Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2009, 04:54   #61
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
winkels van vrouwendingen haten rijke homos : zij verdienen er niets aan , alleen de Makro kan er af en toe een doos 24 x potje vaseline aan kwijt
Dat zal het zijn: "Gezond Vlaanderen" werkt in een dameslingeriewinkel of de Body-shop...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 31 maart 2009 om 04:55.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 09:34   #62
Heiden
Vreemdeling

Standaard

Sommige homoseksuelen kunnen inderdaad "genezen" worden, al vind ik dat dat cru gezegd is. In het vorige semester hebben we dat even aangehaald: bij sommigen zou homoseksualiteit ontstaan omdat ze in hun vroegste kindheid het oedipuscomplex niet overwonnen hebben. Je weet wel: de kleine jongen eist alle aandacht van de moeder (ouder van andere geslacht) en gaat de vader (of: ouder van hetzelfde geslacht) als rivaal beschouwen. Dit complex moet overwonnen worden: de jongen moet de vader oftewel gaan vrezen oftewel bewonderen(wat de beste oplossing is uiteraard). Wordt dit niet overwonnen, kan het gebeuren dat de jongen, voor wie de uitsluitende aandacht van zijn moeder natuurlijk uitgesloten is, zich gaat identificeren met wat hij begeert, zover zelfs dat hij alles gaat overnemen van zijn moeder, zo ook de geaardheid...
De homoseksuelen van hen die het oedipuscomplex niet overwonnen hebben is dus anders dan dat van mensen bij wie dat nu eenmaal van nature is, en zou dus in principe weer ongedaan kunnen worden gemaakt. Ongeacht de ethiek omtrent homoseksualiteit.
Maar dat elke homo genezen kan/moet worden, lijkt me een idioot idee.

Dat sommige homo's zo te pronk lopen met hun geaardheid en getrainde lijfen in gayparades, is ook voor andere homo's een bron van ergernis, en niet alleen uit frustratie ofzo. Er zijn echt heel wat homo's en lesbiennes die niet enkel met hun geaardheid geïdentificeerd willen worden. En dat hetero's niet met hun geaardheid prat gaan, is wel evident, aangezien zij de biologisch voordeligere en normatief aanvaardbarere geaardheid hebben. Maar er zijn ook genoeg echte venten en pussydolls die er op prat gaan hoeveel ze er gehad hebben.
Heiden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 13:26   #63
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heiden Bekijk bericht
Sommige homoseksuelen kunnen inderdaad "genezen" worden, al vind ik dat dat cru gezegd is. In het vorige semester hebben we dat even aangehaald: bij sommigen zou homoseksualiteit ontstaan omdat ze in hun vroegste kindheid het oedipuscomplex niet overwonnen hebben. Je weet wel: de kleine jongen eist alle aandacht van de moeder (ouder van andere geslacht) en gaat de vader (of: ouder van hetzelfde geslacht) als rivaal beschouwen. Dit complex moet overwonnen worden: de jongen moet de vader oftewel gaan vrezen oftewel bewonderen(wat de beste oplossing is uiteraard). Wordt dit niet overwonnen, kan het gebeuren dat de jongen, voor wie de uitsluitende aandacht van zijn moeder natuurlijk uitgesloten is, zich gaat identificeren met wat hij begeert, zover zelfs dat hij alles gaat overnemen van zijn moeder, zo ook de geaardheid...
De homoseksuelen van hen die het oedipuscomplex niet overwonnen hebben is dus anders dan dat van mensen bij wie dat nu eenmaal van nature is, en zou dus in principe weer ongedaan kunnen worden gemaakt. Ongeacht de ethiek omtrent homoseksualiteit.

Dat sommige homo's zo te pronk lopen met hun geaardheid en getrainde lijfen in gayparades, is ook voor andere homo's een bron van ergernis, en niet alleen uit frustratie ofzo. Er zijn echt heel wat homo's en lesbiennes die niet enkel met hun geaardheid geïdentificeerd willen worden. En dat hetero's niet met hun geaardheid prat gaan, is wel evident, aangezien zij de biologisch voordeligere en normatief aanvaardbarere geaardheid hebben. Maar er zijn ook genoeg echte venten en pussydolls die er op prat gaan hoeveel ze er gehad hebben.

