Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2009, 16:48   #321
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
MOETEN bekritiseerd worden - het christendom wordt al decennialang bekritiseerd en zelfs geridiculiseerd -

inderdaad, bekritiseerd worden

maar niet stigmatiseren en zwartmaken.

er is een verschil tussen.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 16:48   #322
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Vals dilemma.

Ik begrijp dat het een beetje moeilijk is, maar de Oostenrijkse rechtbank heeft geen uitspraken gemaakt over het al dan niet pedofiel zijn van Mohammed.

Susanne Winter is veroordeeld voor een aantal uitspraken, waaronder één van de "Mohammed is pedofiel"-uitspraken (en niet voor een andere "Mohammed is pedofiel"-uitspraak). (zie citaat dat ik al twee keer postte)
als ik het goed begrijp mocht ze op haar eigen partijcongres dus niet zeggen dat mohammed een kinderverkrachter was, maar op een andere wervingsbijeenkomst mocht ze dat dan weer wel zeggen?

Geldt dit voor Dutroux ook? en voor Fritzl? Afhankelijk van waar je bent mag je die mensen (enfin... bij wijze van spreken) pedofiel of kinderverkrachter noemen en op andere gelegenheden moet je ze wat... de hemel inprijzen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 16:48   #323
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Compleet van de pot gerukt die twee. Ongelofelijk gewoon. De hoogste tijd om miljarden en nogmaals miljarden in het onderwijs te pompen, want als ik die twee zo eens lees, schort het aan heel veel in het onderwijs. En dan bedoel ik echt niet alleen de lessen Nederlands.
Wat bedoelt u dan wel? Als u A zegt, dan moet u ook B zeggen.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 16:49   #324
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
inderdaad, bekritiseerd worden

maar niet stigmatiseren en zwartmaken.

er is een verschil tussen.
hoe bekritizeer je een pedofiele kinderverkrachter zonder hem zwart te maken?

Iets van: maar Aishaka kwam soms toch ook wel klaar hoor...

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 18 juni 2009, 16:50   #325
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Hier een vollediger citaat:

En hier mijn vrijblijvende vertaling (en ik ben geen vertaalster, dus pak me niet op details):

Onder andere werd Winter wegens haar uitspraak dat de profeet Mohammed volgens huidige rechtsnormen een "pedofiel" is veroordeeld.
Voor een gelijkaardige uitspraak in een met de post verzonden folder ter gelegenheid van de gemeenteraadsverkiezingen in Graz werd ze door de rechtbank niet veroordeeld. In deze folder had Winter haar uitspraak voldoende beargumenteerd zodat het niet als beledigend voor de gelovigen overkwam, oordeelde de rechtbank.

ik onthou "onder andere"

en niet veroordeeld voor een folder.

inderdaad iets heel anders dan de haatzaaiers hier beweren.

Oud 18 juni 2009, 16:51   #326
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Nee. Geef die voorbeelden maar.
Als je een stelling poneert, moet je ze natuurlijk ook hard maken.
Mits je voorbeelden genoeg hebt, kan je natuurlijk al die voorbeelden opsommen.
U kan ze terugvinden in dit topic. Kijk een beetje rond zou ik zeggen. Moest u toch niets vinden (lees: bewust overlezen) dan zal ik deze avond de moeite doen om u met de neus op de feiten te drukken.
Oud 18 juni 2009, 16:52   #327
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Oh, bestaat er nu al zoiets als terecht en onterecht islamgebash.
En jij als superapologeet hebt de criteria zeker vastgelegd.
Neen, dat is meer iets voor de alwetende 'islambashers'...
Oud 18 juni 2009, 16:53   #328
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hier mijn vrijblijvende vertaling (en ik ben geen vertaalster, dus pak me niet op details):

Onder andere werd Winter wegens haar uitspraak dat de profeet Mohammed volgens huidige rechtsnormen een "pedofiel" is veroordeeld.Voor een gelijkaardige uitspraak in een met de post verzonden folder ter gelegenheid van de gemeenteraadsverkiezingen in Graz werd ze door de rechtbank niet veroordeeld. In deze folder had Winter haar uitspraak voldoende beargumenteerd zodat het niet als beledigend voor de gelovigen overkwam, oordeelde de rechtbank.
Dank U vriendelijk.

