![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beweer nergens dat die landen óórspronkelijk wel christelijk of katholiek waren. Je blijft me hardnekkig achtervolgen eh - is er écht niemand anders met wie je je 'intellect' en je 'historische kennis' kan delen? Ik ken trouwens ook geschiedenis + ik heb ook internet pffff... Ik reageerde trouwens alleen maar op de 'vergelijking' van Eberhard op de vraag van Sus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 juni 2009 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WAAROM zit je steeds achter mij aan - I can run from you but I can't seem to hide. ![]() Luv ya too hoor. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Carthagers en Visigoten hadden toen Ulfilas bijbel, geen zier beter (en weinig verschillend).
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juni 2009 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ons witroosje ook nog eventjes vergeet dat het in oorsprong christelijke Noord-Afrika en de hele Levant nog steeds BEZET worden door de arabische kolonisten.
Een zeer uitgebreid stuk hierover van Fjordman stond vandaag in Nederlandse vertaling op Het Vrije Volk: Best informatief! Maar of wit roosje het zal lezen????? Fjordman: Europeanen als slachtoffer van het kolonialisme Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"het was een 'onder de voet lopen' van islamieten - niet andersom zoals jij het stelt." U moet zich trouwens niet zo aangevallen voelen SDX'ke ![]() Ik heb het niet persoonlijk op u gemunt hoor. Het is alleen dat ik reageer op posts waar ik me niet in kan vinden en toevallig zijn die van u daar ook vaak bij. Waarom zou ik trouwens niet op uw posts mogen reageren? Dit is toch een discussieforum, niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vergelijkt u de kolonisatie van vorige eeuw met de huidige immigratie? ![]() "Ik denk dat ons witroosje ook nog eventjes vergeet dat het in oorsprong christelijke Noord-Afrika en de hele Levant nog steeds BEZET worden door de arabische kolonisten." Noord-Afrika oorspronkelijk Christelijk? Wat een grapjas bent u toch. 0,0 historische kennis. Enja, wij Germanen bezetten ook nog steeds de lage landen. Maar geen Romein die er naar kraait toch? Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 17 juni 2009 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar denk je dat Paulus zijn brieven aan de Korinthiers schreef? gij rammelt met mijn lieflijke voetjes hé. kaartje nog eens bezien. -------------- Trouwens: waarom zouden de berbers (Imazighen) nog steeds hun eigen taal het Amazigh (of andersom) maar beperkt mogen spreken in de Noord afrikaanse landen, waar nog steeds de arabieren de plak zwaaien? Waarom denk je dat de oorspronkelijke Egyptische taal, het Koptisch (zoals in: Koptische christenen ja) ondertussen praktisch volledig verdwenen is en vervangen door het arabisch (jaja, zoals in het islamitische arabisch, allah begrijp maar één taal). Toen Libanon nog een bloeiend en bruisend land was (tot aan de burgeroorlog in de jaren zestig) waren er hopen christenen die het land tot bloei brachten en er Cote d'Azur van de Levant van maakten... nu niet meer, de meeste christenen zijn het afgebol, de joden ook. Blijft.... een influx van Hezbollah! joepie! ze gaan erop vooruit. Ik was ooit nog penpall met zo'n christelijke libanees... ik vermoed dat hij vermoord werd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juni 2009 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juni 2009 om 15:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien wel: voorbeeld geven. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 17 juni 2009 om 15:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 17 juni 2009 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Carthago was toen reeds lang een Romeinse stad - al sinds de Romeinen Carthago in 146 v.chr. de stad veroverd hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een belangrijk stukje informatie:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() Soms is het tooch makkelijk dat de nazi's zovele mensen hebben uitgemoord. Voor sommigen is dat gegeven een 'commodity' geworden, iets dan je kan verhandelen in een discussie om er voordeel mee te behalen. Schaam jij je daarvoor nooit? Scoren op grond van het lijden van zovele mensen? Of kan ik jou dan vragen wat jouw reactie was toen in Irak vrouwen en kinderen werden vergast? Moet ik daar ook mee scoren, door mij de vraag te stellen of de moslimlanden eigenlijk niet goedkeurend toekeken, en, in elk geval niet ingrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=-8fa9yKQeTY Groot Brittanie is ook reeds goed op weg, daar is de sharia reeds gedeelteijk ingevoerd terwijl moslims er nog een minderheid zijn. De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkel land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert. Koenraad Elst http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 17 juni 2009 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |