![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al heel de week!
zit ik hier te zwoegen over mijn papierberg om mijn belastingsgegevens te vinden, vind ik ze! wil ik een ferme pint drinken om dit te vieren..... FLOEPS ineens alles vol met dondervliegskes die mijn pint aanvallen! $ ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ren voor je leven meid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ze dan al bier aanvallen moet ge er iets tegen doen ... Pak uwe velo , en rijdt wat rondjes in den tuin met je mond open , binnen het uur hebt ge genoeg gegeten en is uw bier al wat veiliger ... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bier is haram ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 juni 2009 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je vooraad groot is dan kan je er drie of vier zetten over het huis.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 juni 2009 om 15:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stigmatiseren van dondervliegjes zou verboden moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Genen alkool verspillen gij hé ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben ook last van een invasie dondervliegen: onze elektrische tennisraket draait overuren!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mwah... zo'n fles kan soms te oud worden. Heeft die nog nut...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() porto te oud laten worden? hoe doe je dat?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bon! ik zal eens testen (MET AZIJN) heb zo'n ouderwetse vliegenvanger ! eens zien wat het doet
thx - ik wist niet dat het met azijn ook ging. (indachtig het spreekwoord: ge vangt geen vliegen met azijn.... is het dan toch niet waar?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb ik al geprobeerd jong! met één vlieg komen ze een heel seizoen toe.
maar allez, raar maar waar: ik heb mijn wespenpot/vliegenvanger dus gevuld met azijn, en het spreekwoord is juist: je vangt geen vliegen met azijn, maar als ge die pot dus in de buurt van uw pint zet HEBT GE OOK GEEN DONDERVLIEGSKES MEER!!!! jeuheu! bedankt Jazeker! allez, tot hiertoe hé, wel straf zenne. ik zit nu wel in de stank van den azijn, maar kom
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schiet het wat op met de aangifte? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zet een appel op 20 meter en op je terras tafel leg je een zandzak, daarop en luchtgeweer met een 6-12x42 kijker of iets in die trent, dan schiet je op de vliegjes.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn glas drijven ondertussen na twee dagen (met azijn) al 10 drosophilas. Ik had er nochtans geen klevertje "racistpolitics.be" opgezet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 juni 2009 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel, ik heb dus alle papierkes eindelijk gevonden.... bleek dat de belangrijkste al IN de envelop zaten (soms verbaas ik mezelf) en het is vandaag de 28ste hé?
de postdatum geldt toch? ... niet? voor dat tax on web gedoe moet ge toch eerst iets aanvragen van code of zo? neen? anders ? iemand die me uitleg wil geven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2009 om 16:27. |
![]() |
![]() |