![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Yasmine
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfft... niet zo veel. ff denken...
* 2 x T/W - een keertje met de trein (nooit meer) en een keertje via de camping (nooit meer) wel toen Therapy? als beginnend bandje leren kennen en er de fantastische Troublegum CD aan overgehouden. Maar al bij al is een dag hersendood zitten puffen bij 30 graden en dan nog in volle zon niets voor mij. * Das Ich in Gent * Goethes Erben (Schattendenken) in Gent Het eerste item toont dat ik me nog enkel tussen een hoop zweetoksels begeef als ik het echt de moeite vind. Dus zeker geen festivals meer voor me. Spijt van gemiste optredens? Ja hoor. o.a. U2 toen de nek van Bono nog niet breder was dan zijn zonnebril. En Metallica had ik ten tijde van The Black Album ook wel eens live willen zien. En de live versie van "Bridge over troubled water" van Simon and Garfunkel" is wat elk wat romantisch ingesteld persoon had moeten kunnen meemaken. Verder zeker het prachtige concert "Nights from the Alhambra" van Loreena McKennitt... vliegangst maakte dat ik er niet naartoe wou maar achteraf op DVD gezien is het iets waar je moest zijn gewoon. Een DVD kan haar stem en perfectie niet vatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, ik ga er even op letten of ik Heftruck en zijn compagnon vandaag niet tegen het lijf loop op Graspop.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Veel te veel om op te noemen en alles minstens vijf jaar geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() The Dubliners
Clannad Urban Trad Reba McYntire Nog in mijn vroegere periode: Bon Jovi Billy Idol Laatst gewijzigd door Boadicea : 27 juni 2009 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Tijdens de vorige eeuw: Mud, een hoop Brazilianen (o.a. Marisa Monte) op een festival in Brussel.
Deze eeuw: Jay-Z, Jazzy Jeff (vroegere kompaan van Will Smith) en een handvol dj's van wie ik de naam vergeten ben. Nipt gemist: Linkin Park. Laatst gewijzigd door forzaflandria : 27 juni 2009 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() weezer in 1995 op pukkelpop.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn... Therapy? is er 2 tot 3 keer geweest. En ik had toen nog geen weet van een limburgse Viking
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Beste concerten ooit...
1) Elk concert dat ik van Eric Clapton heb mogen meemaken. Eric = God 2) Prince, vooral de laatste 10 jaar. Prince = also God.
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Véél te veel om op te noemen! Maar hierbij toch een poging.....
Alison Moyet (mijn eerste concert), Dire Straits, Prince, Texas, Pixies, R.E.M., Lou Reed, Joe Jackson, Elvis Costello, Nick Cave & The Bad Seeds, Mano Negra, Midnight Oil, Bryan Adams, Urban Dance Squad, Red Hot Chili Peppers, Luka Bloom, Smashing Pumpkins, Black Crowes, Faith No More, Lenny Kravitz, Neil Young & Crazy Horse, Neil Young + Booker-T & the MG's, Neil Young & Pearl Jam minus Eddy Vedder, Pearl Jam, Metallica, Green Day, Foo Fighters, NoFX, Cypress Hill, Biohazard, Pennywise, Heideroosjes, dEUS, Senser, Rancid, Hole, Slayer, Machine Head, Sepultura, Flogging Molly, The Dubliners, The Police, Iggy & The Stooges, Danko Jones, Dropkick Murphys, The Prodigy, Chemical Brothers, CPeX, The Scabs, Golden Earring, Rowwen Hèze, Paul Simon, Sinead O'Connor, Rammstein, Lamb, Sonic Youth, Radiohead, Korn, The Cure, Therapy?, Molokko, Placebo, Kraftwerk, Franz ferdinand, Starsailor, Underworld, Faithless, Live, Björk, White Zombie, Sick Of It All, Slipknot, Static-X, Mudvayne, Papa Roach, Soundgarden, The Offspring, Rage Against The Machine, Channel Zero, Garbage, Front 242, Primus, Tool, Stone Temple Pilots, Afghan Whigs, Henry Rollins Band, The Levellers, Mogwai, Helmet, Beck, Buffalo Tom, Grant Lee Buffalo, Monster Magnet, Marilyn Manson, Dog Eat dog, Herman Brood and his Wild Romance, Liquido, Eels, Interpol, en ik vergeet er nog ongelooflijk veel. De meesten gezien op de weides van Torhout, Werchter & Hasselt. Enkelen ook in grote en kleinere concertzalen. Meest memorabele concerten: Slayer (Vorst Nationaal, 1994), Pixies (Werchter, 1989), Metallica (Werchter 1993, en daarna nog 8 keer), Soundgarden (Hasselt, 1995), Pearl Jam (Arnhem 2006), Elvis Costello (Werchter, 1989), Pennywise (Hof Ter Lo, 2000) Spijtig genoeg nooit gezien: The Ramones, Nirvana, Pink Floyd Hoop ik ooit nog te zien: Iron Maiden Misschien toch maar eens naar Graspop gaan volgend jaar... (50% kans dat ze komen ![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 29 juni 2009 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ze er volgend jaar gewoon weer zullen staan. Het is waarschijnlijk niet voor niets dat Lauren Harris (dochter van, en iemand wiens muziek niet om aan te horen is) dit jaar weer op de affiche stond. Verplichting van de organisatie aan Maiden wellicht, in afwachting van...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() één van de beste optredens ooit: apocaliptica
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die speelde nochthans herhaaldelijk op het prachtige belgisch-limburgse festival jazz bilzen. http://www.youtube.com/watch?v=SSdSEaI8y4c mijn vader was bij de aanwezigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote festival in de schakel heb ik ook gemist, ik was toen op vakantie op Terschelling. Allman Brothers en Doobie Brothers. http://www.bluesforum.nl/smf/index.php?topic=1221.0 Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 3 juli 2009 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Oa. de grote Jean Michel Jarre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() Bob Dylan, the Scabs, De Kreuners, Bart Peeters en the radio's, De nieuwe snaar, Najib AMhali, Geert Hoste.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Kids vind ik ook wel goed te horen.