Waarom heeft het nu 7 pagina's geduurd om dan exact hetzelfde te vertellen als wat in mijn openingspost stond? Die gaat trouwens over het beroep dat ze aantekende en waarbij het ENKEL over die uitspraak over mohammed's sexleven gaat!

Ze werd veroordeeld omwille van haar uitspraak dat Mohammed volgens de huidige juridische normen een kinderverkrachter is!
PUNT!

DUS: je mag niet zeggen dat mohammed volgens de huidige juridische normen een kinderverkrachter is!

BIJGEVOLG:

Zie de titel van dit draadje!

amai zeg! en zo'n mooi weer dat het was vandaag

Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2009 om 16:54.
Oud 18 juni 2009, 16:54   #329
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dank U vriendelijk.

Waarom heeft het nu 7 pagina's geduurd om dan exact hetzelfde te vertellen als wat in mijn openingspost stond?

Ze werd veroordeeld omwille van haar uitspraak dat Mohammed volgens de huidige juridische normen een kinderverkrachter is!
PUNT!

DUS: je mag niet zeggen dat mohammed volgens de huidige juridische normen een kinderverkrachter is!

BIJGEVOLG:

***zucht***
Oud 18 juni 2009, 16:54   #330
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank U vriendelijk.

Waarom heeft het nu 7 pagina's geduurd om dan exact hetzelfde te vertellen als wat in mijn openingspost stond?

PUNT!

BIJGEVOLG:

kent u de betekenis van "onder andere" ?

Oud 18 juni 2009, 16:57   #331
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Mss eerst de juiste betekenis van moeilijke woordjes opzoeken vooralleer je ermee in het rond begint te slingeren?
Gaat u nu maar eerst een cursus Nederlands volgen, want die taalfouten van u lijken nergens op. En als u dan toch bezig bent, kunt u er gelijk een cursus argumenteren aan vastknopen.
Daarna nog een cursus geschiedenis, en dan kunt u eens terugkomen en op zinnige manier een discussie proberen te voeren.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 16:58   #332
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik onthou "onder andere"
en niet veroordeeld voor een folder.

inderdaad iets heel anders dan de haatzaaiers hier beweren.
en ik onthoud

Citaat:
Zwei der "strafgebenden Fakten" wurden jedoch fallengelassen.
Der Vorsitzende Richter Erwin Schwentner begründete die Entscheidung damit, dass auch die anderen Delikte "derartig schlimm" seien, dass diese allein für die Strafe reichte.
voil�* durven zeggen dat mohammed volgens de huidigie juridische normen een kinderverkrachter was, zi ZOOOOO ERG dat die andere vergrijpekes daarbij in het niet vielen.

Oud 18 juni 2009, 17:00   #333
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en ik onthoud

voil�* durven zeggen dat mohammed volgens de huidigie juridische normen een kinderverkrachter was, zi ZOOOOO ERG dat die andere vergrijpekes daarbij in het niet vielen.
u kunt echt niet lezen hé?

Citaat:
In deze folder had Winter haar uitspraak voldoende beargumenteerd zodat het niet als beledigend voor de gelovigen overkwam, oordeelde de rechtbank.

Oud 18 juni 2009, 17:03   #334
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het gaat hem toch niet over dat folderke? daarvoor werd ze toch niet veroordeeld?

het gaat hem over het feit dat ze durfde te zeggen dat mohammed onder de huidige juridische normen een kinderverkrachter was.

En daarbij moest ze welke uitleg geven? over de leeftijd van aishake? over de lengte van zijn piemel? kennen de moslims hun eigen levensverhaal van hun eigen profeet dan niet? Welke uitleg valt er daarbij nog te vertellen?

hoe beargumenteer je het feit dat een 53jarige vetzak een kind van negen penetreert zodat het "niet beledigend overkomt"??? nog eens: door eraan toe te voegen: maar ze is wel klaargekomen hoor.

Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2009 om 17:04.
Oud 18 juni 2009, 17:05   #335
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
In deze folder had Winter haar uitspraak voldoende beargumenteerd zodat het niet als beledigend voor de gelovigen overkwam, oordeelde de rechtbank.
Wat valt er nog te argumenteren aan de stelling dat Mohammed naar huidige juridische maatstaven een pedo was en zich schuldig aan kinderverkrachting gemaakt zou hebben?

Nou?

Uw manier van discussiëren tart werkelijk alle verbeelding.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 18 juni 2009 om 17:07.
Oud 18 juni 2009, 17:14   #336
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat valt er nog te argumenteren aan de stelling dat Mohammed naar huidige juridische maatstaven een pedo was en zich schuldig aan kinderverkrachting gemaakt zou hebben?

Nou?

Uw manier van discussiëren tart werkelijk alle verbeelding.
HET sleutelwoord is natuurlijk - *beledigen* - de toverformule; *beledigen* - er is nl een (1) bepaalde 'religie' die zich het recht voorbehoudt om niet beledigd te mogen worden - ieslaam - want ieslaam is vrede!
...en als we beledigd worden of ons beledigd 'voelen' hakken we je hoofd eraf - of we (anno 2009) klagen je aan, want gelijk krijgen we toch, want anders hakken we je hoofd eraf.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 17:15   #337
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Mag ik daaruit besluiten dat U vindt dat Susanne Winter WEL had mogen zeggen dat Mohammed aan de huidige juridische normen een kinderverkrachter was? of vindt U dit haatzaaien?

Indien U dit haatzaaien vindt, is het dan ook haatzaaien om te verklaren dat Hitler onder de huidige juridische normen een incestueuze relatie had met zijn minderjarig nichtje, wat ook als kinderverkrachting wordt beschouwd.

vindt U dat haatzaaien of niet?

ps/ het helpt wel niet om steeds maar diezelfde cursus van je lievelingsleraar te herhalen hoor. we weten nu al wat er in je hoofd werd gepropt. Ik doe allang d emoeite niet meer om er nog evenwicht in te brengen.

Toch wil graag weten of zeggen dat Hitler zijn minderjarige nichtje een incestueuze verhouding had als haatzaaien moet worden beschouwd.
"Mag ik daaruit besluiten dat U vindt dat Susanne Winter WEL had mogen zeggen dat Mohammed aan de huidige juridische normen een kinderverkrachter was? of vindt U dit haatzaaien?"

Wie ben ik om het oordeel van die Oostenrijkse rechtbank in twijfel te trekken?
Ik volg hen dan ook in hun oordeel.

"ps/ het helpt wel niet om steeds maar diezelfde cursus van je lievelingsleraar te herhalen hoor. we weten nu al wat er in je hoofd werd gepropt. Ik doe allang d emoeite niet meer om er nog evenwicht in te brengen."

Denkt u nu werkelijk dat ik mijn mening op slechts 1 cursus zou baseren?
Ik heb u eerder al gezegd dat ik mijn mening niet baseer op 1 bepaalde bron, maar dat ik liefst zoveel mogelijk bronnen raadpleeg om een mening te vormen.
U mag trouwens zoveel twijfelen als u wil aan de kennis en integriteit van Dhr. J. Vaes. Maar ik denk niet dat deze man les zou gegeven hebben aan diverse gerespecteerde universiteiten als hij niet over voldoende kennis beschikte! Dhr. J. Vaes is trouwens zeer kritisch en objectief, iets wat elke zichzelf respecterende historicus is!
Oud 18 juni 2009, 17:17   #338
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Die burgeroorlogen voeren ze toch echt zelf hoor.
Ontken ik dat dan?
Oud 18 juni 2009, 17:19   #339
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Omdat ze omwille van politieke redenen de leugens van iSSlampromoters mee helpt verspreiden.
Dus omdat ze ingaat tegen UW waarheid!
Oud 18 juni 2009, 17:19   #340
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
U mag trouwens zoveel twijfelen als u wil aan de kennis en integriteit van Dhr. J. Vaes. Maar ik denk niet dat deze man les zou gegeven hebben aan diverse gerespecteerde universiteiten als hij niet over voldoende kennis beschikte! Dhr. J. Vaes is trouwens zeer kritisch en objectief, iets wat elke zichzelf respecterende historicus is!
Ik denk dat uw meneerke Vaes zich kapot zou schamen als hij zag wat een van zijn leerlingen/studenten allemaal voor onzin uitkraamt. De arme man zou zich een totaal mislukte leraar voelen die gruwelijk gefaald heeft in de overdracht van essentiële kennis.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be