![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1141 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
wat belachelijk is is om het GO geen openbare instelling te noemen. alsof het privé is ofzo.
|
|
|
|
#1142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U dramatiseert dit graag tot " hoofddoekenverbod" wat dus al onzin is, het dragen van een hoofddoek is geen emancipatie maar vrijwillige slavernij, en heeft in wezen niets maar dan ook niets met de koran of het geloof te maken, duizenden moslima's zonder hoofddoek delen die mening. Of u deelt de mening dat een school mag opleggen aan alle leerlingen wat wel of niet wenselijk is als dresscode of u deelt die mening niet, dan graag nu eens argumenten waarom een school niet zou mogen, op uw "vrijheid van religie" heeft afdoend antwoord gekregen, dus graag een argument wat hout snijdt. |
|
|
|
|
|
|
#1143 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dus in openbare instellingen kan men niet doen wat men wil, dat zou pas een chaos geven. De openbare weg is normaal vrij toegankelijk maar ook daar zijn er restricties zoals men mag niet fietsen of wandelen op de autosnelweg. Het voetgangpad is enkel voor voetgangers etc.
|
|
|
|
#1144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou een moskee een openbare plaats zijn volgens sywen? of ineens niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#1145 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ik heb geen goesting om steeds maar mezelf te herhalen. lees dat artikel van De Morgen van gisteren maar eens.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 2 juli 2009 om 16:35. |
|
|
|
|
|
|
#1146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#1147 |
|
Minister-President
|
oh, waar? en welke "intellectuelen" ?
|
|
|
#1148 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraa...oor_Ex-moslims In april 2008 maakte Jami bekend dat het Centraal Comité voor Ex-moslims zal worden opgeheven. Als belangrijkste reden gaf hij aan dat niemand lid durft te worden. Gelukkig bestaat er in Duitsland ook iets dergelijks, Zentralrat der Ex-Muslime Maar blijkbaar ook niet zonder levensgevaar! Nach Morddrohungen im Internet soll die Vorsitzende Ahadi Mitte Februar 2007 auf Betreiben der Polizei unter Personenschutz gestellt worden sein.
|
|
|
|
#1149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat nu - Circe heeft de vraag hier ook al gesteld - geen antwoord gehad!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 2 juli 2009 om 17:31. |
|
|
|
|
|
|
#1152 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn niet alleen moslima's die een verbod opgelegd krijgen hoor. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1153 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#1154 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ah, moeten mannen soms hun schoenen niet uitdoen?
|
|
|
|
#1155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben het met dat stuk in de Morgen dus niet eens, waarom zou ik dat moeten zijn, Die groep "politiek correcten" wordt steeds kleiner en zoals Circe al aantoonde is de Morgen geen Koran, los van de Morgen mogen wij dus en mening hebben en ik heb ze u voldoende toegelicht...
|
|
|
|
|
|
#1156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat is toch geen antwoord op mijn vraag?
Mannen mogen ook geen politieke of religieuze uitingen dragen in het atheneum. so? waarom moet ik mijn schoenen uitdoen? ik wil de vrijheid hebben om mijn schoenen uit te doen als IK dat wil!
|
|
|
|
|
#1157 |
|
Banneling
|
Mannen zowel als vrouwen moeten hun schoenen uitdoen in een moskee net zoals iedereen het hoofddeksel in die school af moet zetten, danwel geen opzichtige religieuze en/of politieke voorkeuren zichtbaar mag maken.
Feitelijk snapt u het dus allemaal eigenlijk wel (na heel veel vijven en zessen, maar soit). |
|
|
|
|
|
#1158 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
en tja als je het verschil niet ziet tussen enerzijds een openbare instelling en anderzijds een religieuze en indien het een openbare instelling zou zijn, zou ik uw recht ook verdedigen , indien u aan uw schoenen ook een groot mystiek belang hecht als er zo een erkende godsdienst bestaat.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 2 juli 2009 om 18:23. |
|
|
|
|
|
|
#1159 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mystiek belang?? Hoofddoeken hebben dit al evenmin als schoenen, dus uw punt ontgaat me Sywen.
Maar ik ben het met u eens, in ene moskee gelden regels voor iedereen die er binnentreedt in die zin zijn ze dus perfect vergelijkbaar met scholen. Ik heb steeds in moskees als men dit vroeg de guillotine van vrouwenrechten opgezet, uit respect voor moslims, ik verwacht dat moslima's even flexibel zijn, je wordt gelukkig nog niet met hoofddoek geboren...Sywen u heeft deze discussie gewoon verloren, u kunt dit als een volwassen vrouw aanvaarden of blijven napruilen... |
|
|
|
|
|
#1160 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Degene die niet-confessionele zedenleer volgen krijgen een vergelijking tussen de verschillende godsdiensten als onderdeel van de leerstof. Het gemeenschapsonderwijs is meer dan die 2 uur keuze. Lees ook de rest van de pagina op wikipedia en ga vooral naar de website van het gemeenschapsonderwijs. |
|
|
|
|