![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() langetene zeveraars, jongens werkt een beetje verder, dat de economie zo niet crasht ipv te zeveren over zo'n details
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Wat bedoel je eigenlijk met Grote "onbeleefdheid in Prinselijk Stemhokje"
Heeft de flup mathil gepakt in het stemhokje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voelde Hare Hertoginnelijke Hoogheid zich te min om te antwoorden op een vraag gesteld door één Harer onderdanen ?? Scandaleuse !
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar allez, wat een hoop commentaar toch.
Flupke deed zijn taak gewoon ten gronde, en heeft op de lijst van zijn keuze iedereen een voorkeurstem gegeven natuurlijk. Beetje "royaal" zijn duurt even hé. En dat dan nog eens herhalen voor de lijst van tante Ola .....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die trut die hare majesteit zo heeft durven aanspreken hadden ze op staande voet moeten ombrengen !!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al moeten we daar een beetje mee oppassen, want als er ooit iemand van de medical staff uw geintjes ernstig neemt en u binnensteekt voor therapie zijn we misschien evenzeer de sigaar. Wees er van overtuigd, vriend, dat we ons dan uitgebreid zullen wreken, en u alle verplichte medicatie, de onze incluis, in het strot zullen duwen. Dat even duidelijk gesteld zijnd, hier gaan we : Ho ja, ik vint het ook schandtalig en skandaleuz dat Hare Koninglijke Prinsen op deze lage weize wordten begandelt. Dat Zei zo vriendelijk willen Zijn van Hun Hertoglijke en Hertogenginnenlijke Stem te willen uidbrengen in een gewoon volks stemgokje zou ons, laag gespuiz dat wij zijn, tot Grote Eerbiedt voor Hunne Prinselijke Koninglijkgeden moeten aanzitten. Ja maar, en dan nog te weten dat Zij met Hunne Edelbare Hartenlijke Hertogenlijke en Hertogenginnenlijke Glimlag zelfs ter plaatse graties en bij volmaght Hare Godenlijke Koninglijke en Koningenginnelijke Hijlige Hooggeit Fabiola Die Mora En Die Arragoon vertegenwoordigen, niedwaar. En dan is daar een dootgewoon persoon die dat aan de Prinselijke Koningelijke Hertogenlijke en Hertogenginnelijke Hooggeden een feneinige vraag durft stellen, allez zeg. Ik sta daar persplex van en ik heb hans de naght geblijten als een klijn kint tot het snod mij bijna verstiktegede in mijn ijgen lighaamszappen. Als die ongeloovlijke onbeleefdgeden tegen onze Koninglijke Prinselijke Hertogheden blijven voordturen ga ik binnenkord eens een volle gamel uijenpap eten met meksikaanse boonen en baprika, en dan ga ik helemaal in mijn bloten maar in de Belgische Vlah geguld een versgrikkenlijke sgeet gaan laten bij iedereen die dat geen mannieren geeft. Goed zo, Magnificat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdorie... De MORA y Aragon.... was ze al koniningin van de Moren ook? is dat geen conspiracy toestand?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mora, Toledo, España Mmmmm van Mora ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Onze Prinses Mathilde zou ik zomaar geen gewoon détail noemen. Voor mij verdient zij beslist 'een bronzen of zilveren Kleuterskunstfiguurtje' als beste Prinsenfabriek van het jaar. (Onder voorbehoud van enige nadelige erkenning enz enz)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() Een andere stelling zou even realistisch klinken: Daar hun bloed rood gekleurd is (zoals bij iedereen) enerzijds, maar omdat zij van 'Addel' zijn is hun bloed Blauwkleurig anderzijds, maar omdat zij heel erg aan hun levensmilieu gehecht zijn hebben ze massaal voor 'Groen' gestemd. En dat is dan ook meteen de reden waarom Prins Flup zolang achter een groen potlood heeft gezocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Haha, hoe fout! Adellijke titels verkrijgt men vooral via de geboorte; die staan op de officiëele akte's van geboorte ed. Die staan op de kiezerslijsten, Rijksregister, etc. kortom op alle meest hoofdzakelijke/ primaire bronnen over een bepaalde persoon, dit in tegenstelling tot een academische titel. Trouwens, een academische titel kan iedereen verkrijgen, indien hij dat wenst. Zelfs de zoon van een luizige straatveger kan de mooiste academische titel verwerven indien hij dat wilt en daarvoor de moeite doet. Adellijke titels niet. Adellijke titels komen voor in familie's wiens voorvaderen een bijzondere staat van dienst heeft verworven. Trouwens nog iets: je mag er zeker van zijn dat procentueel gezien academische titels veel meer voorkomen bij in aristocratische middens dan in gewone middens. ![]() Ik ken sommigen die veel meer belang hechten aan hun adellijke titel dan hun bijzondere academische titels. ![]() Het heeft trouwens niets met klassenonderscheid te maken.
![]() |