![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#163 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() altijd fascinerend om te zien hoe de media een stroom creeert
![]() |
#166 |
Gouverneur
|
![]() Meeste dingen zelfs. Je hoeft niet te kijken hé.
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig van die zelfmoord. Heb ik altijd de lafste manier gevonden om te sterven (sorry dat ik het zo cru moet zeggen, ma het is gewoon zo).
Spijtig dat iemand zo aan zijn einde moet komen. (op welke manier dan ook; trein, slaappillen, verhangen, ...) Laatst gewijzigd door bgf324 : 26 juni 2009 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat op het net staat verdwijnt niet zomaar. En ik denk dat hij dit bedoelde.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 26 juni 2009 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heet dan een 'pseudoniem' volgens mij hoor!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het leven is koud en hard.
probeer te beseffen dat er vandaag nog 2 mensen zelfmoord gepleegd hebben en dat er vandaag in vlaanderen ca 30 een poging ondernomen hebben. velen hier hebben al zwarte sneeuw gezien, velen hier kennen deze situaties in hun omveld. prof kan heel hard klinken maar waarom niet op zijn bedenkingen ingaan? omtrent zelfbeschikking, euthanasie en dergelijke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Gouverneur
|
![]() Correct.
![]() |
#173 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb ooit iemand gered van zelfmoord ,die persoon lag voor mij te sterven. En het enige waar ik aan dacht was, het is zijn keuze waarom zou ik nu de telefoon opnemen en de 100 bellen.
Ik heb het dan toch gedaan, en die persoon is nu getrouwd en heeft kinderen. Achteraf blijkbaar was ik verkeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een uitweg die gebruikt wordt om te ontsnappen uit tal van doolhoven die eigenlijk allemaal bijzonder van mekaar kunnen verschillen en dat voor ieder individu anders is, doch de uitweg is dezelfde. Dat leidt ertoe dat je al snel mensen gaat zien oordelen, terwijl ze eigenlijk onmogelijk kunnen weten wat er in iemands ziel of brein omgaat. Sommige van die doolhoven lijken namelijk in de perceptie van anderen helemaal geen doolhoven te zijn, maar voor de persoon zelf kan het een ware hel zijn. Ik snap dus perfect dat er een belangrijk aantal mensen suïcide als een optie zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Een vriend vroeg ooit aan mij:
Ik zie het niet meer zitten, wat moet ik doen? Pleeg zelfmoord, zei ik. Toen hij het probeerde, had hij door dat hij elk moment uit zijn leven kon stappen, en bijgevolg nog alles in't leven kon proberen. Hij kon toch elk moment eruit. Zijn angsten verdwenen ogenblikkelijk. De persoon is nu gelukkig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of men nu de woorden, zelfbeschikking,euthanasie of wat dan ook gebruikt, iemand heeft er beslist om er een einde aan te maken, voor wat voor reden dan ook. En dat verdient steeds ons medeleven. Of men de reden begrijpt of niet doet er echt niet toe.
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() Ja, roodhaar bedoelt het idd wel goed, daar twijfel ik niet aan. Maar feit is dat men met bepaalde problemen, zeker met gevoelens rond een depressie eigenlijk zo goed als bij niemand terecht kan. En dat is héél erg spijtig want daardoor komen mensen met een depressie helemaal in een isolement terecht.
|
![]() |
![]() |