![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ze" begrijp u maar al te best, wanneer ik Turken en Marokkanen in anadachtwijken aanhaal is dit dus ene oordeel over ALLE turken en Marokkanen, maar als jij zit te mopperen over criminele Nederlanders veralgemeen je dus niet? Ik denk van wel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkije haalt heroine uit oa Afghanistan waar o.a taliban dit kweekt en verhandeld om wapenhandel te financieren, Marokkanen doen veelal aan "kleinhandel" via hun vzw's wat niet betekent dat hun broeders niet ook in de "groothandel" te vinden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u denkt dat dit niet zo is, mij goed, maar ik zag nog andere redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U mag er zeker van zijn dat die grote Nederlandse drugsbaronnen daar ook hun insteek hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zult mij niet horen beweren dat er geen Nederlanders zijn in die handel. Maar in wijken worden drugs voornamelijk verhandeld door Marokkanen wat straat en vzw betreft, vaak beginnen jongeren al op de leeftijd van twaalf, dertien ermee.
Het is een groot taboe, maar ook verslaving komt veel voor onder jonge Marokkanen, en dan heb ik het niet over een jointje maar vooral cocaine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=90694 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op dit vlak hebben zij wel een overgrote voorsprong op de autochtonen omdat deze hoedanigheden wellicht deel uitmaken van hun opvoeding. Nog een geluk dat Overheid en Politie deze kleine delicten merendeels met de 'door de vingers kijken' procedure beoordeeld, zo niet zouden alle Autochtoonse boeven hun 3 m² cel in de gevangenissen kunnen verliezen. Dit is trouwens al grotendeels het geval met de sociale woningen. Wij, Europeanen, qua "inhibitie" of natuurlijke weerhoudendsheidszin (hetgeen zij niet of anders hebben), schieten geweldig tekort. Indien, zoals het er naar uitziet, wij ons aan hun tradities en levengewoonten zullen moeten aanpassen en niet andersom (zoals het initieel werd aangekondigd). Conclusie: Voor Multikil: mij niet gelaten voor de rest zullen wij, Vlamingen, na de Walen tevreden gesteld te hebben, zullen wij maar Arabisch moeten gaan studeren zeker hé??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kunnen allochtone subgroepen zelf actief bijdragen om dit probleem aan te pakken, door openheid om die problemen te bespreken onderling en daarbij niet iedere verantwoordelijkheid bij samenleving, in dit geval politie te leggen. Ouders van die jongeren willen hetzelfde, dat die drugshandel stopt en jongeren een normaal leven leiden, een baan zoeken...ze zijn wat doelstelling betreft medestanders. Maar leggen zelf vaak een negatieve beeldvorming op over de samenleving bij hun kroost, en gebruiken onvoldoende de bestaande hulpverlening, druggebruik is vooral aantasting van familiale eer, zoonlief wordt terug naar het dorp in Marokko gestuurd met de redenering dat daar geen drugs zijn en het probleem wel overgaat. Dat is niet zo, er is altijd wel een neef met ezel die voor geld haalt wat iemand wil! Moeders worden ook vaka te weinig betrokken op de infoavonden over drugs die ik organiseerde kwamen vaders met zonen, terwijl moeders vaak de eersten zullen zijn die opmerken dat iets niet klopt, hen betrekken is dus van belang! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bedoeling van dit voorbeeld was juist om aan te tonen dat geen dergelijke conclusies getrokken mochten worden. Ik hoop dat het nu duidelijk is...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 juli 2009 om 18:58. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het al lang opgegeven om ook maar te proberen om een zinnige discussie met haar aan te gaan, ze leest alleen de woorden dat ze wil lezen, en de rest negeert ze gewoon. voorbeeld: "nederlandse criminelen" worden bij haar plotseling "nederlanders"
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 juli 2009 om 04:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zinnige discussies zijn misschien dan ook niet je sterkste punt Sywen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sywen heeft tenminste wel mijn punt begrepen. Ik hoop dat jij het nu ook begrepen hebt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...vangenis.dhtml Laatst gewijzigd door grimbergen : 22 juli 2009 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 22 juli 2009 om 14:04. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/search/nl/1/i...elijk+executie
![]() |
![]() |
#518 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 22 juli 2009 om 14:50. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JEZUS KRISTUS!!!
Alice heeft het ook NOOIT over ALLE Marokkanen of ALLE Turken, of ALLE allochtonen - ik herinner me nochtans duidelijk dat er hier een zeker 'iemand' het had over de last die 'Nederlanders' verkopen, stond niet ALLE Nederlanders, maar OOK niet; ENKEL misdadige Nederlanders - doe dus maar niet zo hoog van de toren blazen - same difference - same shit!! Achteraf woorden derbij gaan verzinnen of verdraaien is wel zo handig ja! ![]() Wat dat 'selectief' lezen betreft - enkle lezen wat je wil en de rest negeren - niet enkel alice maakt zich daar aan schuldig - ik durf zelfs stellen dat degene die er alice van beschuldigt. een kampioene is in dat 'selectief' lezen en zelfs een 'selectief' geheugen derbij!!! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |