![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het wordt stilaan tijd dat ze het zelf gaat beseffen ook
![]()
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat de katholieke kerk dan nog?
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 17 juni 2009 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zeg Preuße, zeg wat je wilt, maar blijf aub beleefd he! "inhoudsloze, nihilistische tijdsbedrijven" ==> met welke verheven dagactiviteiten hou jij je dan bezig?!; Ik maak een bewuste keuze wat ik doe en laat, jij hebt daar niet over te oordelen of dat al dan niet inhoudsloos is. "dat u niets deftigs kan maken van uw korte verblijf hier op aarde" ==> wat is dat nu voor zever?!, ge kent mij niet eens! "Men moet minstens kunnen aantonen dat de familie er al 60 jaar woont en grondige band heeft opgebouwd met de gemeente (kennis van de historische achtergrond, kennis van het dialect en zo voorts). Anders kwestie van oprotten." ==> ![]() "tweeverdieners" ==> ik neem aan dat je niet meer werkt; tegenwoordig kom je als gezin niet meer rond met 1 loon! Preuße, wel makkelijk om zo via internet je naaste te beledigen. Je hebt geen idee wie ik ben, wat ik doe, wat mij drijft. Maar het oordeel staat al helemaal klaar. Buurman, ik wil dit misverstand graag uitklaren op een gezellig buurtfeest of zo. Ik hoop dat je dan je vooroordelen kan laten varen en we een ernstig gesprek kunnen voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak u niet druk ![]() Preut is maar een construct. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zalig dorpje wel, Kessel-Lo. Een leuk stekje om te wonen. Vlakbij Leuven, maar toch zeer rustig. Enkele vrienden van me wonen daar en een vriendin heeft er onlangs een stekje gekocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() onderfinanciering van het onderwijs.
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Je vergeet het lijfeigenschap, de slavernij en alternatieve straffen als radbraken terug in te voeren!
![]() ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heet Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 juni 2009 om 06:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In 1748 werden Jan De Lichte en enkele van zijn kompanen geradbraakt op de Grote Markt van Aalst, na vele jaren van moorden, stelen en verkrachten. Die gasten zijn nooit meer herbegonnen, en voor de Denderstreek was het een deugddoende zuivering van het sociale klimaat. Als ik denk aan het uitschot dat in Geraardsbergen een oud menske doodsloeg voor haar sakosj, dan lijkt radbraken me een uiterst efficiënt juridisch-sociaal instrument. ![]()
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Proficiat, u heeft, met uw titel die een dt-fout bevat , een plaatsje gewonnen en het topic over taalverloedering.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De financiering is nog nooit in de gehele Belgische geschiedenis gedaald, zover ik weet.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Inflatie, iemand?
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hier zo!
Gij moogt gerust bewijzen dat gekoppeld aan inflatie dat bedrag gedaald is. Dat zou ik niet weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Volgens Jo Coulier, hoofddelegee voor het ACOD aan de VUB is het budget van het onderwijs gedaal van 7% van het BBP (in de jaren '80) naar 4.3% nu. Neen, ik kan hier geen link naar geven. Ik heb dat van een meeting waar dit mondeling werd meegedeeld. Is dit voor jou als bron genoeg?
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Heb ik gezegd dat ik er tegen ben? Ik heb enkel de voorstellen van Preusse aangevuld
![]() Nu ja, radbraken is wel wat slordig, hé... Wie moet er dan het bloed van de Grote Keizerlijk Markt van Kessel-Lo op kuisen? Of is dat een jobke voor de hofnar?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |