![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3621 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @Ars nova,
Ik heb heel uw tekst doorlezen, maar ik ga u eerlijk zeggen. Heb even de puf/goesting niet om het volledig quote per quote te woord te staan. Toch wil ik echter wel enkele standpunten beantwoorden. Citaat:
En daar gaan dan al meer dan 75% van de huidige soorten die we "prijsbeesjes" noemen. Dada, weg! Dus waarom een controle op de thc etc uitvoeren? Laat dat gewoon onaangeraakt. Hoe meer thc, hoe sneller je even de joint aan de kant legt om hem vier uur later verder op te blowen. De hoeveelheden van de werkzame stoffen staan echter vermeld bij de betere zaadleveranciers. Citaat:
![]() Daar is de mens slim geworden, door de betere vruchten. Door de vruchten heeft de mens onderscheid gemaakt tussen goed en kwaad, taal ontwikkeld. Maargoed, laatste dat ik er over zei (tegen u) ![]() Hoe een ander met je wiet omgaat zal je dus nooit weten tot de dag je het zelf voor jezelf kweekt he. En net daarom moet ge de mensen de vrijheid geven om zichzelf te voorzien van een eigen wietje. Blowen doet de mens al millennia lang, het zal er niet snel op veranderen... Dus waarom niet meegaan met de flow? "dus legaal"? Neen niet legaal, beginnend met een homegrown gedoogbeleid en terwijl een goei strak plan uitdenken. Wiste da er in California al een automaat staat voor mediwiet, maar het groeien ervan niet mag?+ ![]()
![]() |
![]() |
#3622 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3623 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drugshulpverlening in Vlaanderen kreunt onder wachtlijsten
link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...I&subsection=3 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3625 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3626 |
Minister-President
|
![]() Daar zijn ook veel klanten en de prijzen liggen er zelfs nog hoger.
![]() |
#3627 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedankt, schoofzak!
![]() |
![]() |
#3628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scherp opgemerkt. Al naar de titel van de draad gekeken? Konkluzie: jaaaaren lang zijn er mensen geweest die niet eens "de kans kregen" om naar de hulpverlening te gaan. Nu het gerecht eindelijk eens een beetje zijn werk doet, blijkt hoe groot de mizerie is. Eindelijk de waarheid omtrent het drugsbeleid !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3629 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat nu men eindelijk doorheeft dat drugsverslaafden geholpen moeten worden i.p.v. gestraft, dat de situatie wat zal verbeteren.
![]() |
![]() |
#3630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3631 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Savatage : 23 juni 2009 om 11:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3632 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degenen die ik ken die tafelbier op café drinken doen dit als ze BOB zijn of als ze niet teveel willen drinken of idd voor de smaak.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3634 |
|
![]() Straks gaat ge nog beweren dat mensen meestal alleen voor de smaak alcohol drinken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want verslaafd zijn is geen misdrijf. Het is een (soort) ziekte. Waarvoor je zoals voor elke andere ziekte naar de dokter kunt stappen. Maar die drugsventjes worden wel veroordeeld om gsm's, autoradio's, gps'sen, laptops, autopapieren enz. uit auto's te pikken. Waarbij de eigenaar van de auto nog de ingeslagen autoruit moet vervangen ook. Ze pikken jassen, truien, sakosjen, enz. uit de dansings en uit de kaffees ... zodat ge begot in de kou naar huis kunt ... Ze pikken fietsen en brommerkes en al wat niet te heet is of niet vast staat ... Ze winkelen proletarisch ... als ge begrijpt wat ik bedoel ... en daarvoor vliegen ze in den bak. Allez, nu niet meer, toch niet in Gent. Als ze zich wat gedragen, en als ze zich laten behandelen, dan laat men het zo. Dat, meneer, is de mizerie. en ondertussen: Ze kraken dan maar iets om te slapen, al was het een traphal in een appartement, ze schijten er de boel onder, pikken de kelder nog leeg en zijn dan nog juist op tijd bij den ocmw voor hun "recht" op leefloon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3636 | ||
|
![]() Citaat:
Ook niet onaardig: Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 juni 2009 om 13:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3637 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En 't weer trekt oek op ni veel vandoag.
![]() |
![]() |
#3638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe je van een discussie over wat wiet tot het stereotyperen van regelrecht crackhoergedrag komt.. Willen we ze ineens allemaal afschieten schoofzak? Dat spaart een hoop moeite.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, uiteraard niet. Er zijn er genoeg die het voor de alcohol drinken. Maar alcohol speelt ook een rol in de smaak. Probeer het gerust zelf uit, je zal zien dat de smaak significant verandert van een glas bier met alcohol naar een glas bier zonder alcohol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3640 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat voor zin? Ik wil eindelijk eens een argument horen van jou. Je kwam hier nog altijd niet verder dan "ja maar het is verboden", wat clichés, en een achterhaalde theorie. Doe nu eens je best, geef eindelijk tenminste één (1) argument waarvan je, op een serieuze manier, kan aantonen dat het een minimum aan waarheidsgehalte bevat. Kan je terloops eindelijk vertellen wat je bedoeld met "ingebeeld recht om op een legale manier cannabis te mogen gebruiken"? http://forum.politics.be/showthread....27#post4184227 Je kan ongetwijfeld vertellen wat je zelf bedoeld, hoop ik. |
|||
![]() |
![]() |