Die theorie is nu toch al een paar decennia achterhaald, hoor. Alle behandelingswijzes die ze in het verleden uitgetest hebben om holebi's te "genezen" (oedipuscomplexstimulatie, psychotherapie, electrische schokken, duiveluitdrijvingen en andere vormen van psychologische en fysieke marteling) zijn allemaal mislukt. Waarom? Omdat je evenmin van een holebi een hetero kan maken (of omgekeerd) als van een leeuw een wolf.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 31 maart 2009, 13:39   #64
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

bestaat er dan eens een mogelijke oplossing voor de overbevolking gaan we dat ook nog naar de vaantjes helpen.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 13:43   #65
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En toch bestaat homosexualiteit in de dierenwereld nét zo goed als in de mensenwereld...

Alles is normaal,alleen Uw reactie niet....
Konijnen zijn biseksueel, heb ik al gezien, die kruipen overal op. Ik herinner me een dwergkonijntje dat mijn zoon mee naar huis gebracht had, zo een huiskonijn . We lieten die met onze katten spelen, en hij wou die zelfs bekruipen. Mijn kater was oprecht geshockeerd We hebben dat konijn toen " Nik-nik " genoemd.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 13:44   #66
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
In verscheidene culturen wordt alleen een man die zich laat penetreren als homosexueel beschouwd; dit kan uiteraard invloed hebben op "statistieken".
http://homo.nieuwslog.nl/article/hom...krachting.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit

http://holebi.info/phpnews/kortnews....llnews&id=2422
En de rest durven er niet voor uitkomen !
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 13:59   #67
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
En de rest durven er niet voor uitkomen !
Mogelijk; ik heb geen notie van geaardheid en bedoelingen van de informatieleveranciers en nog minder acht ik mijzelf tot oordelen bevoegd.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 31 maart 2009 om 14:00.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 18:48   #68
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Homosexuelen zijn vooral fier op hun geaardheid! Dat zie je meer en meer in het openbaar: homo's lopen er te koop mee met hun geaardheid, je ziet al van 500 m afstand wie homo is of niet!
Om van al die heterokoppeltjes nog maar te zwijgen... Die doen dat natuurlijk ook omdat ze fier zijn heteroseksueel te zijn. Die doen dat natuurlijk niet omdat ze gewoon geil staan van elkaar.

Citaat:
Lopen hetero's te koop met hun geaardheid? Neen! zij gedragen zich normaal en hun geaardheid komt niet ter sprake.
Hun geaardheid wordt als evident beschouwd. Als homoseksueel moet je altijd het vermoeden van heteroseksualiteit weerleggen. Als heteroseksueel stelt er zich op dat vlak geen probleem.

Citaat:
Het "homo-dierenrijk": nog maar eens een provocerende actie van de linkse partijen: het zou niet slecht zijn deze "homosexuele dieren" op de kermis te plaatsen bij de attractie "sterk afwijkende dieren".
Het zijn natuurlijk de linkse partijen die sommige pinguïns het lesbianisme hebben aangepraat!

Citaat:
Tenslotte de link naar pedofilie: er zijn % meer homo's dan hetero's die pedo-neigingen krijgen na een bepaalde periode. Ik denk dat vooral oudere homosexuelen die geen jongere partner meer kunnen vinden,deze richting uit gaan!
Ik zie dat je daar uitvoerig onderzoek naar hebt verricht. In welk vaktijdschrift publiceer je je bevindingen zoal?

