![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() De jankers zijn hier de Vlaams-nationalisten, die zich altijd o zo graag in zelfmedelijden wentelen wegens de onrechtvaardige behandeling door de Walen, zoveel jaren geleden. We hebben het maar mooi aan onzelf te danken. Het is door onze platbroekerij dat het zo is gegaan. Dus, hou eens op met janken. Misplaatst medelijden noem ik dit. En de discussie met Peumans kwam op gang omdat Peumans als bizar argument aanhaalde dat hij niet naar de koning zou gaan omdat 'hij dat aan zijn vader had beloofd'. Mooi argument moet ik zeggen voor iemand die meer dan 50 jaar oud is. En de omgeving van Peumans kennende (en het blijkt nu wel duidelijk dat deze omgeving niet fictief of 'verzonnen' werd), is er misschien nog een andere reden waarom Peumans niet naar de koning gaat. Zou het zo niet zijn?
Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() Vlug enkele smileys copypasten is natuurlijk een zeer stevige onderbouwing. Voor peuters en kleuters wel te verstaan . Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2009 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS, als jij de Belgische zaak wil verdedigen: goed bezig jongen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=106 " Ik zeg alleen dat de roots van vele Vlaams-nationalisten, te vinden is in welbepaalde milieus." http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=65 "De Peumansen waren niet erg kosjer tijdens de oorlog zo verneem ik nu." http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=68 "Dus, vaak bestaat het overgrote deel en zeker de kern van de Vlaams-nationalisten uit nazaten van 'zwarten'." Je ziet het wat je "vond" en wat je beweerde komt helemaal niet overeen . Het blijven dus leugens . Daarnaast beweer je ook dat de meeste zowaren wat nog grotere leugens zijn en je weet het, dus vraag ik me af waarom je dit doet? Heeft een vlaams nationalist ooit met je gelachen of zo? Gepest op school?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou hier heel goed op kunnen reageren, maar ik doe het niet. Jan Peumans is Jan Peumans om zijn eigen ik, niet om iets dat 60 jaar geleden mss gebeurt is.
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
Maar dit bewijst nog maar eens dat als U mij met de SA wil vergelijken ik U zonder probleem met de SD kan vergelijken.
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
![]() Citaat:
Daartegenover staat dat dit gedeelte: Citaat:
Of onder andere ik nu ga ophouden met janken bij de vaststelling dat ik behoor tot een volk van platbroeken zal de toekomst uitwijzen. Maar ik jank liever een potje dan een (door Belgiscisten geschreven) voorgeschiedenis van voorouders tegen iemand persoonlijk te gebruiken. Het is trouwens ver gekomen dat ik hier de Peuk zit te verdedigen terwijl die geeneens tot mijn favoriete partij behoort.
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Honderd procent. 2. Was hij ooit 'de Sigaar'? Wie heeft 'm opgerookt, en waarom?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog steeds van oordeel dat ik niet democratisch ben?
Laatst gewijzigd door Garry : 19 juli 2009 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit bericht is deel van onze klantenservice en geheel ter uwer informatie. We wensen u - als deel van onze opdracht om uw gebruikerservaring steeds beter te maken - u te wijzen op die smilies die zich bevinden aan de rechterkant van het antwoordscherm waarin u zich nu waarschijnlijk bevindt om me lik op stuk te geven. Maar ik weet zeker dat je daar gewoon kan klikken op een lachend al dan niet huilend of kwaad gezichtje. Er is geen nood om te copy/pasten zoals u beweert. Met vriendelijke groeten, J |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het toch niet over die system die zich op elk draadje dat maar een beetje Vlaams ruikt gooit om daar quasi te stellen dat Limburgers übermenschen zijn en dus niet kunnen samenleven met andere Vlamingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat u een NVA-stemmer was trouwens. Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 juli 2009 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat duidelijker dan het woord collaboratie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw grootvader heeft ooit een kauwgum gestolen in het buurtwinkeltje van mijn grootmoeder. Ik eis dat jouw burgerrechten worden ontnomen meneer de trol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon zwart makerij omdat men geen argumten tegen de persoon heeft.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Staatssecretaris
|
![]() enig bewijs of link is natuurlijk te veel gevraagd. De Belgische SS heeft gesproken
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 19 juli 2009 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mocht ik in zo'n situatie verkeren, ik zou waarschijnlijk ook mijn kat sturen den 21ste. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 19 juli 2009 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |