![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe kan het eigenlijk dat het Moslim geloof zoveel mensen kan bekoren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En er lopen overal mensen met een labiel psychisch evenwicht rond die je alles kunt aanpraten, van frisdranken of fast food en urban legends tot de meest hersenloze en wreedste wereldbeschouwingen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 20 juni 2009 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer het westen het nihilisme omarmt, hoe harder de moslims alhier aan hun geloof gaan vasthouden. En hoe meer westerlingen nieuwe of oude geloven gaan omarmen. Het gebeurt onder jullie ogen, en jullie zien het niet.
![]() |
![]() |
#784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#786 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 |
Gouverneur
|
![]() misschien toch wat betere informatie gaan opzoeken. De hadith zijn helemaal geen teksten die door Mohammed geschreven zijn, maar verhalen die door ANDEREN die mohammed rechtstreeks hebben gekend zijn opgetekend en doorgegeven.
En waar zegt zij dat het door Mohammed (pbuh) is geschreven? Misschien beter leren lezen? Daarin wordt net het huwelijk van Mohammed met Aisha aangehaald om te bewijzen dat het is toegestaan om te huwen met kinderen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wou je ook nog iets zeggen?
Of moeten we die tientallen hadiths waarin Aisha zegt dat ze negen was nu NOG eenkeer posten? Nog eens: Mohammed schreef geen hadiths. hadiths zijn verhalen of getuigenissen OVER Mohammed, en zijn pas geldig als de overleveringsketting correct kan worden bewezen. Echt best leuke lectuur soms.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#789 |
Gouverneur
|
![]() Maar de analogie klopt niet helemaal: de inwoners van Sars-la-Buissière vereren Marc Dutroux niet als hun profeet en mw Winter heeft de mensheid niet met een boek opgezadeld waarvan de idiote regeltjes langzaam maar zeker onze westerse maatschappij worden opgedrongen.
En waar wordt de leeftijd van Aisha door de moslims vereerd? ![]() Dat de oorspronkelijke agressie van de islam uitgaat, en dat niet slechts sinds we hier immigranten hebben, maar al veertien eeuwen lang, is geen excuus om een economisch zwakke bevolkingsgroep vijandig te behandelen, maar die groep is zelf het slachtoffer van de ideologie die al 14 eeuwen lang groot onheil over de mensheid brengt, en dat is wel een reden om ze aan de kaak te blijven stellen. Lief, maar hou je medelijden maar voor jezelf. Je lijkt veel tijd te hebben, dus misschien moet je eens reflecteren over wat jou (en vele anderen hier) leidt tot het stalkergedrag betreffende het geloof van andere mensen. Kan je geen hobby zoeken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Soennieten gebruiken de hadith zeker en vast als leidraad om hun leven te leiden naar het voorbeeld van de profeet. Een van de hoofdstukken van de hadith die door Muslim werden verzameld luidt zelfs als volgt: uit: The Book of Marriage Chapter 10: IT IS PERMISSIBLE FOR THE FATHER TO GIVE THE HAND OF HIS DAUGHTER IN MARRIAGE EVEN WHEN SHE IS NOT FULLY GROWN UP http://www.msawest.net/islam/fundame...m/008.smt.html Daarin wordt net het huwelijk van Mohammed met Aisha aangehaald om te bewijzen dat het is toegestaan om te huwen met kinderen. NERGENS (NERGENS) in de ahadith staat dat de leeftijd van Aisha ouder zou zijn dan negen toen Mohammed het huwelijke consummeerde. Misschien kan je Linda Bogaert die hadith even toesturen, want ze heeft haar tekst enkel gebaseerd op een paar apologeten die zich in twintig bochten gewrongen hebben om het kind toch maar ouder te laten wezen, waarom "vergeet" Linda dat er meer dan tien sahih hadith zijn die gewoon bevestigen dat het kind zes was toen ze huwde en negen maanjaren toen het huwelijk werd geconsummeerd? Meer informatie over de ahadith en sunnah vind je ook op deze site (wel Engels) http://www.msawest.net/islam/fundamentals/hadithsunnah/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als jij je ook eens niet langer ging concentreren op negativisme, maar pakweg op het concreet zoeken naar oplossingen en manieren van samenleven?
![]() |
#792 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tof dat je denkt me te kennen, maar dat doe je niet. Trouwens, geen negativisme van mijn kant. Ik lach me een bult als ik zie hoe mensen zich kunnen frustreren omdat ik een bepaald geloof belijd. ![]() Dat geeft blijk van negativisme. Misschien is het tijd om je eigen achterban daarover aan te spreken, in plaats van paranoïde wanen over mij te uiten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 |
Gouverneur
|
![]() misschien toch wat betere informatie gaan opzoeken. De hadith zijn helemaal geen teksten die door Mohammed geschreven zijn, maar verhalen die door ANDEREN die mohammed rechtstreeks hebben gekend zijn opgetekend en doorgegeven.
En waar zegt zij dat het door Mohammed (pbuh) is geschreven? Misschien beter leren lezen? Daarin wordt net het huwelijk van Mohammed met Aisha aangehaald om te bewijzen dat het is toegestaan om te huwen met kinderen. Bewijs dat maar. Moet je echt tot leugens overgaan om je lage betrouwbaarheid op te voeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken van jou alleen wat ik op dit forum zie, en dat is zo goed als uitsluitend defensief geschrijf tegen de islam-bashers. Om één of andere reden verwacht ik meer van jou. Citaat:
En wie is "mijn achterban"? Ik vrees dat ik die niet heb, zelfs geen betekenisvol aantal medestanders al ben ik er wel hard naar op zoek.
![]() |
![]() |
#795 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En verwacht maar niets van mij. Ik draag graag bij tot een positieve kijk op de maatschappij, maar niet met de populatie hier. Velen komen hier slechts om hun frustraties te uiten, zonder meer. Laatst gewijzigd door anoniempje : 20 juni 2009 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
misschien eens op de link drukken, die verwijst gewoon naar de originele echte hadith.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarover blijf je nu zeuren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#800 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb uw 9 punten, alleszins de meeste ervan, keurig weerlegt MET bronmateriaal. Akkoord, ik had enkele keren een kort antwoord klaar, maar enkele van uw beweringen verdienden ook niet beter. Neem nu bijvoorbeeld uw bewering over 'het niet meer mogen opzetten van kerstbomen'. Er is 1 schamel clubje geweest (BOEH!) genaamd, die dat eens hebben voorgestelt. Echter was er geen haan die er naar kraaide. Dat u dit ziet als een vorm van 'bezetting' is voor mij een raadsel. Vervolgens stelde ik mij ook vragen bij uw 9de en laatste punt. De naam 'Mohammed' is idd de meest gekozen naam in Brussel, maar wat dan nog? U wil toch niet gaan beweren dat ELKE Mohammed een geweldadige onderdrukker en/of bezetter is, of wel soms? Mijn excuses, maar ik persoonlijk vind uw 9 punten (waaruit zou moeten blijken dat wij onderdrukt en bezet zouden zijn/worden) niet overtuigend, zelfs lachwekkend. Alsof 5% van de totale Belgische bevolking die andere 95% zou onderdrukken ![]() Ik respecteer uw mening omtrent de islam en zijn aanhangers. Doch ben ik het er op vele punten niet mee eens. U zegt dat u uw mening vorm heeft gegeven gedurende een langere periode. Wel, dat heb ik ook. Natuurlijk heeft de islam als religie zijn mankementen, maar heeft niet elk geloof zijn mankementen? Heeft niet elk mens zijn mankementen? Ik wil maar zeggen dat bepaalde kritiek terecht is, maar op dit forum lijkt het meer op een 'gebash' en dat vind ik niet terecht. Verder mag u mij gerust negeren, maar verwacht niet van mij dat ik u ga negeren. Het is hier ten slotte een discussieforum ![]() |
|
![]() |
![]() |