Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2009, 23:43   #81
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ik ben ervan overtuigd dat dat niet jouw fout is, jongen.

Graag gedaan. Ik help graag mensen die niet genoeg nagedacht hebben voor ze een mening formuleren.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 00:00   #82
PvdV
Partijlid

Standaard

Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat dat niet jouw fout is, jongen.

Graag gedaan. Ik help graag mensen die niet genoeg nagedacht hebben voor ze een mening formuleren.
Dankjewel voor het delen van al u wijsheid pepe. Gelukkig dat er zo oude van dagen als u bestaan die zoveel wijsheid hebben en weten dat ze superieur zijn. Waar zouden we zijn zonder al die helden uit het verleden die ons eens gingen leren hoe we moeten leven. Stalin, Hitler, Mussolini, Napoleon,... allemaal wonderbaarlijke mensen die beter wisten dan wie ook hoe een mens moet leven.
PvdV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 00:03   #83
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PvdV Bekijk bericht
Dankjewel voor het delen van al uw wijsheid, pepe. Gelukkig dat er zo ouden van dagen als u bestaan die zoveel wijsheid hebben en weten dat ze superieur zijn.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 26 juni 2009 om 00:04.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 00:04   #84
PvdV
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hmmm - nee, ik overtreed geen wetten, toch niet dat ik me kan herinneren of bewust van ben.
Hmmm - ja, dat van dat vliegtuig en het land verlaten heb ik al een 10tal jaren geleden gedaan, ik vond Blg. toen al een beetje 'eng' worden.
Hmmm - ja, ik heb ook wel eens schoolreglementen aan mn laars gelapt - laat dát nou net zo leuk wezen aan je schooltijd - maar élke dag opnieuw de schoolreglementen aan je laars lappen zou toch niet zo gezond geweest zijn voor mijn 'schoolcarrière' - maar, ik moet dan ook eerlijk toegeven, ik was een braaf meiske, een makkelijk kind dat zich snel neerlegde bij beslissingen en regeltjes van hogerhand - het heeft me geen kwaad gedaan hoor! IK voel me tenminste NIET naakt zonder hoofddoek. Mijn haar is dan ook ongeveer 1 meter lang - ik zou waarschijnlijk een heel laken nodig hebben! Het gevoel van mijn haren die los in een zomerbriesje wapperen is dan ook (bijna) het heerlijkste wat er is voor mij.
Gelukkig dat u geen oer typische vlaamse non geworden bent, want anders zouden die wonderbaarlijke haren alleen maar wapperen als je een priester aan het bevredigen bent.
Oud 26 juni 2009, 00:08   #85
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dankjewel voor het delen van al u wijsheid pepe. Gelukkig dat er zo oude van dagen als u bestaan die zoveel wijsheid hebben en weten dat ze superieur zijn
...
Citaat:
Gelukkig dat u geen oer typische vlaamse non geworden bent, want anders zouden die wonderbaarlijke haren alleen maar wapperen als je een priester aan het bevredigen bent.
Kijk - en dan - beginnen we te beledigen - typisch voor de volgelingen van de religie van de wrede.
Oud 26 juni 2009, 00:10   #86
PvdV
Partijlid

Standaard

Citaat:
wow, dat deed pijn
U vergeet dat de jeugd het niet zo nauw neemt met de spelling. Het is niet de verpakking die telt maar de boodschap. Vreemd niet?
Oud 26 juni 2009, 00:14   #87
PvdV
Partijlid

Standaard

Citaat:
...

Kijk - en dan - beginnen we te beledigen - typisch voor de volgelingen van de religie van de wrede.
Volgens mij heb ik u NERGENS beledigt. En nogmaals ik ben een overtuigt Christenen (mijn opvoeding was katholiek maar van de kerk moet ik niet zoveel weten). U kan katholicisme gerust een wrede religie (ik geef jezelfs gedeeltelijk gelijk) noemen maar voor zover ik weet heeft Jezus enkel maar over vrede en gelijkheid gepraat.
Oud 26 juni 2009, 00:14   #88
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U vergeet dat de jeugd het niet zo nauw neemt met de spelling.
U zou de jeugd zijn? Sta me toe daar aan te twijfelen. U klinkt extreem sixties/seventies.

Citaat:
Het is niet de verpakking die telt maar de boodschap.
De verpakking zegt veel over de kwaliteit van de boodschap.
Oud 26 juni 2009, 00:24   #89
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij heb ik u NERGENS beledigt. En nogmaals ik ben een overtuigt Christenen (mijn opvoeding was katholiek maar van de kerk moet ik niet zoveel weten). U kan katholicisme gerust een wrede religie (ik geef jezelfs gedeeltelijk gelijk) noemen maar voor zover ik weet heeft Jezus enkel maar over vrede en gelijkheid gepraat.
Indien U Uw opvoeding - opleiding - gehad hebt in een katholieke school zou Uw spelling niet zo abominabel zijn - U zou - volgens mij - heel wat minder D/T en DT fouten maken ook. ... en de inhoud is ook niet 'je van het'.
Cultuurrelativist - zelfhater dan? -10 daarvoor.
Oud 26 juni 2009, 00:33   #90
PvdV
Partijlid

Standaard

Citaat:
Indien U Uw opvoeding - opleiding - gehad hebt in een katholieke school zou Uw spelling niet zo abominabel zijn - U zou - volgens mij - heel wat minder D/T en DT fouten maken ook. ... en de inhoud is ook niet 'je van het'.
Blijkbaar is het katholiek onderwijs niet beter dan het gemeenschapsonderwijs want ik heb toch voornamelijk in het eerste school gelopen. Ik zou kunnen zeggen dat ik van de sms generatie ben maar spijtig genoeg is dit niet zo. Ik ben gewoon dom als het op schrijftaal aankomt. En nee ik voel mij daar niet minderwaardig door.
Blijkbaar vindt u het wel belangrijk om iedereen in vakjes te plaatsen.

PS: was dat een poging om mij te beledigen? U zal toch beter uw best moeten doen want ik heb zeer korte tenen.

Laatst gewijzigd door PvdV : 26 juni 2009 om 00:35.
Oud 26 juni 2009, 00:35   #91
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Cultuur? Hier in't Westen?
Waar?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 00:36   #92
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar is het katholiek onderwijs niet beter dan het gemeenschapsonderwijs want ik heb toch voornamelijk in het eerste school gelopen. Ik zou kunnen zeggen dat ik van de sms generatie ben maar spijtig genoeg is dit niet zo. Ik ben gewoon dom als het op schrijftaal aankomt. En nee ik voel mij daar niet minderwaardig door.
Blijkbaar vindt u het wel belangrijk om iedereen in vakjes te plaatsen.
Nee nee nee dat niet - maar wat ik wél belangrijk vind is onze taal - vooral foutloos te schrijven - zo moeilijk is dat niet - ik zie het als een verkrachting van de taal.
Oud 26 juni 2009, 00:42   #93
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Cultuur? Hier in't Westen?
Waar?
In jouw pet!

Zelfs al hebben we géén cultuur - een non-cultuur dus - dan nog wensen we dat zo te houden - alles wat zich daar niet in kan vinden mag weg hoor - niemand is verplicht om te blijven - ook jij niet flanelle ... zelfs jij niet - vooral jij niet zou ik zelfs durven zeggen.
Weet je - jij weet dat niet - maar voor die non-cultuur, daar hebben MIJN ouders, grootouders, voorouders en voorvaderen voor gevochten, hun leven voor gegeven, hun bloed voor vergoten - NIET om te laten verkwanselen en zéker niet om te laten belachelijk maken door zichzelf overschattende figuren die aan ONS land NIKS hebben bijgedragen - enkel maar op kunnen zeiken!
Oud 26 juni 2009, 00:43   #94
PvdV
Partijlid

Standaard

Taal is er om te communiceren. Zolang we elkaar begrijpen volstaat dat voor mij.
Dialect is typisch vlaams maar is dat niet de ergste vorm van taal verkrachting?
Vreemd dat iets typisch vlaams een hoofdzonde is voor u.
Oud 26 juni 2009, 00:45   #95
PvdV
Partijlid

Standaard

Citaat:
In jouw pet!

Zelfs al hebben we géén cultuur - een non-cultuur dus - dan nog wensen we dat zo te houden - alles wat zich daar niet in kan vinden mag weg hoor - niemand is verplicht om te blijven - ook jij niet flanelle ... zelfs jij niet - vooral jij niet zou ik zelfs durven zeggen.
Weet je - jij weet dat niet - maar voor die non-cultuur, daar hebben MIJN ouders, grootouders, voorouders en voorvaderen voor gevochten, hun leven voor gegeven, hun bloed voor vergoten - NIET om te laten verkwanselen en zéker niet om te laten belachelijk maken door zichzelf overschattende figuren die aan ONS land NIKS hebben bijgedragen - enkel maar op kunnen zeiken!
Die ouders, grootouders, voorouders en voorvaderen hebben zich ook schuldig gemaakt aan taal verkrachting op grote schaal. Waarom hebben ze onze taal zo om zeep geholpen? Op de brandstapel zouden ze moeten beland zijn!

Laatst gewijzigd door PvdV : 26 juni 2009 om 00:46.
Oud 26 juni 2009, 00:48   #96
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Taal is er om te communiceren. Zolang we elkaar begrijpen volstaat dat voor mij.
Dialect is typisch vlaams maar is dat niet de ergste vorm van taal verkrachting?
Vreemd dat iets typisch vlaams een hoofdzonde is voor u.
Taalfouten maken is helemaal NIET typisch Vlaams - U bent de pedalen kwijt.
Oud 26 juni 2009, 00:48   #97
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
In jouw pet!

Ze hebben niet direct gevochten voor een gedegradeerd gedrocht dat het Westen nu is.

De rijke, luie degradanten die nu voortvloeien uit die cultuur zijn te lui om uit hun zetel te kruipen als het erop aankomt.
Dit in tegenstelling tot je voorvaderen.

Zeggen dat ze vochten voor een non-cultuur is een belediging voor die mensen.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2009, 00:52   #98
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Ze hebben niet direct gevochten voor een gedegradeerd gedrocht dat het Westen nu is.

De rijke, luie degradanten die nu voortvloeien uit die cultuur zijn te lui om uit hun zetel te kruipen als het erop aankomt.
Dit in tegenstelling tot je voorvaderen.

Zeggen dat ze vochten voor een non-cultuur is een belediging voor die mensen.
IK beweer niet dat we een non-cultuur hebben - JIJ beledigt MIJN voorouders.
Dat gedegradeerd gedrocht dat het Westen NU is - is hetgeen NIET mag benoemd worden - is niet PoCo - is racisme - áls er al iemand het lef heeft om het te benoemen - wat de reden is van dat gedegradeerd gedrocht!

Laatst gewijzigd door SDX : 26 juni 2009 om 00:54.
Oud 26 juni 2009, 00:53   #99
PvdV
Partijlid

Standaard

Citaat:
Taalfouten maken is helemaal NIET typisch Vlaams - U bent de pedalen kwijt.
Volgens mij is dialect een grote taalfout en dat is WEL typisch vlaams.
Oud 26 juni 2009, 00:54   #100
PvdV
Partijlid

Standaard

btw ik type op een querty toetsenbord en weet niet waar de accenten staan waardoor ik ze ook niet gebruik (wou je gewoon maar voor zijn).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be