Citaat:
Als ik al deze kenmerken opnoem,is het inderdaad tijd voor een therapeutische behandeling voor deze personen!
Er viel mij iets soortgelijks in bij het lezen van dit ononderbouwd, met spuug aan elkaar gelijmd betoog...
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 19:15   #69
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Konijnen zijn biseksueel, heb ik al gezien, die kruipen overal op. Ik herinner me een dwergkonijntje dat mijn zoon mee naar huis gebracht had, zo een huiskonijn . We lieten die met onze katten spelen, en hij wou die zelfs bekruipen. Mijn kater was oprecht geshockeerd We hebben dat konijn toen " Nik-nik " genoemd.
Dolle pret in de wigwam zo te horen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2009, 20:57   #70
Dude87
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Says who? Homoseksualiteit was, is en blijft een afwijking van de norm. In de dierenwereld zou men het toch ook niet normaal vinden dat bijvoorbeeld een groep leeuwen plots compleet weigert om het nog met leeuwinnen te doen.
Is linkshandigheid, rood haar, een handicap, mensen met een laptop, ... dan ook allemaal een afwijking van de norm?

En zou het nodig zijn dat te veranderen als dat zo is?
Dude87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 00:49   #71
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude87 Bekijk bericht
Is linkshandigheid, rood haar, een handicap, mensen met een laptop, ... dan ook allemaal een afwijking van de norm?

En zou het nodig zijn dat te veranderen als dat zo is?
[Uh-Huh]Een laptop bezitten was, is en blijft een afwijking van de norm. In de dierenwereld zou men het toch ook niet normaal vinden dat bijvoorbeeld een groep rosse linkshandige leeuwen in een rolstoel plots op internet begint te surfen op hun laptop.[/Uh-Huh]
Oud 2 april 2009, 14:42   #72
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alé dit verhaal toont weer maar eens aan dat mensen niet veel verschillen van de kornijnen!
Oud 3 april 2009, 10:17   #73
Heiden
Vreemdeling

Standaard

Fozzie, ik wil ook helemaal niet van elke holebi een hetero maken. Ik heb de indruk dat sommige mensen al kwaad worden als je ook maar een slecht ding over kwetsbare minderheidsgroepen zegt!

Ik zei duidelijk, bij sommigen is homoseksualiteit misschien een gevolg van een niet overwonnen oedipuscomplex. Sommige transseksuelen blijken het zich toch ook maar in te beelden, transseksueel te zijn. En bij zo'n mensen kan dat toch wel veranderd worden. Niet dat dat moet, natuurlijk.
Ik zei bij sommigen, bij sommigen.

En btw waarom quote je heel mijn bijdrage als je er meteen op antwoordt? Dat vind ik zo'n lastige gewoonte op fora!
Oud 3 april 2009, 10:18   #74
Heiden
Vreemdeling

Standaard

Fozzie, ik wil ook helemaal niet van elke holebi een hetero maken. Ik heb de indruk dat sommige mensen al kwaad worden als je ook maar een slecht ding over kwetsbare minderheidsgroepen zegt!

Ik zei duidelijk, bij sommigen is homoseksualiteit misschien een gevolg van een niet overwonnen oedipuscomplex. Sommige transseksuelen blijken het zich toch ook maar in te beelden, transseksueel te zijn. En bij zo'n mensen kan dat toch wel veranderd worden. Niet dat dat moet, natuurlijk.
Ik zei bij sommigen, bij sommigen.
Eva Pauwels bijvoorbeeld, die is toch enkel lesbisch om op te vallen

En btw waarom quote je heel mijn bijdrage als je er meteen op antwoordt? Dat vind ik zo'n lastige gewoonte op fora!
Oud 5 april 2009, 19:32   #75
Sociaal Accidentje
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eschaton ß Bekijk bericht
Edit: bij nader inzien was dit een idiote commentaar van mij, want hoe meer gays, hoe meer pussy voor de simpele gast als ikzelf
Je vergeet de lesbo's, ook zij hebben recht op hun poesje.
en op het vet gedrukte ga ik niets zeggen .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Eerst zetten we in de wet dat iedereen mag geloven in zijn onsterfelijk superwezen met bovennatuurlijke krachten naar keuze en als dan iemand zegt, mijn God vindt homo's slecht en niet gelijkwaardig, dan zou dat ineens niet meer mogen ofwat?
Wij leven in een seculiere samenleving met respect voor ieders geloofsovertuiging, politieke ideologie, geaardheid and so on. Trouwens "jouw god" (ja ik geef hem geen hoofdletter) wil toch liefde en vrede? Vermoedelijk hebben zijn aardse vertegenwoordigers dat gezegd. 1 reactie: the management has failed today.

