dus wees eens concreet, en zeg eens hoe IK voor jou een gevaar vorm? |
|
|
|
|
|
|
#819 |
|
Staatssecretaris
|
Waarom zou je de islam niet afzweren als je hem toch niet volgt?
|
|
|
#820 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|