![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
174 | 64,21% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
97 | 35,79% |
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja sorry, het liet me denken aan de rechten van de islamitische vrouw.
die hebben ook zoveel van die rechten die wij niet als dusdanig herkennen. laat maar, het zou te ver off topic geraken. Maar het recht om niet te luisteren of te kijken ligt in die lijn. (alhoewel islamitische vrouw dat recht dus niet hebben! die moéten luisteren naar hun echtgenoot )
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() Dus verder dan een 'wat je zegt ben je zelf' komt u niet meer. Doorgaans toch een teken van het pleidooi verloren hebben, veelal gepaard gaand aan beperkte capaciteiten.
Gewoon toegeven dat provoceren en beledigen wel degelijk onder de vrijheid van meningsuiting valt, zult u natuurlijk nooit doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bron: http://www.nrc.nl/kunst/article17322...kunst_verboden Bron: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...leID=G9122V7RV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn stelling is dan: hoe meer immigranten er komen des te slechter het is voor het milieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit het eerste artikel: Citaat:
En uit het tweede artikel: Citaat:
Welnu, van Club Brugge zou men eventueel nog kunnen stellen dat die in 'eigen huis' de regels mogen bepalen, zelfs al gaan die tegen de vrijheid van meningsuiting in, maar van deelgemeente Charlois (in Rotterdam) alvast helemaal niet. Als dat voorbeeldje van Charlois al iets zou bevestigen, dan is dat enkel de angst voor de inmiddels bekende en beruchte ellenlange woestijntenen van de aanhangers van een bepaalde 'verrijkende' religie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel me de vraag of we deze draad met bijhorende poll ook nog zouden gehad hebben, moesten alle migranten zich hier perfect gedragen.
Misschien moeten we eens de vraag stellen: zijn er in ons land teveel lastige vreemdelingen, in plaats van de vraag in het generaal te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien de hier aanwezige "lastige" vreemdelingen zich normaal zouden gedragen zoals al eeuwenlang de norm is: "When in Rome do as the Romans do" dan hadden we effektief veel minder problemen gehad. Net zoals we minder problemen hebben met het gros van de niet-islamitische vreemdelingen die hier komen aanwaaien en binnen één generatie gewoon geïntegreerd dan wel geassimileerd zijn, zonder verdere poespas.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Banneling
|
![]() net gezien op tv : zanger Chaled de kled stelt integrisme gelijk met racisme en fascisme
ze mogen van mij gerust op hun strepen staan , maar dan in hun land |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel generaties moet je hier wonen voordat Vlaanderen je 'eigen land' is?? Stop nu eens met dat zeuren over 'eigen land' dat is niet meer relevant! Ik durft zelfs zegen dat de Islam evengeod deel uitmaakt van de 'Europese cultuur'... ![]() ![]() ![]() ![]() Ga eens naar Spanje.... De Islam maakt deel uit van het Spaanse erfgoed/cultuur!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() de Moren hebben Spanje veel te lang bezet en als we niet uitkijken is't weer van dattem
ik kan niet genoeg benadrukken dat voorkomen beter is dan genezen |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam zal nooit deel uitmaken van de Europese cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 27 juni 2009 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Moren hebben de Spaanse cultuur weldegelijk beinvloed, voor meer dan 8 eeuwen. Dat kan u moeilijk ontkennen.
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 27 juni 2009 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Partijlid
|
![]() ik moet wss niet eens meer zeggen wat ik gestemd heb
![]() eigen land is trouwens het land van oorsprong . al wonen ze hier 100 generaties lang , dit zal nooit hun land worden
![]() |
#479 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Europa en haar waarden staan haaks op de politieke religie genaamd Islam. Grote groepen Westerlingen weigeren dit eenvoudige feit te erkennen, maar er komt een tijd dat men een keuze zal moeten maken. Europa of Islam. Trouwens waarom moet de Aziatische Islam naar Europa komen? Ze hebben ginder toch een plaats voor hun levensstijl, wat komen die hier eigenlijk zoeken als ze onze levensstijl zo afkeuren en hun eigen gebruiken willen behouden. Blijf dan gewoon thuis, hé. Of is er een andere reden dat ze naar hier komen... ![]() Laatst gewijzigd door Wolf : 28 juni 2009 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Mijn vraag aan jouw: "wanneer is het uw/jouw land?" |
|
![]() |
![]() |