Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2009, 00:16   #21
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht

alle beestje we gaan weer eens racistje spelen,
lees dit eens
Hoofdinspecteur politie vervolgd voor aanranding 13-jarige,
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...3-jarige.dhtml

maarja this nen blanke en die mag dat he.
Gelieve Circe te kwoten waar ze stelt dat aanranding door blanken wel mag.
Bij gebrek aan kwoot, kan jouw intermezzo beschouwd worden als een oprisping van pure razernij en haat jegens iemand die het vertikt mee te lopen met de islamofoliegekte die dom links vruchteloos poogt op te dringen.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 00:27   #22
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wauw circe... Wat een vondst. Daar heb je zeker van genoten?
Duidelijk.Voor ne keer dat 't Xavier Buisseret niet is...
circe,
Hoe is 't met Xavier?

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juni 2009 om 00:31.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 00:31   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wauw circe... Wat een vondst. Daar heb je zeker van genoten?
Diversiteit is toch altijd beter?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 00:37   #24
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik zou niet weten waar het anders te zetten. Filo heeft ongeveer vijfhonderd keer verwezen naar de pedofiele pastoors en dit is nu een pedofile koranleraar. me dunkt mag dit toch vermeld worden zeker?

Hoezo: waarom afkomst vermelden?

Mag nu ANTWERPSE koranleraar ook al niet meer?
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 01:01   #25
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Duidelijk.Voor ne keer dat 't Xavier Buisseret niet is...
circe,
Hoe is 't met Xavier?
Als we Xavier Buisseret voortaan Profeet Xavier zouden noemen, zou Filosoofs repliek dan als volgt luiden in PoCo-mode?

"Circe,
Hoe is't met Profeet Xavier, vzmh ?"
Oud 20 juni 2009, 08:52   #26
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Diversiteit is toch altijd beter?
Mooie poging om te ontwijken. Wat zegt het feit dat je - bij wijze van spreken - bijna klaarkomt van dit nieuwsbericht over jou? Het is eigenlijk door en door triest om te zien hoe een mens zo vervuld kan zijn van blinde, alles verterende haat voor andere mensen...
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 09:07   #27
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dit is speciaal een draadje voor Filo! hij gaat hier zo gelukkig mee zijn.

Nu hoeft hij niet meer steeds naar datzelfde verhaaltje van de pedofiele priesters te verwijzen.
Ik ben allesbehalve dol op moslims, maar verkrachting van 10 jarige jongetjes? Dat ze het met vrouwen/meisjes niet nauw nemen is me bekend maar - tenzij ik me vergis - denk ik niet dat hun geloof verkrachting van jongetjes aanmoedigt. Het zou me alleszins verwonderen gezien hun extreem homofobe standpunten.

Wat ik relevanter vind in dit verhaal is - weer maar eens - de uiterst lichte straf. 18 maand = die zit nog geen dag in de gevangenis.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 20 juni 2009 om 09:07.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 09:23   #28
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS Bekijk bericht
Waarom wordt iedere keer naar de afkomst gezocht achter de criminaliteit, criminaliteit is criminaliteit. Men moet dit zwaar genoeg straffen, In Belgie is er jammer genoeg straffeloosheid. Ik denk dat als we de straffen zwaar genoeg laten uitspreken, en die wet lejeune afschaffen dat niemand meer achter de afkomst zal vragen, dus denk ik dat we kwaad zijn op het rechtssysteem die hier onvoldoende werkt
U hebt honderd procent gelijk. Vlamingen zijn in hun ziel geen racisten, maar ze willen wel een min of meer normaal leven en ze zijn de straffeloosheid van het straattuig kotsbeu.

Ik verwijs naar een bericht dat ik in een andere draad postte (zie hieronder).

Ik wou dat ik met u een nieuwe partij kon oprichten waarin autochtonen en allochtonen samen deze boodschap verspreiden, want ik weet zeker dat ook honderdduizenden allochtonen de straffeloosheid kotsbeu zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht

Wilders ideeën gaan ver, ook als je de leugenachtige media-heisa eraf haalt en hem puur op zijn eigen woorden en programma beoordeelt. Misschien te ver.

Daar wat ideologisch of "ethisch" zitten op kappen is natuurlijk nutteloos en futiel

Wat essentieel is, is waarom ze zo'n grote aanhang aan het krijgen zijn. Dat komt niet uit de lucht vallen.

Het dagelijks leven van steeds meer mensen wordt stilaan onleefbaar door wat zich op straat afspeelt. Zij worden in toenemende vatbaar voor de lokroep van politici als Geert Wilders, ook degenen die er om ethische redenen van gruwen. Ze zijn maar met zeer weinig, degenen die aan ethiek de voorrang geven boven de veiligheid en het heil van hun eigen kroost, hun vrienden etc., en ze zijn onaantrekkelijk steriel.

Het is daarom vijf voor twaalf voor wie een echte zwarte volksbeweging tegen de "islamisering" wil tegenhouden.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Als jullie niet weten hoe je dit nog kan stoppen, dan heb ik een tip. Concentreer je op het groeiende dagelijkse geweld in de openbare ruimte. Neem het au serieux en eis van jullie politici dat ze het eindelijk efficiënt en keihard indijken. Eis dat ze weer een leefbaar klimaat creëren voor iedereen.

En de anti-islam pudding zal als een soufflé in elkaar zakken.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 20 juni 2009 om 09:25.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 09:30   #29
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wordt iedere keer naar de afkomst gezocht achter de criminaliteit, criminaliteit is criminaliteit. Men moet dit zwaar genoeg straffen, In Belgie is er jammer genoeg straffeloosheid. Ik denk dat als we de straffen zwaar genoeg laten uitspreken, en die wet lejeune afschaffen dat niemand meer achter de afkomst zal vragen, dus denk ik dat we kwaad zijn op het rechtssysteem die hier onvoldoende werkt, en iemand die priester of imam is betekend niet dat die heilig zijn, soms zijn da de ergsten, vergeet dit niet! Dutroux en een paar van die beesten kunnen ook niet de naam van alle Belgen verdoezelen, als we dit doen dan zijn we aan het veralgemenen, Bin Ladin vertegenwoordigd ook de Moslims niet, al denkt deze monster dat mss.
De zwaarte is nog niet eens van belang. Consequent zijn wél. Een lik-op-stuk-beleid doet wonderen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 09:40   #30
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik ben allesbehalve dol op moslims, maar verkrachting van 10 jarige jongetjes? Dat ze het met vrouwen/meisjes niet nauw nemen is me bekend maar - tenzij ik me vergis - denk ik niet dat hun geloof verkrachting van jongetjes aanmoedigt. Het zou me alleszins verwonderen gezien hun extreem homofobe standpunten.

Wat ik relevanter vind in dit verhaal is - weer maar eens - de uiterst lichte straf. 18 maand = die zit nog geen dag in de gevangenis.
Het is 18 maand VOORWAARDELIJK, dus hij moet helemaal niet naar de gevangenis.

Misschien liet de recht zich leiden door het feit dat pederasterie in Noord-Afrika gewoon een standaard verschijnsel is?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 20 juni 2009, 09:42   #31
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
De zwaarte is nog niet eens van belang. Consequent zijn wél. Een lik-op-stuk-beleid doet wonderen.
Ik ben jaloers op jullie...

(Eergisteren in Gent weer een vriend van mijn dochter in elkaar getrapt door een bende van zes jongeren...)
Oud 20 juni 2009, 09:45   #32
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Een belangrijkere vraag is; waarom hang jij een godsdienst aan die jouw volk met geweld werd opgedrongen?
Een vraag die we eveneens kunnen stellen aan zwarte afrikanen, en hun amerikaanse nazaten, aan Noordafrikanen, aan Indiërs enz...
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 09:46   #33
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is 18 maand VOORWAARDELIJK, dus hij moet helemaal niet naar de gevangenis.

Misschien liet de recht zich leiden door het feit dat pederasterie in Noord-Afrika gewoon een standaard verschijnsel is?
Dit soort van racistische prietpraat is precies waarom die zottin in Oostenrijk terecht veroordeeld is.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 09:50   #34
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Als we Xavier Buisseret voortaan Profeet Xavier zouden noemen, zou Filosoofs repliek dan als volgt luiden in PoCo-mode?