Citaat:
In samenlevingen die negatief staan t.o.v. homo's, bijvoorbeeld islamitische, komen ze ook veel minder voor. God zij dank. Want tegenwoordig lijkt bijna iedereen in het westen een pervers of losbandig leven te leiden.
Kindje toch, als je kan lezen dan raad ik je het boek "Onder mannen. Het verzwegen leven van Marokkaanse homo's" van Catherine Vuylsteke aan, of een Iraans onderzoek waaruit blijkt dat bijna 10% van de mannen of vrouwen al met iemand van het eigen geslacht seks heeft gehad of een relatie met iemand van hetzelfde geslacht heeft Hierzo . Homo's komen voor in alle culturen en delen van de geschiedenis. Deal with it. Gelukkig dat hetero's zich allemaal zo goed gedragen of het zou hier een echt zootje worden.

Citaat:
Says who? Homoseksualiteit was, is en blijft een afwijking van de norm. In de dierenwereld zou men het toch ook niet normaal vinden dat bijvoorbeeld een groep leeuwen plots compleet weigert om het nog met leeuwinnen te doen.
Nou er zijn wel een heel aantal bewijzen dat dat in het dierenrijk ook gebeurt. Pinguïns en flamingo's adopteren soms eitjes om de jongen groot te brengen. Koeien liefkozen elkaar ook wel, als je wil zoek ik wat bewijzen voor je op.

Citaat:
1)Homosexuelen zijn vooral fier op hun geaardheid! Dat zie je meer en meer in het openbaar: homo's lopen er te koop mee met hun geaardheid, 2) je ziet al van 500 m afstand wie homo is of niet!

3) Lopen hetero's te koop met hun geaardheid? Neen! zij gedragen zich normaal en hun geaardheid komt niet ter sprake.

4) Het "homo-dierenrijk": nog maar eens een provocerende actie van de linkse partijen: het zou niet slecht zijn deze "homosexuele dieren" op de kermis te plaatsen bij de attractie "sterk afwijkende dieren".

5) Tenslotte de link naar pedofilie: er zijn % meer homo's dan hetero's die pedo-neigingen krijgen na een bepaalde periode. Ik denk dat vooral oudere homosexuelen die geen jongere partner meer kunnen vinden,deze richting uit gaan!
1) Gay pride noemt dat. En als je daar die jaarlijkse tocht mee bedoelt, oké die gaat er mss wat over maar niet alle homo's zijn zo.
2) Kerel als je mij en mijn exvriend naast elkaar ziet lopen dan zie je dat niet direct. Oké, de typenichten, die herken je zo, maar van velen zie je het niet (ik ook niet, wat het soms moeilijk maakt voor mij )
3) Hetero's die openbaar kussen (of muilen), handje in handje lopen, knuffelen, naar de vrouwen fluiten en zeggen "amaj die heeft schoon t*tten, daar wil ik mijn vlees in steken. Gelukkig dat hetero's zich ten allen tijde gepast gedragen.
4) Mag ik jou in het kraam er naast zetten met "levend bewijs van Mens Dom"?
5) En wie verkracht jonge meisjes. Inderdaad, hetero's. Daar gaat je argument.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
winkels van vrouwendingen haten rijke homos : zij verdienen er niets aan , alleen de Makro kan er af en toe een doos 24 x potje vaseline aan kwijt
Komkom, aan heteromannen verdienen ze toch ook niets. Trouwens dat van ons wordt gecompenseerd door de lesbo's . En vaseline is trouwens niet zo goed, dat beschadigt het condoom. Je gebruikt voor veilige seks beter een glijmiddel op basis van siliconen of water.

Alstublieft, dankewel.
Sociaal Accidentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 20:47   #76
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Fijn dat je hiervoor een profiel aanmaakt, maar persoonlijk vind ik het tijdverlies om met onderontwikkelde homohaters in discussie te gaan...
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2009, 21:12   #77
Sociaal Accidentje
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Fijn dat je hiervoor een profiel aanmaakt, maar persoonlijk vind ik het tijdverlies om met onderontwikkelde homohaters in discussie te gaan...
Als maatschappelijk accident weet ik dat het soms moeilijk is, maar ik ga uit van groei van de mensen en dat we met iedereen wel iets kunnen bereiken. Verdomde geiten wollen sokken zever uit mijn opleiding
Sociaal Accidentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 21:35   #78
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens de "genezen" homo's voelen ze zich een pak beter, ze schamen zich nietmeer,etc...
Nogthans is dat voor 99% van de gevallen net het gevoel dat ze krijgen bij outing.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 22:03   #79
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Nogthans is dat voor 99% van de gevallen net het gevoel dat ze krijgen bij outing.
²

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2009, 22:04   #80
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
de psycholigische wetenschap heeft het oedipuscomplex van sifmund fraud al een hele tijd opgelost. (bron)

Citaat:
iedere mens heeft een heel unieke sexualiteit die het een combinatie is van unieke factoren, ontstaan uit zijn heel unieke genetische constitutie en zijn nog uniekere eigen levensgeschiedenis.

Citaat:
maar dat iedere hetero genezen kan/moet worden, lijkt me een idioot idee.

Citaat:
Dat sommige homo's zo te pronk lopen met hun geaardheid en getrainde lijfen in gayparades, is ook voor andere homo's een bron van ergernis, en niet alleen uit frustratie ofzo. Er zijn echt heel wat homo's en lesbiennes die niet enkel met hun geaardheid geïdentificeerd willen worden.
wie de geschiedenis van de gay prides kent, weet dat de optocht ontstond als een betoging. vanaf 1990 werd deze betoging eerst tweejaarlijks, daarna jaarlijks herhaald. hoewel ik het soms leuk vind om al dat moois door de straten van brussel te zien stappen, had ik zelf liever gehad dat er minstens evenveel spandoeken meeliepen. want er moet nog veel gebeuren op deze wereldbol voor holebi's echt vrij zijn.

364 dagen per jaar is brussel van de hetero's, zij zijn heel opvallend aanwezig en domineren op tal van manieren (reclameposters, heterokoppels hand in hand, machisme...) het straatbeeld. één zaterdag per jaar worden de holebi's (van de ingeoliede spierbundels op de praalwagens tot de trouwe militanten van de holebifederatie (nu çavaria), van de leernichten op hun moto tot de getrouwde lesbische mama's) zichtbaar in brussel, en ineens maken die hetero's zo'n herrie.

mogen wij dan nooit in hun zandbak spelen?

Citaat:
En dat hetero's niet met hun geaardheid prat gaan, is wel evident, aangezien zij de biologisch voordeligere en normatief aanvaardbarere geaardheid hebben. Maar er zijn ook genoeg echte venten en pussydolls die er op prat gaan hoeveel ze er gehad hebben.
iedere hetero gaat met zijn geaardheid prat, het valt gewoon niet op. de hele wereld is hetero (ik bedoel dat de wereld een hetero-wereld is, niet dat iedereen op de wereld hetero is). wanneer mensen me niet kennen, ben ik voor hen net zo lang hetero tot ik zelf zeg dat het niet zo is. heteroseksualiteit is niet alleen een seksuele voorkeur, het is ook een sociale en culturele norm geworden. het is een norm die tal van mensen nog steeds uitsluit uit de wereld van de zogenaamd normalen.

vrede,

redwasp

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be