Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2009, 11:22   #561
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Dat jij daarvan nog niets gemerkt hebt zal niemand verbazen.
Je bent dan ook moedwillig extreem naïef.
Voeren ze dan een avondklok in zoals de de Duitsers tijdens WO II?
Worden er barricades opgeworpen voor de plaatselijke supermarkt waar ze uw identiteit controleren?
Worden onze kerken en andere godsdienstige gebouwen met de grond gelijk gemaakt?
Worden wij verboden te gaan en staan waar we willen?
Wordt onze vrijheid van meningsuiting bloedig onderdrukt?
Worden er, als vergelding, dagelijks 100 mensen geexecuteerd?
Enz... .

U kan mij 'extreem naïef' noemen, ik noem mezelf realist .

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 19 juni 2009 om 11:22.
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 11:24   #562
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik woon letterlijk tussen de moslims, nog nooit iets van gemerkt.

enkel mensen van extreem slechte wil zien dit.
Goh, ik had het kunnen denken dat er vrij snel een rijtje nuttige idioten van links zouden opduiken die beweren dat er geen vuiltje aan de lucht is.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 11:26   #563
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Worden er barricades opgeworpen voor de plaatselijke supermarkt waar ze uw identiteit controleren?
Worden onze kerken en andere godsdienstige gebouwen met de grond gelijk gemaakt?
Enz... .

Zo realist dat je niet eens gemerkt hebt dat er sinds de cartoonaffaire in Europa een debat gelanceerd werd, notabene door de nuttige idioten van links, om godlastering strafbaar te stellen en de vrijheid van meningsuiting in te perken in functie van de lange tenen van de moslims.
Oud 19 juni 2009, 11:26   #564
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goh, ik had het kunnen denken dat er vrij snel een rijtje nuttige idioten van links zouden opduiken die beweren dat er geen vuiltje aan de lucht is.
kijk, ik begrijp dat je enkel in wit/zwart kunt denken en dat je ofwel enkel kunt zeggen dat je onderworpen wordt door moslims ofwel enkel kunt zeggen dat er geen vuiltje aan de lucht is.

maar weet je, er zijn ook mensen die in grijs kunnen denken. maw, mensen die zeggen dat er effectief bepaalde problemen zijn, maar die ook zeggen dat de moslims ons niet onderwerpen. ken je dat woord: nuanceren? wsl niet, zoek het eens op.....
Oud 19 juni 2009, 11:30   #565
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
kijk, ik begrijp dat je enkel in wit/zwart kunt denken en dat je ofwel enkel kunt zeggen dat je onderworpen wordt door moslims ofwel enkel kunt zeggen dat er geen vuiltje aan de lucht is.
Jouw woorden, niet de mijne.
De moeite niet om energie aan te verspillen.

Citaat:
maar weet je, er zijn ook mensen die in grijs kunnen denken. maw, mensen die zeggen dat er effectief bepaalde problemen zijn, maar die ook zeggen dat de moslims ons niet onderwerpen. ken je dat woord: nuanceren? wsl niet, zoek het eens op.....
Alweer jouw woorden die je mij in de mond probeert te leggen. En dan beginnen over nuanceren. Hoe belachelijk.
Oud 19 juni 2009, 11:36   #566
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik woon letterlijk tussen de moslims, nog nooit iets van gemerkt.

enkel mensen van extreem slechte wil zien dit.
De vroegere NSB'ers hadden ook totaal geen last van de nazi-bezetting hoor.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 11:37   #567
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zo realist dat je niet eens gemerkt hebt dat er sinds de cartoonaffaire in Europa een debat gelanceerd werd, notabene door de nuttige idioten van links, om godlastering strafbaar te stellen en de vrijheid van meningsuiting in te perken in functie van de lange tenen van de moslims.
Dus u wordt in uw vrijheid van meningsuiting beperkt? Dat zou je anders niet zeggen...?
Antwoord trouwens eens op mijn vragen!

Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 19 juni 2009 om 11:37.
Oud 19 juni 2009, 11:38   #568
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De vroegere NSB'ers hadden ook totaal geen last van de nazi-bezetting hoor.
Alweer een Godwinpuntje! Hoera!
Oud 19 juni 2009, 11:40   #569
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, dat men 1 persoon gebruikt/misbruikt om een hele geloofsgroep zwart te maken.
Ik zal het hier nog maar eens herhalen want rozeke wil het maar niet snappen. We hebben het hier wel over de 'PROFEET' (DE STICHTER) van de iSSlam. Voor de 'goede' moslim HET grote voorbeeld om volgen. De iSSlam staat of valt met crimineel mo. Als crimineel mo een bedrieger blijkt te zijn en geen 'profeet' dan valt de rest van zijn ineengeflantste docrtine/ideologie in duigen. Het bewijst ook dat iSSlam in de grond niet deugt aangezien de stichter ervan, zijn leer en levenswijze niet deugen.
Oud 19 juni 2009, 11:41   #570
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alweer een Godwinpuntje! Hoera!
tja, het is dat die vergelijking zo ontzettend voor de hand ligt natuurljk.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 11:42   #571
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar dan BLIJFT toch nog steeds het feit dat ze "onder andere" veroordeeld werd omdat ze Mohammed een kinderverkrachter noemde, en wat de andere aanklacht was DAT WEET NIEMAND BLIJKBAAR, want dat wordt in geen enkel artikel verteld!
blijkbaar weten jullie het wel om een of andere redenen. alleen een idioot zou iets zeggen over een uitspraak van een rechter zonder alles te weten.

was je er soms bij?

En nogmaals ze werd niet veroordeelt omdat ze onder andere mohammed een pedo vind, ze werd veroordeeld voor haatzaaierij

als je dat verschil niet kan (lees:wil) zien heb ik toch medelijden met je

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 11:42   #572
smiley

Standaard

Citaat:
Enz... .

Ex-moslim heeft het destijds reeds goed zitten uitleggen. Voor de rozekes en co die niet zien of snappen wat er aan de hand is of wat iSSlamisering feitelijk is en hoe het in zijn werk gaat.

Citaat:
De Islam is niet seculariseerbaar. De Islam is zo goed als een monoliet. Hetgeen wel mogelijk is, is een secularisatie van de islamitische landen. Welnu sinds de jaren 70 is het omgekeerde bezig. Geen secularisatie maar een herislamisering. Gevisualiseerd door de islamitische kledij.

Maar ook bij ons is een islamisering bezig.

Wat denk je dat de functie is van de moskeeen die als paddenstoelen uit de grond springen?

Waarom mogen islamitische schoolmeisjes bij ons niet zwemmen?

Waarom komt de islamitische papa enkel naar school om over de hoofddoek van zijn dochter te klagen en niet om over haar academische vooruitgang te praten?
Waarom worden de dierenrechten teruggeschroefd om hallal te slachten?
Waarom werd Serge bijna vermoord omdat hij in de ramadan een biertje dronk op straat, ... in Brussel?
Waarom wordt een turnleraar mishandeld door een vader die niet wil dat zijn dochter een short draagt?
Waarom worden vrouwen die geen islamitische kledij dragen in moslimbuurten lastiggevallen?
Waarom praat men over shariah-financiering?
Waarom moet ik mij voor de rechtbank verantwoorden als ik openlijk zeg dat ik geen vrouwen met hoofddoek in dienst wil nemen? En niet als ik geen vrouwen met een kruisbeeld rond hun nek in dienst wil nemen?
Waarom betalen wij belastingen voor het CGKR dat meent de rol op zich te moeten nemen om alle kritiek op de Islam de mond te snoeren?
Waarom betalen wij belastingen zodat Bert Anciaux een centrum kan betalen om "stereotypen over de Islam uit de wereld te helpen"?
Waarom komen in de pers enkel mensen aan bod die de minder fraaie kanten van de Islam komen wegpraten en is er geen plaats voor kritische stemmen over de Islam?
Waarom laat de politie betogingen tegen cartoons toe en niet tegen de oprukkende islamisering die als einddoel heeft het onderdrukken van vrouwen en niet-moslims in lijn met de shariah?

Allemaal islamisering van Belgie. Misschien kan je een programma opzetten om de seculariteit van Belgie te vrijwaren! En het Vlaams Belang de wind uit de zeilen nemen!http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=33

Laatst gewijzigd door smiley : 19 juni 2009 om 11:52.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 11:42   #573
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Toen Adolf met nog niet zoveel medestanders was, waren bovengenoemde zaken ook nog niet aan de orde. Dat veranderde echter wel meteen toen hij er wél genoeg verzameld had. En toen was het te laat en heeft het bloed, zweet en tranen gekost om hem weer kwijt te raken. Heel veel bloed zweet en tranen...

Citaat:
Ik noem u gewoon dom. U beweert geschiedenis te studeren (u heeft immers zo vaak met uw professor Vaes en uw cursussen rondgestrooid). Trek dan eens lering uit de geschiedenis. Ga eens naar een oorlogsmonument en lees de tekst die erop staat. Meestal zal dat iets zijn als: "aan hen die vielen voor onze vrijheid" - en laat dat eens goed op u inwerken.
Maar blijkens uw talloze onnozele reacties vindt u dat de miljoenen offers die gebracht zijn om ons in de toekomst te vrijwaren voor soortgelijke zaken het niet waard geweest zijn, en wil u uw eigen en mijn vrijheid verkwanselen aan een net zo'n totalitaire ideologie als die van nonkel Adolf.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 11:42   #574
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik zal het hier nog maar eens herhalen want rozeke wil het maar niet snappen. We hebben het hier wel over de 'PROFEET' (DE STICHTER) van de iSSlam. Voor de 'goede' moslim HET grote voorbeeld om volgen. De iSSlam staat of valt met crimineel mo. Als crimineel mo een bedrieger blijkt te zijn en geen 'profeet' dan valt de rest van zijn ineengeflantste docrtine/ideologie in duigen. Het bewijst ook dat iSSlam in de grond niet deugt aangezien de stichter ervan, zijn leer en levenswijze niet deugen.
*peeeuuuut* mis

Oud 19 juni 2009, 11:43   #575
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ex-moslim heeft het destijds reeds goed zitten uitleggen. Voor de rozekes en co die niet zien of snappen wat er aan de hand is of wat iSSlamisering feitelijk is en hoe het in zijn werk gaat.
waarom betaal ik belastingen voor idioten zoals jij?

Oud 19 juni 2009, 11:44   #576
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De meeste moslims volgens nog steeds Allah me dunkt, net zoals vele Christenen God volgen en in mindere mate Jezus.
Het betekent trouwens niet dat wanneer 1 van de vele profeten in de islam iets misdaan heeft, dat iedere moslim daarom ook diezelfde misdaad pleegt, zal plegen. Het is gewoon belachelijk om zoiets te veronderstellen!
Oud 19 juni 2009, 11:44   #577
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
waarom betaal ik belastingen voor idioten zoals jij?
Jij zou beter in de spiegel kijken, hou uw beledigingen voor u.
Oud 19 juni 2009, 11:44   #578
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
tja, het is dat die vergelijking zo ontzettend voor de hand ligt natuurljk.
Totaal niet...
Oud 19 juni 2009, 11:47   #579
smiley

Standaard

Citaat:
De meeste moslims volgens nog steeds Allah me dunkt, net zoals vele Christenen God volgen en in mindere mate Jezus.
Het betekent trouwens niet dat wanneer 1 van de vele profeten in de islam iets misdaan heeft, dat iedere moslim daarom ook diezelfde misdaad pleegt, zal plegen. Het is gewoon belachelijk om zoiets te veronderstellen!
Mis. Als mo de pedo een bedrieger blijkt te zijn en geen profeet van die allah. Dan wil dat zeggen dat zijn nagelaten verzen leugens zijn. Moeilijk voor sommigen om te snappen blijkbaar
Oud 19 juni 2009, 11:51   #580
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij zou beter in de spiegel kijken, hou uw beledigingen voor u.
een idioot een idioot noemen is geen belediging. zoals mohammed een pedofiel noemt ook geen belediging is volgens u. of mij een hpocriet noemen ook geen belediging is volgens u. dubbele standaards misschien?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be