"Circe,
Hoe is't met Profeet Xavier, vzmh ?"
Xavier Buisseret, is dat niet die gast dat ze bij de VB BUITENGESTAMPT hebben ? Die zal dus zeker niet als Profeet aanbeden worden door de Vlaamse bevolking...En die flik die op dat jonge meisje geilde, is ook geschorst...Dutroux en consoorten hebben levenslang gekregen, weeral geen profeten...

Laatst gewijzigd door beste vriend : 20 juni 2009 om 09:51.
Oud 20 juni 2009, 09:53   #35
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ik ben jaloers op jullie...

(Eergisteren in Gent weer een vriend van mijn dochter in elkaar getrapt door een bende van zes jongeren...)
Ach, dat is maar een faits divers...
Oud 20 juni 2009, 09:53   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit soort van racistische prietpraat is precies waarom die zottin in Oostenrijk terecht veroordeeld is.
dat pederasterie in Noord-Afrika schering en inslag is, heeft niks met islam noch met Mohammed te maken.

Raar dat net jij nu precies komt doen of je wist het niet. Heel vorige eeuw zat heel Marokko, Algerije en Tunesie vol met homosexuelen! Rammelt met iemand anders haar lieflijke voetjes Raf! Of zorg dat je beter geinformeerd bent, dat je niet zulke naieviteiten neerpent.

En over die Marokkaanse toyboys heb je ook nog nooit gehoord zeker?

Citaat:
Uit: Recensie van Stephen O. Murray & Will Roscoe (red), Islamic Homosexualities. Culture, History, and Literature. New York/Londen: New York University Press, 1997, 331 pp., index, €46,90.

De islamitische wereld kent een duidelijke veroordeling van homoseksuele handelingen die niet zozeer op de Koran alswel op aan Mohammed toegeschreven uitspraken is gebaseerd. Landen met een islamitische wetgeving stellen meestal strenge straffen op homoseksuele handelingen die overigens niet vaak worden opgelegd omdat de technische bewijslast in de meeste gevallen nogal ingewikkeld is: vier mannelijke getuigen van onbesproken gedrag moeten de wandaad hebben geconstateerd.

Ondanks strenge wetgeving komt homoseksueel gedrag onder mannen in de islamitische wereld op ruime schaal voor. Gehuwde en ongehuwde vrouwen zitten thuis opgesloten terwijl veel vooral jonge, ongehuwde mannen de straten afschuimen op zoek naar vertier. Daar vinden ze geen vrouwen, maar elkaar. En onder elkaar beleven ze hun seksueel plezier.
In de islamitische wereld zou een positieve grondhouding bestaan ten aanzien van seksualiteit. Bij gebrek aan heteroseksuele mogelijkheden schijnen veel mannen te kiezen voor het belangrijkste alternatief: gratis seks met jongens of met mannen die niet als echte man worden gezien.

Want net als heteroseksuele verhoudingen staan homoseksuele verhoudingen meestal in het teken van ongelijkheid. Mannen penetreren jongens die nog geen man zijn of andere mannen die geen man willen zijn. Homoseksualiteit kent met andere woorden twee belangrijke vormen: enerzijds pederastie ofwel seks tussen een oudere en jongere man en anderzijds de sekse-omkering van een man die zijn sekse-positie heeft omgebogen en toestaat dat andere mannen hem seksueel gebruiken.

De pederastische vorm komt verreweg het meeste voor in de islamitische wereld, zeker in het Arabische en Perzische deel daarvan. Naast prostitutie is het de ventielzede bij uitstek. Hoewel de passieve rol in seks als bij uitstek vrouwelijk wordt gezien, schaadt het de jongens die eraan toegeven of daartoe misbruikt worden, volgens bestaande opvattingen niet. Later hoeven ze er niet minder mannelijk om te worden. Alle betrokkenen zullen er bovendien over zwijgen als het graf tenzij er iets anders aan de hand is. Wel bestaat hier en daar de idee dat anale seks verslavend is voor de passieve partner zodat lang niet alle jongens het gewillig zullen accepteren.

De pederastie is vanaf het begin van de Islam wijd verbreid geweest en heeft geleid tot culturele hoogstandjes op het gebied van poëzie en spiritisme. Er bestaan veel lofzangen op de knapenliefde in dichtvorm en de liefdesuitingen jegens God die als concreet aangrijpingspunt hebben Zijn manifestatie in een welgeschapen jongenslijf . Sommige variaties van het spiritisme, vooral in Perzië, hebben anders gezegd knapenliefde als invalshoek. Pederastie was al wijd verbreid in de betreffende landen voordat de Islam zich er vestigde. De Islam liet een gevestigde traditie relatief ongemoeid.

In culturen waar het om eer en schande gaat, en niet om schuld en boete zoals in de huidige westerse wereld, kunnen seksuele variaties gedijen in de privé-sfeer. Zolang niemand weet krijgt van zulke zondes, is er niks aan de hand. De verboden vruchten smaken er misschien wel beter om. Zodra de deur van de slaapkamer vergrendeld is, maakt het niet meer zoveel uit wat er gebeurt op voorwaarde dat de seksuele partner te vertrouwen is en niet uit de slaapkamer klept. Eer is immers een publieke zaak en zolang beide partners het zwijgen bewaren, zal niemand zich aan hen storen. Homoseksualiteit is bij uitstek een zaak van geheim en zwijgplicht. Daarom ook is het idee van "uit de kast komen" of "homoseksueel kleur bekennen" zo vreemd aan die islamitische culturen waar de eer van de familie vereist dat seks privé en verzwegen blijft.

Tegenwoordig heeft de pers in Nederland het nogal eens over de "homofobie onder moslims". De islamitische traditie is naar het woord iets toleranter dan de christelijke en in de alledaagse praktijk bestaat meer ruimte voor homoseksuele liefdes en relaties. Juist in reactie op westerse dominantie en "decadentie" worden de meningen in de islamitische wereld aangescherpt en ontstaat een anti- homoseksuele houding die er eerder vaak helemaal niet was.

Het ligt voor de hand dat het onderwijs bij de broodnodige aandacht voor seksualiteit wat meer de nadruk legt op de rijke seksuele tradities in de Islam. Daar profiteren autochtone en allochtone kinderen geweldig van. Zulke scholing vermijdt de eenzijdigheid van de pers waar de nadruk ligt op de kwalijke kant zoals verkrachting door en homofobie bij moslims. Ze creëert een breder kader waarbinnen de seksuele rijkdommen en beperkingen van de Islam op een evenwichtige manier aan de orde kunnen komen en een vergelijking met de christelijke traditie kan worden aangegaan.
bron: http://www2.fmg.uva.nl/gl/islam.html

Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 10:21.
Oud 20 juni 2009, 09:55   #37
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Ach, dat is maar een faits divers...
Aan dit soort negativistische klap heeft die jongen niets.

Probeer eens over uw cynisme te komen. En laten we scheiden van de zeuren, de cynici en de compulsieve relativeerders.

Betrokkenheid, dat is de oplossing.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 20 juni 2009 om 10:01.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 09:58   #38
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:

De Marrokaans-Nederlandse schrijver Hafid Bouazza moet je eens lezen als hij schrijft over zijn jeugd in Marokko, en de pederasteriepraktijken van imams in koranscholen.
Oud 20 juni 2009, 11:15   #39
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wordt iedere keer naar de afkomst gezocht achter de criminaliteit, criminaliteit is criminaliteit.
Omdat criminaliteit en afkomst gelinkt zijn.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2009, 11:18   #40
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
De Marrokaans-Nederlandse schrijver Hafid Bouazza moet je eens lezen als hij schrijft over zijn jeugd in Marokko, en de pederasteriepraktijken van imams in koranscholen.
Hoeveel % kans zou er zijn dat de ANTWERPSE koranleraar van 19 in zijn jeugd het slachtoffer was van een koranleraar in Marokko????

zie nogmaals mijn artikel over pederasterie in Noord afrika, van de site van de Universiteit van Amsterdam over Gay en Lesbian studies:

http://www2.fmg.uva.nl/gl/islam.html

Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 11:19.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be