![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Deze film is ziekelijk voor de jongeren in onze maatschappij! De film promoot homofielensex. De kijkers van deze film zijn al even schuldig als de film zelf!
NEEN, geen homofilms in Vlaamse bioscopen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ga je ook antwoorden?
Of ben je weer in een zwaar autistische bui? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Één dezer dagen eens gaan kijken. Heb al gehoord dat homo-organisaties er niet over te spreken zijn. Onze Baron Sacha Cohen heeft dat dus weer eens goed gedaan om zijn geldbeugel te vullen. Moraalridders én homoactivisten tegelijkertijd in shock, perfect voor de omzet.
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En derna Flodder ("Buurman, wat doet u nu?") Citaat:
Een beetje dimmen ja. Het is een komedie, dus de jeugd zal niets anders doen dan eens goed lachen met oliedomme conservatieve, trieste Amerikanen...Reacties zoals de uwe. Precies of de jeugd gaat na het zien van de film zeggen: "wat een coole vent die Brüno! Eerst mocht ik enkel vrouwen, ma na deze film ga ik me zeker bekeren omdat die film zo tof is" Seksualiteit bepaal je niet zo, het zit diep in je binnenste! Laatst gewijzigd door bgf324 : 16 juli 2009 om 00:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zoals iedereen die naar Harry Potter is gaan kijken plots kon toveren, de kijkers van Supermans begonnen te vliegen en wie gaan kijken is naar Passion of the Christ zware SM'ers zijn geworden die het plezant vonden om aan grote houten kruisen gespijkerd te worden. ![]() Ik ben juist naar een dierendocumentaire aan NGC aan het kijken, hoe komt het dan dat ik nog geen leeuw geworden ben? Daarnet ook Albert van Saksen-Coburg op TV gezien, ben ik nu ook koning van België? Genetische manupulatie via filmprojectie... Als je dit kan bewijzen dan win je de Nobelprijs voor Geneeskunde en kom ik je persoonlijk toejuigen!
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Hij durft niet, schrik om als homo de zaal te verlaten
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over welke landen spreken we zoal?
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Kan u mij het artiekel uit het Strafrecht citeren dat het bekijken van films als een misdaad omschrijft?
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor iemand die werkelijk hetero is, kan dergelijke film geen enkel probleem zijn. Die weten immers al dat het hun niets zal doen.
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Schepen
|
![]() Als iemand ook maar een beetje kritisch staat tegenover homoseksualiteit, dan wordt hij meteen als verdoken homo afgeschilderd. Vanwaar toch die domme redenering??????
Ik ben er tenminste trots op dat ik nog een eigen mening heb, dat ik niet meedoe met al die domme hype's en rotte modegrillen de dag van vandaag!! Ik heb tenminste nog een eigen mening, en ik zal zeker niet lesbisch worden omdat het nu in de mode is!! Ik heb tenminste nog respect voor mijn eigen mening!!!!!! Ik ben verdorie een vrouw van 63!! Laat dat homo worden maar over aan zwakke pubers!!!
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u van buitenaf druk voelt om u lesbisch te gedragen zou ik toch zéér aanraden uw vriendenkring nog eens heroverwegen. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 16 juli 2009 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Julius Caesar was volgens Suetonius biseksueel en keizer Nero was getrouwd met een jonge man (Sporus). De katholieke kerk heeft later holebi geaardheid in de ban gedaan. Enkel nu we onder het juk van de kerk vandaan zijn worden andere geaardheden terug maatschappelijk aanvaard. En nee iemand wordt niet hetero of homo omdat het "in de mode" zou zijn.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
o.a. bv parenclubs of zo bezoeken.
![]() |