![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
t kan bijna niet anders, want idd ik zie niks van meerwaarde die die mensen hier zouden brengen. Niet dat dat per se moet. En zij vinden hier wel een bepaalde meerwaarde. Maar dat men toch stopt met te lullen. Die mensen verrijken hier niks, nul de botten. De boel verarmen daarentegen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe verrijk JIJ ons land met Uw aanwezigheid Pist*on??? Geweldige posts met nog 5 andere in de maatschappij verdwaalde lieden die niet met de realiteit omkunnen?? Leg eens uit... Mond vol tanden? ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 22 juni 2009 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Bwaaa laat ons zeggen dat ik al 20 jaar braaf elke dag op^m'n werk sta en daarmee dan nog eens de bevolking dien. Dus ook al 20 jaar de staatskas en sociale zekerheid spijs. Net zoals mijn vader en grootvader deden; Dus da's dubbel winst. Ik betaal belastingen èn men moet mij geen uitkering betalen. Dus. Nu jij. Laten we dat eens nagaan he!? Hoeveel van onze politiek correcten verdienen wat aan wat en hoeveel geven ze af aan de maatschappij? en hoeveel geven ze zelf aan bvb immigrantenorganisaties of vangen ze op hun kosten he! niet op de rug van de gemeenschap, illegalen op?
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik had het over dat ik geen meerwaarde of verrijking herken in de komst van al die immigranten. werken sommigen zegt u? en ze dragen ook af? Leuk, maar da's geen verrijing me dunkt, een belg had dat wel in hun plaats gedaan; Neenee, ik vraag naar de eigenlijke verrijking die die groep islamieten ons brengt.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 juni 2009 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het enige dat die mensen hier brachten was een hoop, nog goedkoper werkvolk. en een hoop miserie natuurlijk.
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() het klinkt mss erg , maar ik ben echt op die rellen aan het wachten .maar die zullen hier nooit komen omdat de mensen in de kleuterschool al geindoctrineerd worden .
en diegene die tegen de multikul zijn , durven het vaak niet eens te zeggen uit angst aangevallen te worden door diezelfde personen van wie men verondersteld dat ze onze cultuur verrijken en prinsesje , ja ik ben terug ![]() ![]()
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Ideologische wandelclubs, altijd lachen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben die betogers allemaal kort haar en zijn ze zo glad geschoren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |