![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 31 maart 2009 om 04:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Sommige homoseksuelen kunnen inderdaad "genezen" worden, al vind ik dat dat cru gezegd is. In het vorige semester hebben we dat even aangehaald: bij sommigen zou homoseksualiteit ontstaan omdat ze in hun vroegste kindheid het oedipuscomplex niet overwonnen hebben. Je weet wel: de kleine jongen eist alle aandacht van de moeder (ouder van andere geslacht) en gaat de vader (of: ouder van hetzelfde geslacht) als rivaal beschouwen. Dit complex moet overwonnen worden: de jongen moet de vader oftewel gaan vrezen oftewel bewonderen(wat de beste oplossing is uiteraard). Wordt dit niet overwonnen, kan het gebeuren dat de jongen, voor wie de uitsluitende aandacht van zijn moeder natuurlijk uitgesloten is, zich gaat identificeren met wat hij begeert, zover zelfs dat hij alles gaat overnemen van zijn moeder, zo ook de geaardheid...
De homoseksuelen van hen die het oedipuscomplex niet overwonnen hebben is dus anders dan dat van mensen bij wie dat nu eenmaal van nature is, en zou dus in principe weer ongedaan kunnen worden gemaakt. Ongeacht de ethiek omtrent homoseksualiteit. Maar dat elke homo genezen kan/moet worden, lijkt me een idioot idee. Dat sommige homo's zo te pronk lopen met hun geaardheid en getrainde lijfen in gayparades, is ook voor andere homo's een bron van ergernis, en niet alleen uit frustratie ofzo. Er zijn echt heel wat homo's en lesbiennes die niet enkel met hun geaardheid geïdentificeerd willen worden. En dat hetero's niet met hun geaardheid prat gaan, is wel evident, aangezien zij de biologisch voordeligere en normatief aanvaardbarere geaardheid hebben. Maar er zijn ook genoeg echte venten en pussydolls die er op prat gaan hoeveel ze er gehad hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die theorie is nu toch al een paar decennia achterhaald, hoor. Alle behandelingswijzes die ze in het verleden uitgetest hebben om holebi's te "genezen" (oedipuscomplexstimulatie, psychotherapie, electrische schokken, duiveluitdrijvingen en andere vormen van psychologische en fysieke marteling) zijn allemaal mislukt. Waarom? Omdat je evenmin van een holebi een hetero kan maken (of omgekeerd) als van een leeuw een wolf.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() bestaat er dan eens een mogelijke oplossing voor de overbevolking gaan we dat ook nog naar de vaantjes helpen.
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mogelijk; ik heb geen notie van geaardheid en bedoelingen van de informatieleveranciers en nog minder acht ik mijzelf tot oordelen bevoegd.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 31 maart 2009 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En zou het nodig zijn dat te veranderen als dat zo is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() Fozzie, ik wil ook helemaal niet van elke holebi een hetero maken. Ik heb de indruk dat sommige mensen al kwaad worden als je ook maar een slecht ding over kwetsbare minderheidsgroepen zegt!
Ik zei duidelijk, bij sommigen is homoseksualiteit misschien een gevolg van een niet overwonnen oedipuscomplex. Sommige transseksuelen blijken het zich toch ook maar in te beelden, transseksueel te zijn. En bij zo'n mensen kan dat toch wel veranderd worden. Niet dat dat moet, natuurlijk. Ik zei bij sommigen, bij sommigen. En btw waarom quote je heel mijn bijdrage als je er meteen op antwoordt? Dat vind ik zo'n lastige gewoonte op fora! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Fozzie, ik wil ook helemaal niet van elke holebi een hetero maken. Ik heb de indruk dat sommige mensen al kwaad worden als je ook maar een slecht ding over kwetsbare minderheidsgroepen zegt!
Ik zei duidelijk, bij sommigen is homoseksualiteit misschien een gevolg van een niet overwonnen oedipuscomplex. Sommige transseksuelen blijken het zich toch ook maar in te beelden, transseksueel te zijn. En bij zo'n mensen kan dat toch wel veranderd worden. Niet dat dat moet, natuurlijk. Ik zei bij sommigen, bij sommigen. Eva Pauwels bijvoorbeeld, die is toch enkel lesbisch om op te vallen ![]() En btw waarom quote je heel mijn bijdrage als je er meteen op antwoordt? Dat vind ik zo'n lastige gewoonte op fora! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en op het vet gedrukte ga ik niets zeggen ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Kerel als je mij en mijn exvriend naast elkaar ziet lopen dan zie je dat niet direct. Oké, de typenichten, die herken je zo, maar van velen zie je het niet (ik ook niet, wat het soms moeilijk maakt voor mij ![]() 3) Hetero's die openbaar kussen (of muilen), handje in handje lopen, knuffelen, naar de vrouwen fluiten en zeggen "amaj die heeft schoon t*tten, daar wil ik mijn vlees in steken. Gelukkig dat hetero's zich ten allen tijde gepast gedragen. 4) Mag ik jou in het kraam er naast zetten met "levend bewijs van Mens Dom"? 5) En wie verkracht jonge meisjes. Inderdaad, hetero's. Daar gaat je argument. Citaat:
![]() Alstublieft, dankewel. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn dat je hiervoor een profiel aanmaakt, maar persoonlijk vind ik het tijdverlies om met onderontwikkelde homohaters in discussie te gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
364 dagen per jaar is brussel van de hetero's, zij zijn heel opvallend aanwezig en domineren op tal van manieren (reclameposters, heterokoppels hand in hand, machisme...) het straatbeeld. één zaterdag per jaar worden de holebi's (van de ingeoliede spierbundels op de praalwagens tot de trouwe militanten van de holebifederatie (nu çavaria), van de leernichten op hun moto tot de getrouwde lesbische mama's) zichtbaar in brussel, en ineens maken die hetero's zo'n herrie. mogen wij dan nooit in hun zandbak spelen? Citaat:
vrede, redwasp
![]() |