![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Farrah Fawcett overleden
![]() http://www.youtube.com/watch?v=SLRaUDJlRjQ De 62-jarige Amerikaanse actrice Farrah Fawcett is in het St. John's Health Center in Santa Monica overleden aan de gevolgen van kanker. http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...verleden.dhtml RIP de zoveelste in de rij ![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 25 juni 2009 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was die er al 62 ???
Amai , da gaat snel . En idd , veel overlijdens ineens ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poor little rich girl...
![]() Ze heeft hard gevochten, maar de kanker bleek een al te sterke tegenstander te zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ze zou toch trouwen? Is dat er nu niet meer van gekomen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() rijk of arm, mens is mens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me vooral aan haar in "Charlie's Angels" - "Drôles de Dames" in het Frans - toen ik jong was. Dezelfde periode in feit als "Starsky and Hutch".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En zo goed bewaard dat zij nog was voor haar leeftijd, ongelofelijk!
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Vanmorgen wakker geworden ... het eerste wat ik zag op TV was de dood van Michael Jackson ... voor mij het schoolvoorbeeld van een talentrijke kindster waarmee later alles verkeerd loopt.
Op de site van De Standaard las ik dan over de dood van Yasmine. Eerlijk gezegd, als Vlaming in het verre buitenland had ik nog nooit over haar gehoord. Haar verhaal is wel door en door triest, zelfmoord na een intense liefde. Het is pas dan dat ik zag dat Farrah Fawcett ook overleden was. Vroeger ook Charlie's Angels bekeken, moest ik nu die reeks bekijken zou ik het wellicht niet meer apprecieren. Maar Farrah heeft later ook goede dingen gedaan, met The Burning Bed heeft ze de aandacht gevestigd op geweld binnen het huwelijk. Als er 1 van de vele beroemde doden van vandaag of van deze week bij mij iets teweeg brengt, is het wel Farrah. Een mooie vrouw, uiterlijk en innerlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() heeft 2 jaar van pensioen genoten en evenlang in de kliniek gelegen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() EN MAAR SOCIALE Bijdragen als zelfstandige betalen... geen pensioenleeftijd, alles kwijt, toch iets om over na te denken
|
![]() |
![]() |