![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
inderdaad, bekritiseerd worden maar niet stigmatiseren en zwartmaken. er is een verschil tussen.
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geldt dit voor Dutroux ook? en voor Fritzl? Afhankelijk van waar je bent mag je die mensen (enfin... bij wijze van spreken) pedofiel of kinderverkrachter noemen en op andere gelegenheden moet je ze wat... de hemel inprijzen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets van: maar Aishaka kwam soms toch ook wel klaar hoor...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik onthou "onder andere" en niet veroordeeld voor een folder. inderdaad iets heel anders dan de haatzaaiers hier beweren.
![]() |
![]() |
#326 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U kan ze terugvinden in dit topic. Kijk een beetje rond zou ik zeggen. Moest u toch niets vinden (lees: bewust overlezen) dan zal ik deze avond de moeite doen om u met de neus op de feiten te drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom heeft het nu 7 pagina's geduurd om dan exact hetzelfde te vertellen als wat in mijn openingspost stond? Die gaat trouwens over het beroep dat ze aantekende en waarbij het ENKEL over die uitspraak over mohammed's sexleven gaat! Ze werd veroordeeld omwille van haar uitspraak dat Mohammed volgens de huidige juridische normen een kinderverkrachter is! PUNT! DUS: je mag niet zeggen dat mohammed volgens de huidige juridische normen een kinderverkrachter is! BIJGEVOLG: Zie de titel van dit draadje! amai zeg! en zo'n mooi weer dat het was vandaag
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2009 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#330 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarna nog een cursus geschiedenis, en dan kunt u eens terugkomen en op zinnige manier een discussie proberen te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het gaat hem toch niet over dat folderke? daarvoor werd ze toch niet veroordeeld?
het gaat hem over het feit dat ze durfde te zeggen dat mohammed onder de huidige juridische normen een kinderverkrachter was. En daarbij moest ze welke uitleg geven? over de leeftijd van aishake? over de lengte van zijn piemel? kennen de moslims hun eigen levensverhaal van hun eigen profeet dan niet? Welke uitleg valt er daarbij nog te vertellen? hoe beargumenteer je het feit dat een 53jarige vetzak een kind van negen penetreert zodat het "niet beledigend overkomt"??? nog eens: door eraan toe te voegen: maar ze is wel klaargekomen hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2009 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nou? Uw manier van discussiëren tart werkelijk alle verbeelding. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 18 juni 2009 om 17:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ...en als we beledigd worden of ons beledigd 'voelen' hakken we je hoofd eraf - of we (anno 2009) klagen je aan, want gelijk krijgen we toch, want anders hakken we je hoofd eraf. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie ben ik om het oordeel van die Oostenrijkse rechtbank in twijfel te trekken? Ik volg hen dan ook in hun oordeel. "ps/ het helpt wel niet om steeds maar diezelfde cursus van je lievelingsleraar te herhalen hoor. we weten nu al wat er in je hoofd werd gepropt. Ik doe allang d emoeite niet meer om er nog evenwicht in te brengen." Denkt u nu werkelijk dat ik mijn mening op slechts 1 cursus zou baseren? Ik heb u eerder al gezegd dat ik mijn mening niet baseer op 1 bepaalde bron, maar dat ik liefst zoveel mogelijk bronnen raadpleeg om een mening te vormen. U mag trouwens zoveel twijfelen als u wil aan de kennis en integriteit van Dhr. J. Vaes. Maar ik denk niet dat deze man les zou gegeven hebben aan diverse gerespecteerde universiteiten als hij niet over voldoende kennis beschikte! Dhr. J. Vaes is trouwens zeer kritisch en objectief, iets wat elke zichzelf respecterende historicus is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |