![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Ik heb de laatste dagen hier en daar, of in de gazet, of in de boekskes het een en tander gezien over de film Brüno die binnen enkele dagen uitkomt.
DE POLITIEKERS MOETEN DIE FILM TEGEN HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het kan helemaal niet zijn dat men ons volk, ons eigen vlaanderenvolk verloedert met een vuile smerige film over een vuile buitenlandse homo met slechte manieren!!! De wereld is rot, door en door rot. Dat is erg, dat is heel erg! Maar wat veel erger is is dat men de wereld nog rotter maakt door zulke slechte films als Bruno op ons volk te zwieren! Waarom kan men niet eens een goede film uitbrengen, over een door en door goed mens, een brave ziel die zich heeft opgeofferd voor zijn medemens??????? Ik denk bijvoorbeeld aan Franciscus van Assisië, of aan Moeder Theresa! Onze jeugd zou zo weer goede waarden en manieren ingelepeld krijgen!!!! Maar neen, men gaat liever door onze jeugd moreel te vergiftigen met al zulke vieze, rotte films als die van Bruno! Dat moet gedaan zijn!! Er moet iemand HALT roepen!! Stop met onze jeugd rot te maken!! Offer onze jeugd niet op aan het platte smerige geld!!TROUWENS DIE BRUNO BESTAAT NIET!!!!!! Waarom maakt men dan een film van?????
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het er vingerdik opleggen is een ander ding. Je mag gerust stoppen hoor. Er is niemand op dit forum die nog gelooft dat je een werkelijke mening weergeeft. Misschien nog wel leuk voor in koetjes en kalfjes
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 6 juli 2009 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Met wat stoppen? En ik geloof wel dat die film onze jeugd rotter maakt, ik kan het niet genoeg zeggen, aangezien niemand het wil geloven!!
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *geeuw*
Zoek een hobby ofzo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Het heeft hier geen zin meer, dat is duidelijk. Ik kon het maar proberen aan het verstand te brengen. Ik snap helemaal niet wat zo leuk is aan een film met zulke zielige figuur dat niet eens bestaat. Francette verstaat dat ook niet. Dat ze eens een waargebeurd verhaal filmen over een goede ziel die veel goeds gedaan heeft.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dude, calm down... it's all FICTION. Of het mijn type humor is ben ik niet zeker. (eerder zeker van niet). Maar dan nog? Who caress anyway. Niemand die je toch zegt dat je niemer naar de kerk mag gaan of naar die priester mag luisteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() [trapt-een-open-deur-in]Die heeft ze, dit forum.[/trapt-een-open-deur-in]
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() Mensen die hier geen verstandig antwoord kunnen geven:BUITEN!!!!
Ik heb dat hier opgestart voor gelijkgezinden, niet voor ongelovige thomassen die altijd willen dwarszitten!!! En ik heb wel anders te doen dan hobby's zoeken, snotneuzen!!! Mijn soep is gotver bijna aangebrandt door hier dat topic te willen opstarten!!! Het is de laatste keer geweest, ik ga weer naar seniorennet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() ik vind het niet meer grappig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En door de felle kritiek daartegen door de christelijke gemeenschap in america is de film een succes geworden. ![]() Tenandere: @Graziëlla: Ik neem dit aan als een grap. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ze zet wel de puntjes op de u.
![]() Flauw, flauwer, flauwst, ik weet het.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt Graziëlla reklame voor een film? Lijkt erop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() al 1 die het doorheeft
![]() |
#17 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Goed idee.
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft 'Dag Allemaal' geen forum? Of 'Story'? Den 'Blik'? Gelijkgezinden genoeg, me dunkt.